DIVA – televiziunea de divertisment pentru publicului feminin din portofoliul NBCUniversal International Networks (NBCUIN) – a atins vara aceasta cel mai ridicat nivel al audienței stației din 2012 până acum, iar cota de piață a crescut cu 86% față de aceeași perioadă în 2017.

Detectivii carismatici și geniali din serialele DETALIUL, CASTLE, MONK și selecția de calitate a filmelor din prime time, precum și a celor din după-amiezele de weekend au fost ingrediente de bază ale rețetei de succes a canalului tv și aproape au dublat audiența în perioada mai – iunie 2018 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Performanțele lunilor mai și iunie 2018:

  • DIVA a ocupat primul loc în topul televiziunilor internaționale de divertisment
  • DIVA a avut cea mai bună cotă de piață dintre toate televiziunile internaționale de divertisment din România în rândul publicului comercial al stației, reprezentat de femei din mediul urban cu vârste cuprinse între 25 – 55 de ani
  • DIVA s-a aflat pe locul 12 în topul celor 62 de televiziuni din România cu audiență măsurată
  • DIVA rămâne destinația preferată pentru divertismentul feminin: timpul zilnic de vizionare a stației a crescut cu 83% în lunile mai si iunie 2018.
  • DIVA face parte din portofoliul de canale tv al NBCUIN, este televiziunea de divertisment cu design feminin care oferă publicului său seriale internaționale de top și filme pline de inspirație.

*Sursa: Kantar Media / TechEdge, Copyright: ARMADATA S.R.L.
Target: femei, 25-55 Urban + guests; 06:00-26:00; MAI-IUNIE 2018/ MAI-IUNIE 2017

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.