Deşi până la lansarea oficială pe data de 9 octombrie mai este ceva vreme, în acest weekend am avut parte de un Closed Beta pentru titlul Ubisoft, Ghost Recon: Breakpoint. Din păcate acest mic tras cu ochiul în noul joc din seria “Tom Clancy” o să fie unul scurt, la fel ca şi experienţa mea cu el. Nu pot intra în prea multe detalii, nu că vorbim de ceva top secret, precum misiunile din Ghost Recon, ci pentru că din prima zi am întâmpinat nişte erori de conectare la servere care nu au ţinut cu mine şi cu timpul pentru a putea stoarce la maxim acest Beta. Însă mă pot aventura să spun câteva mici lucruri pe care le-am observat.

Nu încape îndoială că gameplay-ul este foarte asemănător cu ultimul joc Ghost Recon, Wildlands, dar nici nu mă aşteptam la un eșec, având în vedere cât de decent a fost Wildlands pe partea asta, însă, fiind un Beta s-a simţit un pic mai lent cu câteva mişcări ale personajului şi alte animaţii. Se pierde din sentimentul acela “arcade” pe care îl avea Wildlands pentru ceva mai realist care se simte deplin în controlul personajului. Utilizarea armelor nu s-a simţit cu mult mai diferit decât în Wildlands, dar parcă nici o atenţie la detalii sporită nu s-a dat, cel puţin în acest Beta. O parte importantă de menţionat este că jocul deviază mai mult de la Wildlands trăgând spre The Division, devenind astfel un aşa numit “looter shooter”.

Cât despre grafică, arată bine, dar nu este neapărat sau cu mult peste cea din Wildlands. Încearcă să fie mai realist, dar având în vedere că au trecut mai bine de doi ani de când s-a lansat Wildlands, Breakpoint, cel puţin în beta, nu pare să vină cu nimic diferite sau mai spectaculos. Beta-ul l-am încercat pe PC, în loc de consola cum sunt obişnuit, şi pe configuraţia mea modestă, un I7-2600k cu 8GB RAM şi un GTX 1060 de 6GB, jocul a rulat fără nici un fel de problema cu setările grafice pe “High”. Sincer mă aşteptam să întâmpin probleme, dar nu a fost cazul ceea ce înseamnă că pe partea de optimizare, Breakpoint stă destul de bine și asta explică probabil lipsa de “strălucire” de la capitolul grafic.

Printre micile detalii, mai pot menționa că este întotdeauna interesant să vezi că în prezent dezvoltatorii de jocuri iau în serios şi partea cu discromatopsia şi daltonismul la jucători. Interfaţa jocului este simplă şi clară, la fel este şi inventarul când eşti în joc. Cele patru niveluri de dificultate pot prezenta interes, Extreme pentru jucătorii “hardcore” care caută o experienţă solicitantă sau Arcade pentru cei care doar vor să se distreze. Singura problemă pe care mi-o pot imagina, existând deja Wildlands şi recent The Division 2, care s-a dovedit a fi un looter-shooter foarte bun, peste cel original, este dacă Breakpoint îşi vă găsi un public mai amplu decât fanii Ghost Recon.

Ubisoft va lansa Ghost Recon: Breakpoint din 4 octombrie pe PlayStation 4, Google Stadia, Microsoft Windows și Xbox One.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.