În „Internul”, De Niro este Ben Whittaker, un văduv de 70 de ani care descoperă că pensionarea nu e chiar tot ce se spune că ar fi. Profitând de ocazia de a reveni în joc, el devine un intern la un site de modă , fondat de Jules Ostin (Hathaway).

Regizor : Nancy Meyers

Scenariu Nancy Meyers

Gen : Comedie

Lansare : 25 septembrie 2015

Durata : 121 min

Studio : Warner Bros.

Distribuitor : Freeman Entertainment

Clasificare : A.P.12

Robert De Niro     …     Ben
Anne Hathaway     …     Jules

Sinopsis: Laureaţii Premiului Oscar, Robert De Niro („Taurul furios”, „Scenariu pentru happy-end”) şi Anne Hathaway („Mizerabilii”, „Diavolul se îmbracă la Prada”) joacă împreună în filmul Warner Bros. Pictures „Internul”. Realizatoarea de film Nancy Meyers („E tare complicat!”, „Ceva, ceva tot o ieşi!”, „Benjamin, recrut fără voie”) regizează această comedie după un scenariu propriu.

THE INTERNNu este un secret că societăţile occidentale sunt tinere-centrate; mai mult într-un loc pe bază de consum, un New York ce avansează repede, unde nu este nicio cameră pentru cei vechi şi istoviţi.

“The Intern” este un tribut distractiv pentru vechea generaţie, cu mesajul de bază că,

uneori, trebuie să încetinim şi să apreciem lumea din jurul nostru.

TIN-03412Ben Whittaker (De Niro) este un om pensionat în vârsta de 70 de ani, văduv, care se înscrie pentru programul “stagiul cetăţean senior” oferită de o companie majoră de fashion retail. El este acceptat ca un intern de Jules Osten (Hathaway) – pasionatul CEO care consideră că Ben poate fi folosit ca o corvoadă cu rol de exemplu bun pentru restul angajaţilor. Gândind ca nu este nicio posibilitate ca un bătrân ca Ben va fi capabil să adauge valori companiei, Jules îl subestimează dându-i sarcini casnice și dorind să-l transfere la un alt departament. Dar pe măsură ce trece timpul, ea se găseşte în situaţia să-l descopere mai bine pe Ben, acceptându-l bucuroasă în viaţa sa ca şi prieten, mentor şi ca figura paternă. Pe măsură ce Jules se chinuie să menţină ordinea în compania şi relaţia sa care se destramă din cauza sarcinilor de muncă, ea se revanşează faţă de Ben pentru lecţiile de viaţă preţioase şi pentru ajutorul acestuia de a trece peste momentele grele.

TIN-02309FDrFilmul are momentele lui serioase, dar este strălucitor şi glumele sunt amuzante – Am râs cu voce tare (şi acest lucru nu mi se întâmplă de obicei la filmele de comedie!). În timp ce povestirea poate fi un pic instabilă în perioade, iar finalul cam grăbit, “The Intern” a obţinut ce ar trebui să obţină – un feeling de film bun de care să te bucuri cu prietenii sau familia în weekend. Un film al cărui deznodământ nu este pe cale să strice lucrurile şi care este menit să te înveţe o lecţie în viaţă pe care s-o apreciezi și să preiei și să conștientizezi înţelepciunea de la strămoşii noştri. Bănuiesc că în Hollywood a fost o schimbare bine primită.

The Intern / “Internul” intră în cinematografe pe 25 septembrie şi este distribuit în România de Freeman Entertainment.

Internul-ro