AMC Networks International a anunțat astăzi noi poziții de top în echipa proprie de management, pentru regiunile-cheie din portofoliu. Anunțul a fost făcut de Eduardo Zulueta, care a fost numit recent Președintele AMC Networks International (AMCNI).

Domnului Zulueta îi vor raporta:

• Levente Málnay, care a fost numit Vice-președinte Executiv/Managing Director (EVP/MD) AMCNI – Europa Centrală și de Nord
• Manuel Balsera, care a fost numit EVP/MD AMCNI – Europa de Sud
• Ricardo Debén, care a fost numit EVP/MD AMCNI – America Latină
• Kevin Dickie, care a fost numit EVP/MD AMCNI – Marea Britanie (care include și Polonia, Orientul Mijlociu și Africa)

„Acești lideri de excepție au jucat roluri vitale în succesul puternicului portofoliu de posturi din cadrul AMC Networks International. Experiența și priceperea lor va ajuta AMCNI să își solidifice poziția puternică deținută pe piață, datorită ofertei de conținut de calitate și a valorii pe care o aducem partenerilor noștri din domeniul distribuției și publicității”, transmite Eduardo Zulueta (Președinte AMCNI).

AMCNI, care conține aproape 40 de brand-uri distribuite în peste 140 de țări și teritorii, are în continuare o creștere stabilă, la nivel local și global. Posturile AMC Global sunt apreciate de către criticii din întreaga lume, iar serialele originale marca AMC Studios (ca „Fear the Walking Dead” și „The Terror”) au din ce în ce mai mulți telespectatori. Puternicele brand-uri regionale AMCNI atrag în continuare publicul și promovează dezvoltarea rețelei de distribuție pentru posturi ca El Gourmet (America Latină), Canal Cocina (Europa de Sud), Spektrum (Europa Centrală și de Nord) și CBS Reality (Marea Britanie).

Biografii

Levente Málnay (EVP/MD, AMCNI – Europa Centrală și de Nord):
Málnay are biroul la Budapesta și a fost până recent SVP al AMCNI – Europa Centrală și de Nord, ocupându-se de managementul portfoliului regional de 16 brand-uri. A intrat în companie în 2009 (manageriind portfoliul Europei Centrale) și a crescut exponențial posturile, prin intermediul a numeroase lansări regionale. Înainte de AMCNI, Málnay a realizat prima producție originală non-americană pentru HBO (un show de stand-up comedy, în 1995) și a lansat primul post TV muzical maghiar (Z+, în 1997, care a fost cumpărat de VIVA, în 2000). Când VIVA a devenit proprietatea MTV Networks, în 2003, a devenit Vicepreședinte al MTV Networks Emerging Markets. Între 2006 și 2012, a fost Președintele Hungarian Electronic Media Association, iar în 2003 a primit trofeul „Emerging Entrepreneur”, la gala Ernst&Young Antreprenorul Anului – aceasta fiind prima dată când premiul a ajuns în Ungaria. Málnay a absolvit ELTE Budapest și Harvard Business School.

Manuel Balsera (EVP/MD, AMCNI – Europa de Sud):
Balsera are biroul la Madrid și a fost până recent SVP Sales, Marketing și Digital al AMCNI – Europa de Sud, ocupându-se de marketing, publicitate afiliată și reclame, dezvoltarea zonei digitale și de business ale cloer 24 de posturi ale companiei din Spania, Portugalia și Franța. Balsera are o carieră impresionantă în management, în cadrul unor companii ca Proximity BBDO, ONO și VIVENDI, printre altele. Este profesor la câteva școli de afaceri din Europa, Asia și America Latină. Balsera are o diplomă în Drept și Comunicare de la Universitatea Complutense (Madrid), o diplomă în Media Management și Comunicare de Marketing de la Universitatea Missouri (Columbia), un master în Management, PDD și IFP de la IESE Business School și un Certificat Executiv în Strategie și Inovație de la MIT.

Ricardo Debén (EVP/MD, AMCNI – America Latină):
Debén are biroul la Miami și a fost până recent Chief Financial și Administrative Officer AMCNI – America Latină, ocupându-se de managementul financiar al portofoliului de brand-uri ale companiei, inclusiv AMC, SundanceTV, El Gourmet, Más Chic, Film&Arts și Europa Europa. AMCNI – America Latină a avut creșteri de rating substanțiale în 2018. S-a alăturat Chellomedia în 2007, înainte de cumpărarea companiei de către AMC Networks. În această perioadă a jucat un rol-cheie în contracte vitale, ca cel cu Dremia (care a întărit poziția de lider a companiei în Portugalia și regiunile vorbitoare de portugheză din Africa) și achiziția TEUVE (care a rezultat în cel mai mare conglomerat de posturi de specialtate de pe piața iberică). Înainte de asta, Debén a avut posturi de conducere în cadrul GE, Paramount HEI și Whirlpool, unde a fost responsabil de managementul financiar, contracte și achiziții noi. Originar din La Coruña (Galicia, Spania), a studiat Administrația Internațională a Afacerilor la Universitatea Ulster (Irlanda de Nord) și este acreditat în cadrul Programului de Management Avansat, din cadrul IESE Business School (Spania).

Kevin Dickie (EVP/MD, AMCNI – Marea Britanie):
Dickie are biroul la Londra și a fost până recent SVP Channels Group, Marea Britanie, Orientul Mijlociu, Africa și Polonia AMCNI – Marea Britanie, ocupându-se de strategia de conținut și de brand a portofoliului de 9 brand-uri ale companiei, în frunte cu AMC, SundanceTV și grupul de posturi din cadrul CBS Studios International (CBS Reality, CBS Drama, CBS Action, CBS Europa și Horror Channel). S-a ocupat de structurarea grilei, producție, marketing, servicii creative, comunicare, operațiuni tehnice, cercetare și vânzare de publicitate. Veteran al industriei, cu o experiență de peste 20 de ani, Dickie a mai fost SVP Channels Group, Marea Britanie, Orientul Mijlociu și Africa la Scripps Networks Interactive. Înainte de asta, a avut diverse posturi în cadrul Discovery Networks, timp de peste 15 ani, cel mai recent fiind cel de SVP Content Group, Discovery Networks Asia-Pacific (în cadrul căruia a manageriat portfoliul de brand-uri regionale, printre care Discovery Channel și Animal Planet). Dickie are un BA în Studii de Comunicare de la Universitatea Glasgow Caledonia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.