Anunțat! Cyberpunk 2077 va dispune de Ray Tracing și suport pentru NVIDIA DLSS 2.0

Cyberpunk 2077 este unul dintre cele mai anticipate titluri ale anului.

0
1078
Ascultă acest articol


Cu o poveste complexă, gameplay într-un open-world extins și grafică fantastică, Cyberpunk 2077 are tot ce îi trebuie ca să fie un blockbuster. Astăzi, a fost anunțat că Cyberpunk 2077 va dispune de DLSS 2.0 pentru îmbunătățirea performanței, împreună cu noi detalii despre cum va utiliza jocul ray tracing, ambele fiind scoase în evidență într-un nou trailer.

Puteți accesa pagina de blog pentru mai multe detalii: https://www.nvidia.com/ro-ro/geforce/news/cyberpunk-2077-ray-tracing-dlss-geforce-now-screenshots-trailer /

Gamerii se pot aștepta să experimenteze următoarele caracteristici de ray tracing în Cyberpunk 2077 la lansare:

  • Lumină ambientală bazată pe ray-tracing – Expunerea la lumină ambientală (ambient occlusion – AO) este o tehnică de shading și afișare folosită pentru a calcula gradul de expunere al fiecărui punct dintr-o scenă la lumină ambientală, care are ca rezultat afișarea de noi umbre AO ale obiectelor și care întunecă suprafețele, obiectele și alte elemente din joc. În Cyberpunk 2077, expunerea la lumină ambientală bazată pe ray tracing poate fi folosită împreună cu iluminarea locală pentru a estima efectele de umbrire locală, acolo unde lipsesc umbre.
  • Iluminare difuză bazată pe ray-tracing – Această tehnică este folosită pentru a captura radierea cerului și lumina emisă de diverse suprafețe, ceea ce poate fi dificil de făcut prin tehnici tradiționale de randare.
  • Reflexii bazate pe ray-tracing – În Cyberpunk 2077, reflexiile bazate pe ray-tracing sunt utilizate pe toate suprafețele și pot urmări razele de lumină pe o distanță de câțiva kilometri, permițând reflexii realiste pe distanțe uriașe. Acestea sunt prezente atât pe obiectele și suprafețele opace, cât și pe cele transparente, pentru a simula modul în care lumina se reflectă de pe suprafețe lucioase și metalice, urmărind în ansamblul scenei o singură reflexie a razelor. Acest lucru include onglinzi naturale, dar și suprafețe mai dure precum metalul șlefuit. Spre deosebire de tehnicile care pot reflecta doar ce se află pe ecran, reflexiile bazate pe ray-tracing încorporează întreaga scenă din jurul personajului și pot reprezenta cu acuratețe obiecte care se află înafara ecranului.
  • Umbre bazate pe ray-tracing – Preview-ul Cyberpunk 2077 dispune de umbre direcționale de la soare și de la lună. Aceste umbre au scopul de a fi exacte și de a fi responsabile de lumina împrăștiată printre nori. Umbrele pot fi îmbunătățite în varianta finală a jocului pentru a suporta alte tipuri de surse de lumină acolo unde este necesar.

Ray Tracing și NVIDIA DLSS 2.0 sunt așteptate să fie disponibile la lansare pe 19 noiembrie 2020.

„Cyberpunk 2077 este unul dintre cele mai anticipate jocuri din toate timpurile”, spune Jasol Paul, vice president of GeForce platform marketing la NVIDIA. „În combinație cu story-telling-ul și abilitățile artistice încredibile ale celor de la CD PROJEKT RED, ray tracing bazat pe RTX și NVIDIA DLSS 2.0 fac ca Cyberpunk 2077 să fie un must-play în 2020.”

Joacă Cyberpunk 2077 în Cloud pe GeForce NOW

Când Cyberpunk 2077 se va lansa mai târziu în acest an va fi disponibil pe GeForce NOW, cu suport pentru efecte ray-tracing și DLSS 2.0. Deci chiar dacă vă jucați de pe un PC vechi, un Mac, SHIELD sau un dispozitiv Android, puteți experimenta Cyberpunk la 1080p, 60 FPS. Pentru mai multe detalii despre GeForce NOW, intrați pe acest link.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.