Cu doar câteva săptămânii până la lansare noului Mortal Kombat, 11 la număr (chiar dacă sunt mai multe) am avut şansa de a încerca jocul înainte de lansare, în stadiul de online beta. Doar cu modul de Klassik Tower şi 1vs1 Online şi 5 personaje la număr, Jade, Baraka, Skarlet, Kabal şi Scorpion, din păcate fără Sub Zero, am avut ocazia de a pune în mişcare cel puţin o fatalitate şi a testa cum se prezintă noul joc în comparaţie cu restul iar până la lansarea oficială, să aflăm ce înseamnă pentru viitor Mortal Kombat.

Având în vedere că acest online beta a fost mai mult un sneak peak, o gustărică să spunem aşa, până la lansare, putem discuta două elemente, cel de pe partea grafică şi cel de pe partea tehnică, unul dintre ele probabil doar se va putea lustruii, adică graficul unde este cazul, iar cel de tehnic încă mai există şanse să se schimbe de acum până la lansare. Pe partea grafică jocul arata spectaculos. Engine-ul este îmbunătăţit până la un nivel în care din punct de vedere grafic jocul se vede rafinat dar fără să piardă din brutalitate, sânge şi mațe. Păstrează toată esenţa, dar îi dă un strat de “finish” care elevează experienta vizuală. De la stagii la caractere toate se simt mai detaliate şi cu speranţa că vom revedea stagii din alte jocuri din nou reinterpretate la fel precum şi costume pentru MK11, totul promite a fi experienţa ridicată la un alt nivel.

Pe partea tehnică, din punctul meu de vedere, mi-a luat ceva să mă obişnuiesc cu jocul. Simt că este o anume evoluţie, MK9 fiind pentru mine unul din cele mai bune jocuri de la MK2, dar de la 9 la X a mai fost o schimbare. Acum avem una-alta. Strict vorbim despre mişcarea personajelor, se simte un pic altfel şi am observat că, deşi ştiam multe lucruri despre Mortal Kombat, m-am simţit, nu luând-o de la 0, că ştiam ce fac, dar de la un 4 spre 10, ca să ajung aproape de ce ştiam dinainte. Poate pentru unii e mai uşor pentru mine personal a fost destul de greu, în special venind recent de la Dead Or Alive 6. Iar comparativ cu ultimul titlu lansat de NetherRealm în 2017, Injustice 2, MK11 se simte un pic mai greoi. S-au schimbat şi câteva chestii cu care ne-am obişnuit, ca de exemplu X-Ray-ul care acum se numeşte Fatal Blow (sau Death Blow?) însă mai sunt momente în care descarci mid combo o lovitură X-Ray. Bara de “super”, cum este cunoscut comun în fighting games, acum s-a modificat şi ea, având o parte de Offense şi o parte de Defense dând un nou unghi strategic asupra unei lupte.

Până când vom pune mâna pe produsul final să ştim exact ce şi cum, tot ce rămâne de subliniat este că jocul arată superb şi că pe partea tehnică rămâne de văzut cum se va lansa la final şi dacă va mai primi schimbări. Viteza nu mai este o parte importantă a jocului, dar nici combo-urile lungi, însă strategia şi atenţia la noii timpi de atac vor avea nevoie de câteva ore de joc pentru a-ţi intra înapoi în uppercut-ul devastator care pedepseşte pe tot acel ce sare să dea cu piciorul.

Am uitat să menționez că online beta-ul l-am rulat pe PlayStation 4 Pro, iar mai jos aveți și câteva capturi din online beta, dar și un meci din Klassik Tower, și rămâneți mai departe cu noi căci vom reveni imediat cu păreri după lansarea variantei finale a jocului, după 23 aprilie.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.