Începutul lui 2021 va aduce inaugurarea unui nou brand TV pentru tinerii telespectatori din România. ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est anunță lansarea televiziunii TeenNick, cu o grilă dedicată exclusiv adolescenților. Printre programele difuzate se numără seriale populare de comedie, precum  iCarly, The Thundermans, Noobees, I am Frankie, School of Rock, Victorious și multe altele. TeenNick va fi disponibil pentru clienții marilor operatori de televiziune din 12 ianuarie 2021.

În pas cu evoluția pieței și a nevoilor spectatorilor, ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est își reajustează portofoliul de posturi din România. Astfel, la începutul lui 2021, ViacomCBS, un operator important de programe pentru copii, va lansa în România un nou brand de televiziune pentru adolescenți.

TeenNick este cel mai nou membru al popularei familii de televiziuni Nickelodeon operate de ViacomCBS și se adresează în special adolescenților între 12 și 16 ani. TeenNick vine în  completarea programului oferit de Nickelodeon, Nick Jr. și NickToons, concentrându-se pe seriale de acțiune, comedie și dramă pentru adolescenți, produse de Nickelodeon. TeenNick va difuza unele dintre cele mai populare seriale pentru copii precum iCarly, The Thundermans, Noobees, I am Frankie, School of Rock, Victorious și multe altele.

În procesul de reajustare a  portofoliului, ViacomCBS transformă Paramount Channel România în TeenNick și pune această nouă televiziune la dispoziția distribuitorilor. Introducerea TeenNick pe piață va reprezenta înlocuirea treptată a Paramount Channel.

Cu toate acestea, iubitorii de filme se vor putea bucura în continuare de lungmetrajele lor preferate. Spectatorii devotați ai blockbuster-elor vor putea să urmărească producții de comedie și divertisment începând cu 31 ianuarie 2021, în fiecare duminică  de la ora 15:00, pe Comedy Central și Comedy Central HD.

„Observăm o tendință de creștere constantă a popularității televiziunilor noastre pentru copii. De aceea, suntem foarte încântați să adăugăm TeenNick în familia de branduri Nick, care se numără deja printre cele mai vizionate portofolii de programe pentru copii din România. TeenNick oferă conținut specific pentru adolescenți, care lipsește din mixul actual de pe piață și pe care cei mai tineri îl vor îndrăgi cu siguranță, alături de toate serialele și personajele lor preferate”, a declarat Gábor Harsányi, VP, General Manager al ViacomCBS Networks Europa Centrală și de Est.

Prin reajustarea portofoliului nostru pentru a satisface mai bine nevoile publicului, transformăm Comedy Central într-o televiziune axată pe divertisment la nivel premium, care se adresează unei audiențe mai largi, difuzând în continuare cele mai haioase producții de comedie”, completează Gábor Harsányi.

2 COMENTARII

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.