Filmările pentru debutul în lungmetraj al actorului Andrei Huțuleac s-au încheiat astăzi, 30 iulie 2019, acesta fiind o co-producție DaKINO Productions și DIUD.

#dogpoopgirl este o satiră socială cu elemente tragice despre epoca internetului. Inspirat din fapte reale, scenariul ne propune o localizare în spațiul Românesc a primului caz de online shaming din istoria internetului. În 2005, câinele unei femei defechează pe podeaua unui vagon de metrou din Seoul, Coreea de Sud. Din motive necunoscute femeia refuză să strângă mizeria, este fotografiată iar incidentul este viralizat prin intermediul unui blog de opinie.

“Am scris scenariul din mijlocul unei iremediabile frici legate de puterea internetului. Mă paralizează forța distructivă a mulțimilor. Spațiul on-line este noua piață publică în care oamenii se împart mai întâi în buni și răi după care se anihilează reciproc. Viața capătă pe zi ce trece dinamica unui joc pe calculator. Ne alegem partea și apoi începem să ne distrugem inamicii alături de niște camarazi ideologici cu care altfel avem doar legături formale, protocolare. Am vrut să spun o poveste în cheie comică despre aceste lucruri tocmai ca să-mi exorcizez această frică, așa cum îi desenezi unui copil monstrul de sub pat îmbrăcat în rochiță ca să îl liniștești înainte de somn. Profit de ocazie ca să-mi reamintesc, atât mie cât și tuturor celor care trăiesc aceste vremuri absurde, că simpla prezență a rochiței nu face monstrul mai puțin periculos.” spune Andrei Huțuleac, regizorul filmului.

Filmul este programat să apară în toamna lui 2020 în cinematografele din țară și are o distribuție de peste 80 de actori dintre care , în rolurile principale, îi vom regăsi pe Andreea Grămoșteanu, Coca Bloos, Paul Chiribuță, Tudor Istodor, Cezar Antal, Valler Dellakezza, Angel Popescu și Ioana Barbu.

”Am râs în momentul în care am citit scenariul. Îmi aduceam aminte de câte ori nu am auzit în întâlniri termenul de viral și cu ce ardoare se vorbea despre el. Și, de ce să nu recunosc, uneori chiar eu eram persoana care pronunța acest cuvânt. Așadar, cu un imbold din partea tuturor motivelor pentru care cred în viitorul de regizor al lui Andrei Huțuleac, am decis să ne aventurăm în producția acestui lungmetraj care sună a challenge online, dar care este, de fapt, un tutorial de what NOT to do when a viral goes bad. Ne-a fost util și nouă, trebuie să recunosc.” spune Dan Chișu, unul dintre producătorii filmului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.