Cascadoriile din episodul 7 al seriei “Fast and Furious” au inspirat distribuitorii din Romania ai filmului, Ro Image 2000, sa accepte o provocare inedita.
Agentia de creatie digitala Concept Factory a ales o tehnologie noua care le-a permis sa arunce din cer o masina care sparge podeaua a doua dintre cele mai importante mall-uri din Bucuresti. Masina pe care fanii seriei “Furios si Iute” o pot vedea cazand, chiar in mijocul coridoarelor de cumparaturi, este un Dodge Charger 68 custom made, automobilul folosit de catre actorul Vin Diesel in film.
Trecatorii se pot opri pentru 2 minute in fata unor stand-uri create special pentru a trai experienta“Fast and Furious 7” cu ajutorul tehnologiei Augmented Reality. Totodata, acestia vad si cele mai interesante momente ale fimului intr-un trailer special de 40 de secunde.
Aceasta modalitate inedita de promovare a fost folosita pentru prima data in Romania si ea presupune imbinarea realitatii fizice cu o realitate digitala. Dezvoltarea proiectului a durat mai bine de o luna, timp in care s-au facut zeci de probe cu masini aruncate din cer, sute de cadre filmate si mii de cioburi virtuale.
[pull_quote_center]“Am incercat sa aducem trecatorii in mijlocul filmului. Am vrut sa cream pentru fanii adevarati o experinta de neuitat”. Am adus masinile si efectele speciale in lumea reala dintr-un mall!“,[/pull_quote_center]
a declarat Adrian C. Posteuca, directorul Creativ al companiei Concept Factory, cea care a pus scenariul la punct dupa brieful distribuitorului Ro Image 2000.
Experienta digitala in Augmented Reality mai poate fi urmarita pana pe 5 aprilie in Baneasa Shopping City sau in Afi Palace Cotroceni.
Agentia concept Factory a mai creat scenarii ce folosesc tehnologia Augmented Reality pentru coperta revistei Viva!, Baneasa Shopping City, Vans si Apa Nova.