Maturizarea poate fi un parcurs cu hopuri, iar acest lucru nu reprezintă o excepţie nici pentru micuţa Riley, în vârstă de 11 ani, mai ales când este dezrădăcinată de viaţa ei din Midwest, odată ce tatăl său începe un job nou în San Francisco.

Regizor : Pete Docter, Ronaldo Del Carmen

Scenariu : Meg LeFauve, Josh Cooley, Pete Docter

Gen: Animaţie, ComedieDramă

Lansare : 19 iunie 2015

Durata : 94 min

StudioWalt Disney PicturesPixar Animation Studios

Distribuitor : Forum Film

Clasificare :  A.G

Amy Poehler    …    Joy (voce)
Phyllis Smith     …     Sadness (voce)
Bill Hader    …   Fear (voce)
Lewis Black      …     Anger (voce)
Mindy Kaling     …     Disgust (voce)

Sinopsis: Maturizarea poate fi un parcurs cu hopuri, iar acest lucru nu reprezintă o excepţie nici pentru micuţa Riley, în vârstă de 11 ani, mai ales când este dezrădăcinată de viaţa ei din Midwest, odată ce tatăl său începe un job nou în San Francisco. Asemeni nouă, tuturor, Riley este ghidată de cinci Emoţii – Bucurie (Amy Poehler), Frică (Bill Hader), Furie (Lewis Black), Dezgust (Mindy Kaling) şi Tristeţe (Phyllis Smith).

De la minţile sclipitoare care au stat în spatele super animaţiilor „Up”, „Monsters Inc.”, „Toy Story” şi „WALL.E”, vine pe marile ecrane un proiect extraordinar despre emoţiile ascunse în minte. „Inside Out / Întors pe Dos” este un produs Disney Pixar, fiind unul dintre cele mai bune filme de animaţii de la „Up” încoace.

Regizorul Pete Docter („Monsters, Inc.”, „Up”), premiat cu Oscar, i-a plimbat pe spectatori prin nenumărate locuri uimitoare. Docter face echipă de această dată cu Ronaldo Del Carmen, cel care s-a ocupat de „Up” şi „Ratatouille” în calitate de storyboard artist. „Inside Out” reprezintă pentru Del Carmen debutul în calitate de scenarist şi regizor în lungmetraje.

Vă uitați vreodată la cineva și vă întrebați oare ce se întâmplă în capul lor? Cu această întrebare începe animaţia şi ne este prezentată prima emoţie – Bucuria (vocea lui Amy Poehler),  care are parte de o scenă de 33 de secunde doar a ei. Fiecare minte conţine un fel de sediu, controlat de cele 5 emoţii: bucuria, frica, furia, dezgustul şi tristeţea. Emoţiile se luptă pentru controlul minţii unei fetiţe de 11 ani, Riley (vocea lui Kaitlyn Dias). Din momentul când s-a născut şi până a împlinit 11 ani, emoţiile i-au conturat personalitatea şi caracterul micuţei Riley, stocând în globuri cele mai frumoase amintiri. Atunci când Riley împreună cu familia se mută din Minnesota în San Francisco, începe o mare bătălie între emoţii în mintea sa. Joy vrea încontinuu să o menţină bucuroasă, să nu aibă parte de niciun fel de sentiment neplăcut, iar Sadness atinge globurile cu amintiri cauzând probleme care o vor afecta pe Riley, doarece în urma luptei cele două emoţii vor ajunge în afara sediului. Acum controlul micuţei se află pe mâinele lui Fear (Bill Hader), Disgust (Mindy Kaling) şi Anger (Lewis Black), care nu ştiu ce să facă pentru a-i reda bucuria dinaintea mutării. Joy şi Sadness, aflate acum în afara sediului, vor trebui să se întoarcă până nu e prea târziu.

Copiii se vor bucura foarte mult la vizionarea celei mai reuşite animaţii din partea Disney Pixar. Vor învăţa să-şi descopere emoţiile şi cum să le controleze. Transmițând în mare parte doar mesaje pozivite, cum ar fi să-ţi exprimi emoţiile prin exteriorizare, „Inside Out” are şi scene care ar putea afecta copii (exemple ar fi căderea într-o groapă întunecoasă sau apariţia unui clovn monstruos, una dintre temerile lui Riley).

Scenariul este unul plin de momente tensionante, haioase dar şi emoţionante. De la glume

Joy (voice of Amy Poehler) is one of five Emotions who help advise 11-year-old Riley through everyday life in Disney•Pixar's "Inside Out." Directed by Pete Docter (“Monsters, Inc.,” “Up”), "Inside Out" opens in theaters nationwide June 19, 2015. ©2014 Disney•Pixar. All Rights Reserved.
Joy (voice of Amy Poehler) is one of five Emotions who help advise 11-year-old Riley through everyday life in Disney•Pixar’s “Inside Out.” Directed by Pete Docter (“Monsters, Inc.,” “Up”), “Inside Out” opens in theaters nationwide June 19, 2015. ©2014 Disney•Pixar. All Rights Reserved.

geniale până la lacrimi. Cel mai complex personaj este cel al lui Joy, care ştie cum să o controleze pe Riley dar şi pe celalte emoţii pentru a o menţine mereu veselă.

„Inside Out” este o adevărată capodoperă, felul în care sunt percepute emoţiile este unul genial. Emoţiile ne conduc şi noi putem controla felul în care acţionăm. Din punct de vedere vizual animația se prezintă foarte bine. Lucrurile strălucitoare îţi arag imediat privirea. Este abordat un subiect delicat pentru copii, cum ar fi afectarea mentalităţii în funcţie de situaţiile prin care trec. De la furtul banilor din geanta mamei până la fuga de acasă.

„Inside Out” se dedică în special copiilor, având momente pline de umor, oferind posibilitatea aflării propriilor emoţii, imaginate într-un fel unic.

inside_out_ver14Trailere: