București, 31 octombrie 2014 –  Peste o săptămână va avea loc premiera comediei Bărbați Mișto(titlul original:The Stag) în cinematografele din întreaga țară. Filmul este o producție Irlanda/UK, iar regia este semnată de John Butler. Este primul titlu distribuit de compania Freealize în cinematografe.

Filmul va fi programat în prima săptamână în peste 30 de săli de cinematografe din Arad, Bacău, Botoșani, Brașov, Brăila, București, Cluj, Constanța, Craiova, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Târgu Mureș, Târgu Jiu. Pentru că aventurile protagoniștilor au loc în noiembrie, în zonele sălbatice din Irlanda, o parte din cinematografe au fost decorate cu corturi de munte iglu personalizate cu Bărbați Mișto.

Bărbați Mișto este un film despre prietenie, dragoste, curaj, regăsirea de sine și…hituri U2, presărat din plin cu umor de replică, de situație, de caractere sau absurd. Este o comedie perfectă cu #barbatimisto, care dezvăluie adevăruri din viețile și sufletele unor oameni pe care e foarte ușor să îi iubești și ți-e drag să îi descoperi așa cum sunt.

barbatimisto2

Este un film care îți transmite că totul va fi OK. Te va face să te simți bine; este o călătorie spre lumina de la capătul tunelului. Este momentul sa vedeți un asemenea film.

Campania de promovare este atipică și are la bază umanitatea, inovația și dorința de a transmite emoție.

„Campania de promovare pentru Bărbați Mișto este construită ca să

[pull_quote_center]„susțină și să însoțească cu aceeași energie povestea filmului ; e o campanie- aventură unică, legată de mari prietenii și dorința de a descoperi ce înseamnă cu-adevărat să fii #barbatmișto într-o #Româniemișto. Prin intermediul ei ne dorim să spunem povești adevărate, să facem publicul să rezoneze, să empatizeze, să se recunoască și să-i oferim entertainment de calitate, în toate formele lui. E o campanie cu umor, #barbațimișto, #femeimișto, o comunitate cu #întâmplărimișto și multă umanitate și emoție. Ne bucură numărul participanților la comunitate, de curând am depâșit 10.000 de mebri“,[/pull_quote_center]

a declarat Ileana Cecanu, fondator Freealize.

Filmul a beneficiat de un turneu al trupei Byron în câteva din principalele orașe.

[pull_quote_center]„Suntem extrem de entuziasmați că trupa byron a fost alături de noi din prima clipă în campania de promovare a filmului, muzica lor transmite exact mesajul pe care ni-l dorim, iar publicul lor este extrem de cald, curios și deschis la nou.“,[/pull_quote_center]

spune Ileana.

Cofetăria French Revolution, specializată în ecleruri, a lansat în această săptămână împreună cu distribuitorul filmului, Freealize, eclerul Bărbați Mișto cu Irish Taste. Produsul poate fi găsit pentru o perioadă limitată (3-10 noiembrie) la French Revolution (strada Constantin Esarcu nr.1 – lângă Ateneul Roman).

Campania este concepută și implementată de Freealize în parteneriat cu Cinewerkstatt, Antz, Good Hands, Partnership for Arts , Bracaj și se bucură de participarea extraordinară a distribuitorului german Drei-Freunde.

Sedinta foto pentru teaser poster a fost realizata de Adi Marineci, cu sprijinul SARTO (www.sarto.ro).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.