Jensen Huang, fondator și CEO NVIDIA, a comparat în cadrul GTX din Tokyo capabilitățile unice ale arhitecturii Turing cu cele ale plăcilor grafice din generațiile anterioare: Pascal (seria 10) și Maxwell (seria 9).

De asemenea, a descris modalitatea în care noile capabilități pentru inteligență artificială pot fi utilizate pentru a îmbunătăți performanța oferită de Deep Learning Super Sampling (DLSS), o tehnologie care aplică deep learning și AI tehnicilor de randare, oferind margini omogene și clare în timp ce rulează de 2 ori mai rapid decât generațiile anterioare de plăci grafice.

În prezent, monitoarele 4K au devenit mult mai accesibile pentru milioane de gameri de PC din întreaga lume, prețul lor coborând de la câteva mii de dolari până la câteva sute.

Alte 9 jocuri care suportă platforma Deep Learning Super-Sampling (DLSS) au fost anunțate. Până acum, un total de 25 de jocuri vor utiliza această tehnologie.

Mai multe detalii și trailere ale jocurilor sunt disponibile la:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/geforce-rtx-dlss-new-games-september-2018/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.