NVIDIA a anunțat astăzi că cele două francize vor beneficia de tehnologia NVIDIA RTX, care folosește inteligența artificială (AI) și ray tracing în timp real pentru a livra un gameplay captivant și performanțe ridicate.

BattlefieldTM V și Metro Exodus beneficiază de ray tracing în timp real și NVIDIA DLSS (deep-learning-super-sampling). Cu ray tracing și NVIDIA DLSS, gamerii vor obține cele mai bune rezultate: o grafică superbă și performanțe spectaculoase.

Metro Exodus beneficiază de Ray Tracing și DLSS la lansare
Metro Exodus, al treilea joc al francizei Metro, va beneficia de tehnologia RTX și ray tracing în timp real la lansare (vineri, 15 Februarie 2019). Metro Exodus folosește NVIDIA RTX pentru o luminozitate globală ray traced a imaginilor, oferind un plus de realism jocului. De asemenea, jocul va suporta și NVIDIA DLSS la lansare.

De mult timp, ray tracing-ul în timp real a fost o adevărată provocare pentru industria de gaming. Ray tracing-ul influențează comportamentul luminozității în joc, oferind mai mult realism, care se traduce într-o experiență mai captivantă. De aceea NVIDIA a colaborat cu 4A Games pentru a-i ajuta să implementeze ray tracing în timp real în Metro Exodus, anticipata continuare a legendarei serii post-apocaliptice. Acțiunea se desfășoară într-o lume întunecată și înspăimântătoare, iar dezvoltatorii aveau nevoie de lumină naturală pentru a reproduce cât mai exact acest aspect.

Ray tracing-ul oferă o luminozitate mai realistă jocului, ceea ce deschide noi perspective pentru latura creativă. Folosind ray tracing, gamerii pot utiliza luminozitatea pentru a crea starea de spirit dorită, similar regizorilor de film și fotografilor.

Cea mai mare contribuție pe care ray tracing-ul o aduce la Metro Exodus este un sentiment de anxietate care creează un nou tip de experiență imersivă în timpul jocului. Luminozitatea realistă utilizează indicatoare discrete pentru a oferi o experiență unică, nemaiîntâlnită până în acest moment în jocurile video. Senzația creată este similară celei din filme, astfel că ray tracing-ul transformă gameplay-ul într-o experiență cinematică.

Deep Learning Super Sampling (DLSS) este o tehnologie NVIDIA RTX care utilizează deep learning și AI pentru a îmbunătăți performanțele din joc în timp ce menține o grafică de calitate. DLSS ajută gamerii să ajungă la un nivel de cadre pe secundă optim în timp ce rulează jocul pe setări grafice înalte. Gamerii pot obține o performanță cu până la 30% mai mare în Metro Exodus cu Ultra Preset și High Ray Tracing, în funcție de performanțele plăcii grafice.

Battlefield V primește DLSS și multiple optimizări
Battlefield V a fost primul joc care a beneficiat de reflexii ray traced în timp real și acum va beneficia și de DLSS – oferind încă un plus de performanță când ray tracing-ul este activat. Cu DLSS, gamerii se pot bucura de o performanță crescută cu până la 40% pentru Battlefield V, în funcție de placa grafică și de rezoluția folosită. Această actualizare include și optimizări pentru ray tracing. Nu sunt schimbări pentru setări sau pentru calitatea imaginii ray traced în această actualizare.

Gamerii GeForce sunt “Game Ready” pentru Battlefield V și Metro Exodus

Pe lângă lansarea acestor două titluri AAA, NVIDIA a lansat și un driver Game Ready pentru Battlefield V și Metro Exodus.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.