Now You See Me 2 – Recenzie

1
3669

La doar un an după ce au păcălit FBI-ul şi au câştigat admiraţia publicului cu cele mai spectaculoase trucuri de magie, echipa se pregăteşte de o nouă performanţă inegalabilă cu scopul de a demonstra cruzimea unui periculos magnat din industria tehnologică.

Regizor: Jon M. Chu

Scenariu: Ed Solomon

Gen: ActiuneAventurăComedie, Thriller

Lansare:  17 iunie

Durata:  129 minute

Studio: Lionsgate

Distribuitor: Freeman Entertainment

Clasificare: AP.12

Jesse Eisenberg … J. Daniel Atlas
Mark Ruffalo … Dylan Rhodes
Woody Harrelson … Merritt McKinney
Dave Franco … Jack Wilder
Lizzy Caplan … Lula
Daniel Radcliffe… Walter Mabry
Michael Caine … Arthur Tressler
Morgan Freeman … Thaddeus Bradley

Cei patru călăreţi se întorc, din 17 iunie, in Now You See Me 2 / Jaful Perfect 2 cu o aventură formidabilă, ridicând iluzionismul la un cu totul alt nivel care va cuprinde întreaga planetă.

Mă vezi… nu mă mai vezi!

În 2013, într-o perioadă în care nu prea mai apăreau cine-știe-ce filme bune, Louis Leterrier și Ed Solomon ne propuneau un film, aparent fără șanse de succes, ”Now You See Me”. Ideea filmului și echipa de actori propusă ne dădeau oarecum garanția faptului că scenariul merită luat în considerare…și câtă dreptate au avut.JM4_9894.NEFFilmul din 2013 a devenit rapid un film de box-office cu încasări de 117,698,894$ doar în Statele Unite și finalul acestuia ne promitea un sequel, când nu avea importanță, important era că avea să vină. De această dată, in 2016, același Ed Solomon scrie scenariul iar regia îi este dată lui Jon M. Chu, un tânăr de 37 de ani, cunoscut ca producător și regizor la diferite show-uri de televiziune, show-uri cu tematică de dans.

060716now2Jon M. Chu preia filmul din momentul în care Thaddeus Bradley, interpretat la fel de bine și de această dată de legendarul Morgan Freeman, este încarcerat și încearcă cu orice chip să se răzbune pe ”Călăreți” și pe liderul lor pentru tot ceea ce i-au făcut (rămâneți până la finalul recenziei că o să aveți surprize). Ceea ce este modificat de această dată este faptul că am pierdut-o pe Isla Fisher, în schimb am câștigat noi actori / personaje care aduc un plus de valoare filmului și, în același timp, și plot-ului din film. Vorbim aici de Lizzy Caplan în rolul Lula, o adevărată oază de replici comice, o actriță care clar a ridicat valoarea echipei ”Călăreților”, Jay Chou în rolul lui Li, Sanaa Lathan și Tsai Chin.

Cum spuneam acţiunea filmului îi prezintă pe protagonişti la doar un an după ce au păcălit FBI-ul şi au câştigat admiraţia publicului cu cele mai spectaculoase trucuri de magie; echipa se pregăteşte de o nouă performanţă inegalabilă cu scopul de a demonstra cruzimea unui periculos magnat din industria tehnologică.

TDFN_Daniel_Radcliffe_Now_You_See_Me_2Daniel Radcliffe în rolul personajului negativ, Walter Mabry, face alianță cu Arthur Tressler, interpretat de același neobosit actor britanic Michael Caine pentru a distruge echipa condusă și de această dată de Mark Ruffalo, alias Dylan Rhodes. Inamicul lor, Walter Mabry, ameninţă să le distrugă renumele, iar singura lor şansă este să rămână cu un pas înaintea tuturor şi să pună în scenă cea mai mare iluzie a tuturor timpurilor. Aflaţi în continuă competiţie şi opoziţie, Mark Ruffalo şi Morgan Freeman vor ridica ştafeta încercând să se încurce reciproc.

Scenaristul filmului, în afară de intriga principală a filmului, a reușit, într-un fel, să-i facă dreptate și personajului interpretat de Mark Ruffalo. De ce spun asta? Simplu, avem parte de un istoric al personajului creionat de Ruffallo, de altfel un actor excelent cu filme bune in cv-ul său. Dylan Rhodes are parte de ,ai multe minute pe ecran, chiar de la începutul peliculei.

Filmul este mult mai concentrat pe acțiune, detaliile plot-ului sunt aduse în fața privitorului, treptata și ajutând spectatorul să înțeleagă defapt care este motivul care îi mână pe toți deopotrivă, personajele pozitive, cât și cele negative. Efectele speciale folosite sunt foarte bine punctate și scoase în evidență.JM4_9003.NEFImaginea, sunetul și muzica filmului fac un întreg fără de care nu cred că s-ar fi reușit imersiunea în lumea celor ”Patru Călăreți”, iar finalul….finalul filmului este defapt cireașa de pe tortul numit ”Now You See Me 2”. Nu intru în detalii, dar vă dau un hint…urmăriți-l cu atenție pe Morgan Freeman.

Concluzia, ”Now You See Me 2 / Jaful Perfect 2” e un film bun, mult mai bun ca primul. Fanii nu vor pleca dezamăgiți. Acestea fiind zise, vă salut “tovarăși cinefili”, să vă curgă filme bune prin fața ochilor și ne auzim, în fiecare dimineață, de luni până vineri, de la 07:30, la Radio 1 România.

Cu aceste gânduri și rânduri vă invit din 17 iunie în cinematografe să vedeți ”Now You See Me 2 / Jaful Perfect 2, film adus în România de Freeman Entertainment.

now-you-see-me-2-602527l