How High o poveste amuzantă despre prietenie, școală și mai presus de toate… droguri.

 M-am hotărât să vă povestesc câteva lucruri despre un gen de filme puțin mai diferit, adică comediile în care protagoniști sunt actorii de culoare sau cum îmi place mie să îi spun <<comedie neagră >>.
How High lansat în 2001 îi are în rolurile principale pe Method Man și Redman în regia lui Jesse Dylan.

Filmul de față How High este din acest gen de filme care se pare că nu prea are succes, dar pentru mine este unul foate bun în care 2 prieteni, Silas și Jamal, doi prieteni  și mari consumatori de droguri ajung să își piardă cel mai bun prieten (Ivory) într-o încăierare din cauza drogurilor și după aceasta, ca omagiu pentru prietenul lor, cei doi folosesc cenușa lui Ivory ca să crească o plantă care se dovedește a fi un drog foarte puternic care stimulează creierul și le dă șansa celor doi de a ajunge la Harvard una dintre cele mai bune facultăți din SUA;  acolo întâlnesc alți studenți ciudați cu care cei doi se împrietenesc, dar odată ce drogul din cenușa lui Ivory se termină, pentru cei doi începe o adevarată cursă a „morții” în facultatea Harvard unde trebuie să facă față singuri în facultate unde sunt văzuți ca niște ciudați, fumători de iarbă și alte chestii din acestea.

Filmul nu a avut priză la publicul american unde deabia a reușit să adune 15 milioane de dolari încasări, un pic peste bugetul alocat peliculei.

Din punctul meu de vedere contrar multor critici, acest film a fost unul excelent prin fazele comice, limbajul de ghetou al negrilor și mai ales personajele care se dovedesc  a fi amuzante prin stilul lor de viață diferit. Cu toate că mulți critici/cinefili au dat o notă proastă sau au privit cu neâncredere filmul, eu pot să spun că ma făcut să râd în hohote.

Recomand acest film tuturor celor care înțeleg limbajul personajelor de culoare.

Ionuț

[rating:4.5/5]

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.