Pentru a falsifica aselenizarea, așa cum s-a discutat tot mai des în ultimii ani în spațiul public, sunt necesare cele mai performante plăci grafice din lume.

Cu patru ani în urmă, echipa pentru demonstrații a NVIDIA s-a folosit de plăcile grafice pentru a demonta celebrul mit potrivit căruia misiunea Apollo 11 nu ar fi atins de fapt suprafața Lunii, întregul episod fiind numai o șaradă. Demontarea a fost făcută până în cele mai mici detalii, astfel că s-a ajuns la generarea glumei că cea mai eficientă metodă de falsificare a aselenizării ar fi fost folosirea unor mijloace tehnologice inexistente la acea dată.

Acum, la aproape o jumătate de secol după ce Neil Armstrong a fost primul om care a pus piciorul pe Lună, NVIDIA a actualizat demonstrația anterioară cu ajutorul tehnologiei ray-tracing în timp real pe care a integrat-o în arhitectura celor mai noi plăci grafice, Turing.

Mai multe informații și imagini despre acest subiect sunt disponibile la următorul link:https://blogs.nvidia.com/blog/2018/10/11/turing-recreates-lunar-landing/, precum și un nou videoclip care urmează să fie postat în curând.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.