Sony Pictures Television (SPT) Networks lansează o nouă identitate vizuală, mai dinamică, pentru televiziunile AXN, aliniată direcției de programe actuale. Noul aspect al televiziunilor se manifestă printr-un logo și elemente grafice noi, fiind vizibil pe toate platformele (online și on-air) deținute de AXN începând din 17 martie.

„AXN a avut un succes incredibil în România din toamnă și până în prezent, cu creștere de audiență de aproape 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent*. Urmărind interesul telespectatorilor noștri, continuăm să fim destinația pentru cei în căutare de divertisment, suspans și acțiune. În același timp, venim în întâmpinarea dorințelor telespectatorilor ce caută conținut plin de intrigă, pasiune și emoții”

a spus John Rossiter, manager general pentru SPT Networks, CE.

„Noua noastră identitate vizuală reafirmă angajamentul constant al companiei de a răspunde nevoilor telespectatorilor prin grila de programe, printr-un dialog constant cu publicul, conectat la brand-ul AXN atât prin canalele tradiționale, cât și prin cele digitale, sau social media”,

a adăugat John Rossiter.

Noul logo AXN, cu un look dinamic, este format dintr-un set de caractere avangardiste, realizat de echipa de marketing SPT Networks din Spania. Logo-ul este pus în valoare de o piramidă tridimensională în nuanțe vibrante de roșu, o formă asociată cu mister și convergența energiei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.