Este o zi istorică pentru Vulkan gaming deoarece NVIDIA tocmai a anunțat un nou Game Ready driver cu support oficial pentru Vulkan Ray Tracing. De asemenea, demo-ul Quake ll RTX a primit un update prin care sa beneficieze de acest nou standard în industrie.

Aducerea ray tracing-ului în Vulkan a fost un efort susținut pe mai mulți ani din partea mai multor companii, iar NVIDIA a preluat poziția de lider activ în fiecare dintre stadiile evoluției. NVIDIA a fost compania aleasă care să conducă subgrupul de ray tracing la Khronos, a contribuit astfel încât grupul de lucru Vulkan să facă progrese rapide și a livrat drivere pentru versiunea provizorie a extensiei Vulkan ray tracing pentru a permite feedback din partea dezvoltatorilor din subgrup. Acum, NVIDIA sunt primii care adoptă această extensie într-un joc.

Quake ll RTX: Ray Tracing pentru toată lumea!

Vulkan Ray Tracing nu este doar pentru GeForce RTX. Fiind primul joc care beneficiază de recent lansata extensie Vulkan Ray Tracing, Quake ll RTX merge pe orice GPU compatibil. Mai multe informații pot fi accesate aici.

Quake ll RTX a fost primul joc din lume complet path-traced, o tehnică de ray tracing care unește toate efectele de lumină precum umbre, reflexii, refracție și multe altele într-un singur algoritm ray-tracing. Rezultatul este o imagine incredibilă pentru unul dintre cele mai populare jocuri, lansat initial în 1997.

Descarcă cel mai recent Game Ready Driver și testează Vulkan Ray Tracing!

Quake ll RTX are de asemenea un benchmark inclus pentru a putea vedea cum se comportă diferite plăci video cu ray tracing – primul benchmark din lume pentru Vulkan Ray Tracing.

Pentru a incerca, descarcă cel mai nou Game Ready Driver, iar apoi Quake II RTX de pe Steam. Primele 3 niveluri sunt gratuite, iar întregul joc beneficiază de ray tracing dacă îl dețineți.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.