Weekend-ul acesta am avut parte de un trial pe PS4 și PC a noului joc care se folosește de unul din cele mai populare personaje de film vreodată, Jason. Nu, glumesc, este vorba de Predator și acest nou joc care încearcă formulă 4 vs 1. Rezultatul este unul de “mixed feelings”, dar până la lansarea din 24 aprilie, poate vor mai schimba una-alta.

Cum ziceam, este acel tip de joc precum Dead By Daylight sau Friday The 13th (dezvotatorul este tot IllFonic) dar mai degrabă aduce a EVOLVE, dacă cineva îl mai ține minte. În Predator: Hunting Grounds poți juca fie ca soldat, fie ca Predator, iar o echipă de soldați, bine unită, poate doborâ cu ușurință un Predator. De menționat și important este că Predatorul se joacă în third person în timp ce cu soldații joci din perspectiva întâi. Mi-a atras atenția partea de “Costumisation” unde pe lângă elemente estetice pentru ambele categorii există și câteva lucruri pe care le deblochezi. De la clase, atât pentru Predator cât și pentru soldat, la arme și alte perk-uri care aduc aminte de cele din Call Of Duty. Și sunt câteva lucruri destul de interesante de deblocat.

Pe cealată parte avem câteva lucruri dubioase, precum loot boxes, am deschis în jur de 10 și deja începeau să se repete skin-uri la arme și printre lucrurile care m-au deranjat la joc a fost proasta optimizare a jocului. Pe PS4 PRO din meniul principal, când începi să cauți meci, îți suprasolicită consola pe care o face să se audă ca un avion, iar pe lângă asta avem probleme de frame drops și in-game. Pare un joc care să fie blocat la maxim 30 fps cu momente în care scade la 24. Grafic vorbind nu este cine știe ce, dar mi se pare că arată mai bine decât primul trailer pe care l-am văzut, când l-au anunțat.

Mai există și elementul acela de fun, care jocul încearcă să-l abordeze nefiind doar “hunt or be hunted”. Există NPC-uri care trag, există obiective, dacă joci cu soldații și există diferite lucruri de strâns de pe harta care în principiu pare destul de măricică. Pe partea de gameplay propriu zis este standard. Armele trag ca în orice shooter devent, iar Predator-ul face parkour sau PREDAKOUR cum e numit în joc, asemănător cu cel din Assassin’s Creed 3, doar că aici este vorba strict de copaci. Camuflaj, viziune Predator, sound design decent, nimic ieșit din comun sau “groundbreaking” jocul încearcă să fie probabil accesibil tuturor gamerilor care îl încearcă.

Rămâne de văzut produsul final, dar dacă nu ai pretenții sau așteptări prea mari aș zice că este de urmărit poate vine cu mai mult conținut la lansare, și mai în glumă mai în serios poate avem și o hartă care să se numească “Concrete Jungle”. Sper ca varianta finală să fie optimizată corect pe PS4 (nu știu pe PC cum o fi fost) și să nu mai avem parte de frame drops căci într-un astfel de tip de joc este foarte importantă stabilitatea. Nu zic că nu mi-aș dori 60 fps, dar dacă sunt 30 măcar să rămână acolo. Așteptăm și vedem după lansarea oficială pe 24 aprilie cum va fi, dar până atunci stăm în casă și ne pregătim armele pentru sezonul de vânătoare.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.