De această dată, Mac și Kelly Radner urmează să devină părinți pentru a doua oară, așa că sunt gata să facă mișcarea supremă de maturizare completă: să se mute în suburbii. Dar, tocmai când credeau că s-au așezat și ei la casa lor în liniște și în siguranță, descoperă că lângă ei se mută o asociație de studente, care sunt, spre oroarea lor, mult mai scăpate de sub control decât frăția condusă de Teddy.

Regizor: Nicholas Stoller

Scenariu: Andrew J. Cohen, Brendan O’Brien

Gen: Comedie

Lansare:  20 mai

Durata:  92 minute

Seth Rogen … Mac Radner
Zack Efron … Teddy Sanders
Rose Byrne … Kelly Radner
Chloë Grace Moretz … Shelby

Nu te pune cu studentele că te arzi!

”Neighbors 2: Sorority Rising / Vecini de coșmar 2” ne propune o întoarcere în suburbii acolo unde i-am lăsat la finele primului film pe membrii familiei Radner, Mac și Kelly pregătiți să se mute după războiul cu șarmantul Teddy Sanders.neighbors-2-sorority-rising-01

Ca și primul film acesta din recenzia noastră ne propune o comedie de suburbie americană plină de evenimente spumoase și de situații care mai de care mai comice (say what?!), în care îi regăsim pe majoritatea actorilor din ”Neighbours”, și anume Seth Rogen, Zack Efron și Rose Byrne (pe care o puteți urmări și în ”X-Men: Apocalypse”).

Numai că de această dată lucrurile stau puțin altfel, Teddy este un pierde vară fără servici și stă pe capul prietenilor, iar familia Radner se pregăteşte de al doilea copil și de mutarea într-o nouă casă. Partea proastă e că odată cu mutarea trebuie să-și vândă vechea locuință și de-aici încep problemele. O gașcă de tinere studente, sătule de regulile impuse de frățiile din campus, decid să-și facă una a lor, mai aparte, și se mută în vechea locuință a antagonistului din primul film, Teddy Sanders. Petrecerile nocturne, scandalul iscat și o clauză de vânzare a locuinței, îi determină pe Mac și Kelly să i-a măsuri și pornesc într-un război cu urmări urâte împotriva fetelor.

Neighbors 2Sătule de sistemul discriminator și restrictiv al școlii, domnișoarele nonconformiste membre ale asociației Kappa Nu au decis să se instaleze într-o casă unde să-și facă singure regulile, adică să facă absolut orice le-ar trece prin cap. Când Shelby, împreună cu “surorile” ei, Beth și Nora, găsesc locul perfect, în afara campusului, nu se împiedică de “detaliul” cum că e un cartier foarte liniștit şi dau drumul unor chefuri la fel de demențiale precum cele organizate de frăția băieților. Familia Radner se vede acum nevoită să apeleze la abilitățile singurei persoane în stare să liniștească pentru totdeauna balamucul din vecini, și acesta e fostul lor “dușman”, Teddy. Alături de Jimmy și Paula, șarmantul Teddy încearcă să se infiltreze în asociația fetelor pentru a o zgudui din temelii. Dar dacă ei își închipuie că fetele se vor preda fără o luptă aprigă, înseamnă că nu știu ce forță poate avea nebunia tinereții. De data asta personajul negativ principal este Shelby, o tânără rebelă, blondă, interpretată de Chloë Grace Moretzt, care, împreună cu celelalte fete din frăție, pornește acest război împotriva familiei Radner.

neighbors-2-sorority-rising-386867lScenariul semnat de Andrew J. Cohen și Brendan O’Brien nu iese din tiparul clasic al comediilor de situații, ba mai mult, adaugă multe lucruri previzibile dar și mult limbaj vulgar, că de, doar suntem în suburbie, nu? Filmul nu este mai strălucit ca prima parte, dar este bine de văzut într-un weekend cu prietenii.

Nu pot să spun că m-a dat pe spate prin gagurile regizate de Nicholas Stoller, dar nici nu m-au plictisit. S-a râs pe alocuri, mai ales la scenele și replicile în care Seth Rogen își demonstrează talentul actoricesc, și trebuie să recunosc că omul ăsta e făcut pentru comedie. Este un tip mișto, inteligent și știe cum și când să dea replici inteligente și cu mesaj, chiar dacă, aparent, spune banalități.

Sunetul, muzica și imaginea sunt bune pentru un film de acest gen, nu poți să ai prea mari pretenții, doar e o comedie, nu?neighbors-2-sorority-rising-142983lAcestea fiind zise, vă salut “tovarăși cinefili”, să vă curgă filme bune prin fața ochilor și ne auzim, în fiecare dimineață, de luni până vineri, de la 07:30, la Radio 1 România.

Cu aceste gânduri și rânduri vă invit din 20 mai în cinematografe să vedeți ”Neighbors 2: Sorority Rising / Vecini de coșmar 2”, film adus în România de Ro Image, în cinematograful din orașul tău.

neighbors-2-sorority-rising-143908l-1600x1200-n-1d0be64b