Ericsson (NASDAQ:ERIC) a fost selectat din nou de Orange ca furnizor de soluții pentru gestiunea serviciilor în cinci țări europene, printr-un contract care prevede și implementarea Ericsson Operations Engine. Acordul acoperă operațiunile desfășurate de Orange în Spania, Belgia, România, Slovacia și Moldova, deservind aproximativ 40 de milioane de clienți.

Conform contractului de trei până la cinci ani, Ericsson va furniza soluții de gestiune end-to-end, complet integrate, incluzând operațiuni de rețea, asistență pe teren și mentenanță, precum și un serviciu de gestiune a pieselor de schimb pentru accesul la rețeaua fixă Orange, 2G, 3G, 4G și acces viitor la 5G. Evaluarea performanței rețelei, precum și optimizarea și extinderea acesteia, pot fi accesate opțional și vor fi oferite în unele dintre țări.

Ca parte a contractului, Ericsson va continua să transforme operațiunile Orange prin implementarea Ericsson Operations Engine, capitalizând automatizarea anterioară. Ericsson Operations Engine integrează inteligența artificială și transformă operațiunile cu scopul ca acestea să devină bazate pe date, predictive și proactive. Instrumentele avansate oferite de noul software vor permite Orange să sporească eficiența operațională a rețelei și să îmbunătățească în continuare experiențele abonaților săi din cele cinci țări.

Jean-Marc Vignolles, Europe Chief Operating Officer, Orange, a declarat: „După cei cinci ani din contractul inițial cu Ericsson privind soluțiile de gestiune a serviciilor, am decis o prelungire de încă trei ani, mizând pe capabilitățile Ericsson de utilizare a noilor tehnologii precum învățarea automată și inteligența artificială. Credem că astfel vom îmbunătăți calitatea serviciilor oferite clienților noștri, costurile de operare și eficiența companiei.”

Peter Laurin, Senior Vice President și Head of Business Area Managed Services, Ericsson, a declarat: „Ericsson Operations Engine va permite Orange să se concentreze și mai mult pe furnizarea de soluții inovatoare și servicii de înaltă calitate pentru clienții săi, îmbunătățind în același timp eficiența operațională a organizației.

Reînnoirea contractului dintre noi consolidează parteneriatul început în 2014 și confirmă angajamentul nostru pe termen lung față de Orange. Suntem mândri că Orange ne oferă încă o dată încrederea sa în ce privește instrumentele noastre avansate de automatizare și de asistență, care vor asigura o experiență superioară pentru abonații companiei și totodată o eficiență sporită.”

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.