TNT introduce de mâine un nou logo şi o nouă identitate vizuală, marcând un an de existenţă a brandului în România. Noul design reflectă evoluţia televiziunii către o variantă mai modernă care aduce filme celebre, dar şi noi seriale dramatice şi de comedie. Toamna aceasta, TNT difuzează o nouă selecţie de filme celebre şi apreciate de la Hollywood, producţii premiate, dar şi două seriale în premieră, “Un comportament adecvat” şi “Signos: În zodia răzbunării”.

O nouă campanie va prezenta diversitatea conținutului TNT, o combinaţie care nu va lăsa nicio emoție nerăscolită. Pasiune, frică, furie, bucurie – telespectatorii le vor experimenta pe toate. Octombrie vine cu filme aclamate, ca: “Matrix”, “Diamantul sângeriu”, “Seven”, “Gladiatorul”, “Blade”, “Evadatul”, și filme îndrăgite, cum ar fi “Eliberaţi-l pe Willy”, “Ora de vârf”, “Familia Addams”, “Wild Wild West” și “Micul Tate”. Pentru fanii serialelor dramatice, TNT aduce: “Ultima navă”, “Crimă cu premeditare”, “Podgoria: În ceaţa tăcerii”, “Jane şi Maura: Detectivi în Boston”, în timp ce fanii serialelor de comedie pot urmări: “The Detour”, “Wrecked” şi “That 70’s show”. Pentru luna noiembrie, TNT a programat premiera serialului “Un comportament adecvat”, la doar câteva zile după lansarea în Statele Unite. Serialul este o dramă captivantă în care Michelle Dockery (“Downton Abbey”), joacă rolul unei artiste hoaţe, care intră într-o relaţie toxică cu un criminal. Tot în noiembrie, va avea loc şi premiera “Signos: În zodia răzbunării”, un thriller argentinian care spune povestea unui medic de rând, dintr-un oraș liniștit, care are un plan de răzbunare ucigaș.

“Un comportament adecvat” şi “Signos: În zodia răzbunării” sunt cele mai recente producţii care vin să îmbogăţească grila TNT cu drame originale şi comedii. Deja un brand internațional și una dintre rețelele de cablu de top din Statele Unite, TNT a fost introdus pe piața românească pe 6 octombrie 2015, ca o continuare a TCM.

“Suntem foarte încântaţi de programele TNT. Telespectatorii au fost captivaţi de serialele originale ca „Ultima navă” şi „Podgoria: În ceaţa tăcerii”, iar pentru acest an, pregătim noi seriale, un exemplu fiind producţia „Un comportament adecvat”. În noua campanie, ne-am propus să aducem la suprafaţă ceea ce este unic în grila noastră – o combinație între noi seriale seducătoare și o gamă largă de emoții cinematografice”,

a spus Matthias Heinze, vicepreşedinte comercial Turner în Europa Centrală şi de Est şi manager general în Europa de Est.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.