Cel mai scump şi cel mai lung film din seria James Bond, regizat de multipremiatul Sam Mendes după un scenariu semnat de John Logan şi Neal Purvis & Robert Wade, „SPECTRE” e la fel de exploziv ca „Skyfall”, dar depăşeşte orice aşteptare. Dinamic, impresionant, aventuros, întunecat, înnebunitor – cam aşa e noul Bond, interpretat tot de Daniel Craig, dar care, de data aceasta, se întoarce la moştenirea clasică a seriei. Iar astăzi, la IMAX, tu eşti James Bond, singurul lucru care contează fiind firul narativ, care te poartă din agitatul New Mexico în aparent liniştita Londră şi până în Roma, în care fiecare piatră respiră istorie, sau în ţinuturile îndepărtate şi fierbinţi ale Saharei.

La sala T IMAX de la Cinema City din AFI Palace Cotroceni trăieşti din plin noua aventură, pe cel mai mare ecran curbat din ţară, unde experienţa cinematografică este una memorabilă, întocmai ca filmul. Sunetul, imaginile, mişcările, cascadoriile, impactul, toate îl fac pe Bond mai mare şi mai cuprinzător decât viaţa însăşi. „Ecranul IMAX oferă cea mai dinamică, mai incitantă şi mai copleşitoare experienţă cinematografică, una care te face să te simţi parte din acţiune. La rândul meu, urmărind filmul în IMAX, am simţit că relaţia dintre mine, ca spectator, şi imaginile proiectate e perfectă, şi veţi găsi foarte puţini regizori care să spună că ceva e perfect, dat fiind că suntem nişte perfecţionişti, mereu atenţi la detalii”, spune regizorul Sam Mendes.

Imagini care îţi taie respiraţia, sute de detalii din fiecare cadru care îţi iau ochiul cu asalt şi nu îţi lasă nicio clipă vederea periferică să fie distrasă şi o coloană sonoră optimizată pentru a valorifica sistemul de sunet impecabil. Toate acestea fac ca întreaga experienţă să fie foarte reală, iar tu să fii în miezul acţiunii. Bond eşti tu, iar fiecare frământare a eroului e încruntarea de pe fruntea ta. Amintirea traumei lui devine amintirea ta. Iar trecutul începe să te bântuie.

Nu există erou mai contemporan ca James Bond, personificarea aventurii şi a emoţiei încă din anii ’60, dar transformat radical în secolul nostru. Ne-a mişcat părinţii şi i-a făcut să tremure şi să strângă marginile tari ale scaunelor în micile săli de cinema. Acum, însă, experienţa s-a schimbat complet, cu precădere odată cu apariţia şi rafinarea continuă a revoluţionarei tehnologii IMAX. Iar la Cinema City poţi urmări şi tu cel mai nou film din franciza de succes James Bond – „SPECTRE” – în format 2D şi IMAX 2D.

Echipa filmului dezvăluie avantajele de a viziona „SPECTRE” în format IMAX:

Noul imn IMAX

Milioane de oameni au vizionat deja sau se pregătesc să vadă “Spectre” pe enormul ecran IMAX pentru că ştiu că e o experienţă unică şi impresionantă, pe care n-o pot avea acasă. Ceea ce poate nu ştiu însă mulţi dintre aceştia este că echipa IMAX îmbunătăţeşte constant experienţa cu ajutorul noii tehnologii. Acum, spre exemplu, IMAX propune o nouă temă audio de dinainte de film, parte e unui imn creat cu ajutorul lui Joel Beckerman de la cunoscuta compania de sunet şi rebranding audio Man Made Music.

Noua temă a fost auzită şi văzută în IMAX pentru prima dată chiar odată cu premiera de peste hotare a filmului „SPECTRE”.

„Ne-au încântat peste măsură cele 12 difuzoare de sunet de la IMAX”,

explică Beckerman. Asta înseamnă nu numai că te joci cu sunetul, că el vine când din stânga, când din dreapta, că practic muţi sunetul cum vrei prin sala de cinema, dar şi că, de data aceasta, ai difuzoare inclusiv deasupra spectatorilor. Cu alte cuvinte, într-o sală IMAX eşti la propriu înconjurat şi învăluit de sunet.

„Practic, noi ne-am gândit cum să-i facem pe spectatori să se simtă «înăuntrul» imnului IMAX, să devină parte din identitatea sa auditivă. Pentru acest imn, care reprezintă ADN-ul identităţii sonore a IMAX, am creat o adevărată poveste muzicală care ne duce cu gândul la muzica scrisă pentru balet sau filme”,

afirmă Beckerman.

Imnul a fost înregistrat cu o orchestră cu 150 de instrumente, peste care se adaugă vocile unui cor de 75 de persoane, totul fiind amplificat de elementele electronice. Combinaţia între tehnologie şi cei 225 de muzicieni a fost unul dintre cele mai importante aspecte ale rebrandingului audio. „Am vrut neapărat să avem tehnologie şi poveste în noua temă muzicală IMAX”, spune Beckerman. Rebrandingul audio a fost conceput de IMAX tocmai pentru a folosi muzică cu scopul de a spune povestea companiei – de unde a venit, unde se află şi încotro se îndreaptă.

 Noul imn IMAX:

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.