The War with Grandpa – Recenzie

Studio: Constantin Films

Clasificare: A.P.

Robert De Niro … Ed
Uma Thurman … Sally
Rob Riggle … Arthur
Oakes Fegley … Peter

Peter e încântat de faptul că urmează să locuiască nu numai cu părinții săi, ci și cu buincul Jack, de care era foarte apropiat. Asta până când trebuie să se mute in podul care îi trezea coșmaruri, pentru a-i lăsa camera sa noului venit. Dar Peter nu se va da bătut așa de ușor, și, adunându-și prietenii, vor încerca cu toții să îl scoată din sărite pe bunic printr-o serie de farse care mai de care mai creative. Însă Jack nu e dispus să piardă, și cât de repede îi declară război băiatului, întorcând casa cu susul în jos. Întrebarea rămâne însă: se va da Peter bătut în fața bunicului, sau va reuși acesta să își recupereze camera, câștigând războiul?

Părinții trebuie să știe că ”The War with Grandpa” îl are în rolurile principale pe Robert De Niro ca un bunic în vârstă care se mută împreună cu fiica sa (Uma Thurman) și familia ei. Nebunia apare atunci când nepotul său, Peter (Oakes Fegley), este forțat să-i dea bunicului dormitorul său. Peter este hotărât să-și revendice camera și își încurajează prietenii să scoată o serie de farse din ce în ce mai scandaloase pentru a-l speria pe bunicul său. Dar bunicul nu este ușor de intimidat și își ia propriii prieteni la bord (Christopher Walken, Cheech Marin și Jane Seymour) să ducă o bătălie completă.

Păstrând rețeta deja sigură, din trecut (vezi Home Alone), noul film este o comedie ușoară, de familie. Da, are gaguri comice pe tot parcursul filmului, iar De Niro, care nu este la primul film de gen, doar dacă ne aducem aminte de ”Dirty Grandpa” din 2016, am putea spune că își face treaba foarte bine. Că tot veni vorba de ”Dirty Grandpa”, cele două filme se aseamănă într-o anume proporție. Deși regizori diferiți, la cel din 2016, Dan Mazer, iar acum cu Tim Hill, ni-l portretizează pe bunicul De Niro ca un tătăiță singur, dar care vrea să-și trăiască ultimele zile din viață alături de familie, cu toate că la început este reticent cu ideea.

Poantele pe care le veți vedea în acest nou film au aerul acela din seria ”Home Alone”; dar trebuie să păstrăm proporțiile totuși. Recunosc, la început nu m-a prins, dar pe parcurs ce s-a derulat acțiunea am început să fiu mai atent la ce se întâmplă. În special la jocul actoricesc al tânărului Oakes Fegley care, recunosc, s-a simțit natural în mediul creat. Nu știu de ce, dar am avut senzația că asta a făcut și în spatele camerelor de luat vederi, acasă.

Uma Thurman, a schimbat și ea registrul, după ce ne-a învățat cum să mânuim o sabie japoneză în seria ”Kill Bill”, și o face bine. Cu toate că nu a avut prea mult timp pe ecran.
Veteranii, deliciul în scenele ăn care apar, Christopher Walken, Cheech Marin și Jane Seymour fac o echipă bună, mai ales în scenele de luptă, că da, avem și așa ceva. Dar nu vă speriați, nu moare nimeni.

Filmul are toate ingredientele pentru o comedie de familie, pe care o poți vedea într-un weekend, din păcate cu masca pe față la cinematograful din apropiere.

AH! Era să uit… nu e recomandat să mergeți cu bunicii la film, că s-ar putea să le dați idei, cât despre nepoței sau nepoțele trebuie să li se spună să nu facă acasă ce văd în film!

Rămâne, așadar, să mergeți să-l vedeți și să decideți singuri dacă vă este pe plac sau nu și vă așteptăm să discutăm despre el. The War with Grandpa/”Un tataie de coșmar” rulează la cinema din 15 septembrie și este distribuit în România de Ro Image.