Recomandări
Home / Comedie / Warm Bodies
Warm Bodies

Warm Bodies

“… Julie, una dintre supraviețuitoare, este salvată de la moarte de R., un zombi neobișnuit de prietenos, în ciuda aspectului înfricoșător. Pe măsură ce se apropie de tânără, R. devine din ce în ce mai uman, dând astfel naștere speranței că există o vindecare pentru toți cei afectați de epidemie.”

Regizor : Jonathan Levine

Scenariu : Jonathan Levine

Durata : 98 min

Lansare : 15 martie 2013

Studio : Summit Entertainment ,  Make Movies ,  Mandeville Films

Clasificare : A.P.13

Actori :

Nicholas Hoult… R

Teresa Palmer… Julie

Analeigh Tipton… Nora

Rob Corddry… M

Dave Franco… Perry

John Malkovich… Grigio

Sumar: Romanța unui cuplu întâmpină dificultăți… pentru că el este zombie.

Despre:

În urma unei epidemii devastatoare, aproape toți locuitorii planetei sunt transformați în zombi însetați de sânge. Niciun loc nu mai e sigur, iar micul grup de supraviețuitori este nevoit să se ascundă mereu și să caute noi metode de apărare în fața atacurilor imprevizibilelor creaturi.

Tocmai într-o astfel de confruntare, Julie, una dintre supraviețuitoare, este salvată de la moarte de R., un zombi neobișnuit de prietenos, în ciuda aspectului înfricoșător. Pe măsură ce se apropie de tânără, R. devine din ce în ce mai uman, dând astfel naștere speranței că există o vindecare pentru toți cei afectați de epidemie.

Cu Teresa Palmer și Nicholas Hoult în rolurile principale, filmul Iubitul meu e zombi aduce multe întamplări amuzante, dar și o doză sănătoasă de romantism.

Warm Bodies/Iubitul meu e zombi este distribuit în România de Hollywood Multiplex Operations și va fi lansat în cinematografele din țară din 15 martie 2013.

Detalii:

O poveste de dragoste neașteptată între o frumoasă adolescentă și un pierde-vară sensibil dar…mort duce la o serie de evenimente ce transformă complet lumea din filmul de față, care este o comedie romantică  cu zombie și momente de acțiune, teribil de amuzantă, bazată pe un roman foarte popular semnat de Isaac Marion.

Povestea se bazează pe un scenariu cunscut – un virus misterios a devastat lumea, transformându-I pe cei afectați în monștri mâncători de oameni, care nu își mai amintesc nimic din viața lor de dinainte.  Puținii oameni care au mai rămas neinfectați s-au adunat în buncăre fortificate unde trăiesc într-o frica perpetuă, ferindu-se acum de cei ce odată erau familiile lor. Dar totul se schimbă atunci când un grup de zombie înfometați se întâlnește cu un grup de oameni aflați în căutare de alimente. R (Nicholas Hoult), un zombie al cărui suflet nu a fost complet distrus, este atras de minunata Julie (Teresa Palmer) pe care, în loc să-i devoreze creierul, o salveaza de ceilalți membri ai grupului său.

R o duce pe Julie într-un aeroport părăsit care acum este de fapt cartierul general al zombilor și o ascunde într-un Boeing 747 plin cu tot felul de ”comori” strânse de el în peregrinările sale – discuri de vinil, globuri de zăpadă, instrumente muzicale și alte obiecte care îi amintesc, ca prin ceață, de fosta lui viață. Pe parcursul a câtorva zile, prinși în această surpinzătoare ascunzătoare, Julie îi trezește lui R sentimente de mult uitate, iar ea începe să vadă că el este ceva mai mult decât o stare de letargie și mșicări cu încetinitorul.

Surprinsă și confuză din cauza acestor sentimente neașteptate, Julie se reîntoarce în fortăreața celor vii unde tatăl ei  (John Malkovich),  un vântor feroce de zombie, conduce o grupare de apărare foarte bine înarmată. În tot acest timp, R începe, sub puterea dragostei, să se schimbe în moduri despre care nu credea că vor fi posibile și începe tot mai mult să creadă că Julie ar putea fi salvarea rasei umane.  Dar atunci când apare la ușa tinerei, izbucnește un război sângeros între cei vii și zombie care amenință să distrugă orice șansă a celor doi de a fi împreună.

Warm Bodies reprezintă o interpretare nouă a unei povești de dragoste clasice și oferă o perspectivă surprinzătoare (și romantică) a veșnicei apocalipse cu zombie, aducându-ne aminte care este, de fapt, lucrul ce ne face umani.

DESPRE FILM

WARM BODIES a început ca o poveste online de șapte pagini intitulată ”Sunt un zombie plin de dragoste” care a făcut foarte multe vizionări pe Internat și care l-a făcut pe autor, Isaac Marion, deși cu oarece încurajări, să detalieze povestea și să o transforme în romanul său de debut, lansat în 2010. Descris ca ”o poveste de dragoste cu zombie” , de Seattle Post Intelligencer, completat cu aluzii la faimoasa piesă a lui Shakespeare, ”Romeo și Julieta”, romanul  i-a atras atenția producătorului Bruna Papandrea (Milk- Prețul curajului, Un cuplu perfect).

“Este un roman elegant și frumos scris” spune Papandrea care, la recomandarea unui prieten, a făcut rost de carte încă dinainte ca aceasta să fie publicată și a citit-o din scoarță- scoarță, în timpul unui zbor mai lung. ”Povestea este puternică, iar cartea are personalitate. Deși este o operă de gen, povestea este incredibil de emoționantă, cu personaje bine conturate.

Papandrea, care și-a înființat de curând propria companie de producție, Make Movies, și-a dat seama imediat că trebuie să cumpere drepturile pentru film , astfel că trei zile mai târziu ea era în casa din Seattle a lui Marion pentru a se întâlni cu scriitorul. La scurt timp după aceea ea a trimis manuscrisul câtorva dintre studiourile cu care lucrează, printre care și lui Erik Feig, producător executive la Summit Entertainment.

”Am fost surprinsă de cât de repede au răspuns” își amintește Papandrea. ”În doar câteva săptămâni mi-au spus ca vor să facă un film și că vor alege această carte”.

Unul dintre aspectele care i-au atras atât pe Papandrea cât și pe alții a fost descrierea lumii post-apocaliptice din perspectiva zombilor.

”Nu mai stiam pe nimeni care să trateze aceste creaturi ca pe niște oameni, ca pe cineva care ar putea avea o perspectivă” spune Marion. ”Zombie sunt mereu folosiți în planul secund, ca niște creaturi care atacă personajele umane. Sunt mereu anonimi și fără personalitate.

În loc să aleagă descrierea tipică, alb-negru, totul sau nimic, om sau zombie a conflictului intre cei morți și cei vii, Marion a ales să exploreze zonele gri, zonele limită – transformarea unui personaj în zombie și apoi înapoi în ființă umană. ”Această idee mi s-a părut cu adevărat fascinantă” spune el

În mod surprinzător, Marion spune că romanul lui a fost nu doar foarte personal, dar chiar și puțin autobiographic. ”Pe măsură ce scriam povestea, am început să observ anumite asemănări  cu lucruri care se petreceau în viața mea” explică el. ”Tocmai ieșeam dintr-o perioadă în care fusesem foarte detașat, din punct de vedere emotional, o perioadă caracterizată de cinism și o stare de lipsită de viață parcă. Astfel că ceea ce scriam s-a transformat într-o metaforă a propriei mele existențe din acel moment. ”

Avându-I pe cei de la Summit alături, Papandrea i-a prezentat proiectul scenaristului și regizorului Jonathan Levine (50/50, Dragostea-i un drog), a cărui reținere initială în a face un film bazat pe un roman scris de cineva atât de tânăr, a dispărut imediat ce a văzut cât de interesantă era.

”M-am identificat cu personajul principal, și cartea scrisă de Isaac permitea niște inflorituri regizorale incredibile și un stil agresiv” spune Levine. ”Am fost foarte încântat de oportunitatea de a sparge barierele, vizual vorbind, iar cartea are și niște personaje foarte interesante. Este o carte de aventuri, este o poveste de dragoste, are și elemente comice și elemente horror.”

Colaborând îndeaproape cu Marion, Levine a trecut la scrierea scenariului pentru film. El spune că a văzut relația de dragoste dintre R și Julie din centrul poveștii ca o combinație între Romeo și Julieta și Frankenstein.

“Resortul relației dintre ei a fost cel mai important lucru pentru mine, încă de la început – acel du-te-vino pe care îl practică tinerii, felul în care încep relațiile și oamenii sunt mai întâi reținuți, uneori simt chiar o ușoară repulsie, pentru ca apoi să se apropie” spune el.

Producătorul  Todd Lieberman (Luptătorul, Vrei să te însori cu mine?), consideră că alegerea lui Levine ca regizor a fost una foarte bună. ”Este un film cu zombie, dar avem o poveste de dragoste și un ton aparte, conștient, explicativ, cu umor pe alocuri” spune el. ”Jonathan este cel mai potrivit pentru a face un astfel de film”.

Cât despre temele mai ample din film, producătorii spun că acesta urmează tradiția filmelor de gen care au și o perspectivă socială, cum ar și și filmul lui George Romero  Noaptea morților vii, dar cu anumite deosebiri care îi dau o notă de originalitate.

”Tema principală care stă la baza filmului este aceea că oamenii au uitat ce înseamnă să fii om și, prin interacțiunea celor două personaje, alți oameni reînvață ce înseamnă să fii om”, spune Levine. ”Nu doar cei transformați în zombie, ci și oamenii înșiși.”

Cu excepția celor denumiți Boneys (Scheletele) – o specie de zombie care au trecut de punctul în care și-ar mai putea reveni, WARM BODIES  se caracterizează și printr-o dezintegrare mai puțin avansată și mai puțin de groază decât alte filme de gen.

”Eu nici nu-l văd ca pe un film cu zombie, ca să fiu sincer”, spune Levine. ”Seamănă mai degraba cu un film cu monștri care se transformă într-o poveste de dragoste.  Ne folosim de mitologia zombie, dar o facem pentru a atinge un scop, ca o cale către cu totul altceva.”

Această cale se creează și prin metaforele surpinzător de originale – și dispozitivele structurale recurente – aceea că zombie retrăiesc memoriile victimelor lor dacă le mănâncă creierul. R se îndrăgosteștede Julie retrăind memoriile iubitului ei Perry, după ce R îi mănâncă acestuia din urmă creierul.

”Este o modalitate uimitor de ciudat prin care te poți îndrăgosti de cineva” spune Papandrea.

Atunci când au ales actorii pentru film, producătorii au pus la punct o echipă de actori cu experință, dar și nume noi. Pentru rolul personajului lui R, zombie-ul romantic, ei l-au ales pe actorul britanic Nicholas Hoult (Totul despre băieți, Un om singur), după ce l-au văzut în drama britanică de televiziune “Skins.”

”A fost senzațional; interpretarea sa a fost foarte puternică”, spune Papandrea despre rolul făcut de Hoult în “Skins.” “Avea o intensitate a privirii și a feței și o gestică ce erau cu adevărat extraordinare.

De cealaltă parte, Hoult spune că a fost atras de provocarea pe care o prezintă personajul lui R.  ”Ideea de a face publicul să se atașeze și să fie de partea acestui zombie mi s-a părut interesantă” spune el. ”În scenariu el reieșea ca un tip amuzant și elocvent, deci am putea vorbi chiar de un farmec al personajului și un umor al acestuia.”

Hoult, consideră cartea lui Marion ca fiind ”o lectură fantastică” , iar adaptarea pentru ecran a lui Levine ” cu adevărat interesantă”. El îl descrie pe R ca un zombie care se simte blocat și singur, cutreierând încolo și-ncoace prin aeroportul abandonat care îi servește drept casă și dorindu-și mai mult de la viață.

”Cel mai fascinant lucru legat de R este nevoia lui de a se apropia de cei din jur”,spune Hoult. ”El vrea să creeze legături cu ceilalți zombie din aeroport, deși ei abia își pot spune numele, darmite să mai vorbească și cu el. El vrea să se apropie de Julie pentru că vrea să simtă că trăiește. Acesta este unul dintre cele mai umane dorințe – aceea de a dori să simți că trăiești și de a dori să te apropii de o altă ființă umană.”

Una dintre provocările rolului a fost faptul că, cel puțin la început, R nu poate vorbi în cuvinte – un aspect care se îmbunătățește pe parcursul poveștii.

”Mare parte din timp am fost nevoit să comunic doar prin mișare, prin privire, prin lucurile pe care le făceam sau prin discurile pe care i le puneam lui Julie” spune Hoult. ”Ideea de a nu putea exprima în cuvinte ce simți sau ce gândești a fost o provocare pentru mine. Te face să  gândești într-un mod diferit de cel în care o faci de obicei. ”

Pentru rolul feminin principal, cel al lui  Julie Grigio, producătorii au ales-o pe actrița australiană Teresa Palmer (Numărul patru) pe care au ales-o dintr-o listă scurtă de cinci actrițe care au dat proba finala jucând alături de Hoult.

”E ceva legat de actrițele australienei, o încredere în sine și o putere anume” spune Papandrea, care este la rândul ei australiană. ”Acolo abordarea este una foarte directă, puțin diferită de cea din America. Este dificil să găsești o actriță tânără, frumoasă și care să aibă o anumită vulnerabilitate, dar care să fie în același timp și o adevărată luptătoare”.

Palmer întruchipează însă toate aceste calități, ceea ce a făcut-o alegerea perfecta pentru rolul lui Julie.

”Este o luptătoare” spune Palmer despre personajul ei. ”Este puternică și are o energie extraordinară. Este plină de viață și are o inimă bună. Lucrurile nu au mers tocmai bine pentru ea, mai ales că mama ei a fost omorâtă de zombie. Este nefericită. Apoi îl întâlnește pe R. Iar el o face să se simtă din nou plină de viață. Ei se îndrăgostesc și ea își amintește că viața încă mai poate fi frumoasă și începe din nou să spere, iar speranța este un lucru frumos. ”

Dar pentru Julie si R nu a fost dragoste la prima vedere, mai ales că ei se întâlnesc în circumstanțe extreme de violente. Când R o salează pe Julie de ceilalți zombie și o duce înapoi în ascunzătoarea lui dintr-un avion vechi de pe aeroportul abandonat, Jule crede că de fapt el a luat-o doar ca să o mănânce mai târziu. Dar ea începe să se mai relaxeze atunci când vede că R are grijă de ea, îi aduce o pătură și ceva de mâncare. Și așa apar și primele semne ale unei dragoste neașteptate.

Deși Marion insistă că filmul nu este un fel de Romeo și Julieta cu zombie, el recunoaște că sunt destule influențe ale piesei lui  Shakespeare : ”Era o scenă de care nu eram sigur, ca să fiu sincer, pentru că este într-un moment în scenariu când trecem de la prima jumătate a filmului la cea de-a doua, care este ceva mai largă. Ceea ce mă neliniștea pe mine era schimbarea de ton. Dar acum sunt foarte mulțumit de ce a ieșit. ”

Pentru rolul generalului Grigio, tatăl lui Julie, liderul grupului de supraviețuitori, producătorii au avut plăcerea să lucreze cu John Malkovich (Legături periculoase, În pielea lui John Malkovich). “Este un rol mai mic în raport cu celelalte roluri din film dar este incredibil de important” spune Papandrea. ”Aveam într-adevăr nevoie de cineva care să intre în scenă și care să aibă imediat impact la public. Sincer, nu îmi pot imagina pe cineva mai potrivit pentru acest rol”

De cealaltă parte, Malkovich spune că a fost atras de povestea filmului: ”Mi-au plăcut în special cele două personaje și modul în care se deșfășoară povestea. Scenariul filmului a păstrat ceva din abordarea romanescă a filmului care m-a atras”.

Deși actorul recunoaște că pe platoul de filmare el și și Palmer, tânăra actriță ce o joacă pe Julie, au avut parte de momente tată-fiică, Generalul și Julie sunt în opoziție direct ă în film. ”El pune presiune pe Julie, iar ea este într-o situație grea, mai ales că tatăl ei conduce grupul de luptători care vor să-i distrugă pe cei din care face parte și cel pe care ea îl iubește”.

Dar chiar și Generalul Grigio evoluează, în cele din urmă. ”Asta se întâmplă chiar în ultimele secvențe din film”, explică Levine. ”Este o schimbare bruscă, care are loc datorită faptului că el vede ceva ce nu a mai văzut până atunci.”

Producătorii l-au ales pe Rob Corddry, ”absolvent” al celebrului show de “The Daily Show cu Jon Stewart” pentru a juca rolul prietenului cel mai bun al lui R, M, pe care Levine îl descrie ca pe unul dintre cele mai importante personaje. ”Din multe puncte de vedere M este inima filumului” spune Levine. ”Schimbarea lui R este cea care declanșează totul, dar schimbarea lui M este reprezentativă pentru toți ceilalți”

Lui Corddry, care a citit și el romanul lui Marion, personajul M i s-a părut mult mai interesant decât clasicul ”cel mai bun prieten”. ”De obicei personajele de tipul ăsta sunt acolo doar pentru a susține acțiunea” spune Corddry. ”M chiar se schimbă. S-ar putea ca ăsta să fie singurul rol de cel mai bun prieten din istoria filmului care să aibă o traiectorie proprie. ”

În mod surprinzător, simplitatea acestui rol i-a dat emoții actorului, în primă fază. Corddry este genul de actor care se pregătește pentru rolurile sale analizând dedesubturile personajului. ””Dacă simt că am mult subtext, nu mă îngrijorez pentru momentele de filmare”, spune Cordrry. ”Dar în cazul ăsta nu am putut să mă pregătesc așa. Deci am fost nevoit să fiu acolo, în prezent, atunci când jucam. Acest film a fost pentru mine un exercițiu prin care am învățat să fiu cu adevărat prezent de fiecare data când camera filma”.

Palmer spune că personajul interpretat de Cordddry este pe de-o parte amuzant și simpatic, dar pe de altă parte este unul destul de complex. ”Este cel mai sexual dintre zombie”, spune ea. ”El vrea să mănânce oameni și nu înțelege ce se petrece cu el. El nu înțelege cum de R a luat ostatică o fată de care acum se îndrăgostește. Chestia asta i se pare bizară și ciudată, dar tine la R așa că îl urmează. Există chiar și o urmă de gelozie, la un moment dat”.

Dave Franco (21 Jump Street- o adresă de pomină, Super-răi)  joacă rolul lui Perry, iubitul din liceu al lui Julie, care ajuge să fie prânzul lui R, în prima partea a filmului. Papandrea spune că tânărul actor este, de fapt, descoperirea filmului. ”El abia acum începe să înflorească” spune producătoarea despre Franco, fratele mai mic al cunoscutului actor James Francp (127 de ore, Omul păianjen). ”E o placere să lucrezi cu el. Este tip care vrea să știe cât mai multe, care pune multe întrebări. Cred că asta se  vede și din felul în care îl joacă pe Perry.”

”Trebuie să facă impresie într-un timp foarte scurt și reușește”, adaugă Levine. ”Plus că este fermecător și plăcut și foarte talentat. Ți se lipește de suflet imediat.”

La început Perry apare ca un tânăr naiv care este îndrăgostit nebunește de Julie, dar pe parcurs el devine obsedat de ideea de a ucide zombie după ce este martor la moartea tatălui său. Deși Perry nu rezistă prea mult în această bătălie, memoriile lui despre dragostea lui pentru Julie – care este simțită, indirect, de către R – reprezintă un aspect foarte important al întregului film.

”De fapt, eu mor în primele 10 minute din film, iar restul poveștii mele se desfășoară retrospectiv”, explică Franco. ”Asta influențează relația dintre R și Julie. La început, noi suntem îndrăgostiți nebunește și trecem prin toate încercările impreună. Până la final însă Perry pierde din vedere ceea ce este important pentru că este axat pe un singur lucru, iar relația noastră are de suferit.”

Franco presupune că Julie este atrasă de R pentru că îl vede pe Perry în el. ”Simt că el îi amintește de cum era Perry atunci când s-au cunoscut . Îi amintește de relație dulce și inocentă pe care o aveau”.

În finl, pentru rolul celei mai bune prietene a lui Julie, Nora, producătorii au ales-o pe Analeigh Tipton (A naibii dragoste; Viespea verde)—o decizie ce s-a bucurat de întregul suport al producătorului Todd Lieberman.

“Analeigh m-a cucerit în A naibii dragoste,”  spune el. ”A ieșit în evidență în acel film. NU e ușor să găsești o actriță de comedie de vârsta ei. Analeigh a venit, a citit rolul și ne-a dat pe spate”.

La rândul ei,actrița spune că personajul ei este ” o tipă foarte amuzantă” care îmbină inteligența cu talentul la omorât zombie. Ea este și un fel de contrast Julie. Cea din urmă este o romantic în timp ce Nora este o persoană foarte pragmatică.

”Atunci când Nora descoperă că Julie s-a îndrăgostit de un zombie, se sperie”, spune Tipton. ”Ca orice bună prietenă, ea este îngrijorată că prietena ei se îndrăgostește de un tip care s-ar putea să o mănânce. Dar se liniștește în cele din urmă, pentru că are încredere în Julie. ”

Tipton spune că felul pragmatic de a fi al Norei este o modalitate de auto-conservare. ”Ea abordează situațiile cu umor și ironie în loc să se confrunte efectiv cu ele – sau cu propriile ei sentimente”, spune actrița. ”Ea încearcă să facă totul să pară ca o nimica toată. E puternică și nu îi pasă. E amuzat să fii acolo, printre zombie, mai ales ca fată.”

După ce au format echipa de actori, producătorii trebuiau să aleagă locurile de filmare principale: aeroportul abandonat unde trăiesc R și ceilalți zombie; Zona Verde, orașul fortificat unde trăiește Julie și Zona din afara zidurilor.

Găsirea unui aeroport abandonat părea a fi cea mai dificilă dintre toate, dar cu ajutorul lui Andi Isaacs de la Summit, producătorii au reușit să găsească locul perfect: Montreal.

Papandrea spune că tuturor le-a fost greu să-și creadă ochilor când au văzut că au acces la un întreg aeroport abandonat, Mirabel. ”Niciunul dintre noi nu mai văzuse un loc de filmare care să se potrivească atât de bine filmului pe care îl făceam. Locul ăsta era perfect. De asemenea,era un loc ce îți dădea fiori, ceea ce e un lucru foarte bun pentru un film cu zombie.”

Au existat și unele restricții în ce privește filmările, cum ar fi că, deși nu mai este folosit pentru transportul de persoane, Mirabek mai este încă folosit pentru avioanele cargo. Dar de fapt aeroportul era în mare parte abandonat, de mai bine de 5 ani – exact ca și aeroportul din povestea filmului .

Cât despre care să fie denumirea aeroporului din film producătorii se gândiseră la un moment dat să îl denumească Aeropotul Internațional Barack Obama și chiar începuseră demersurile pentru a primi aprobarea de la Casa Albă. Dar în final au considerat că ar fi mult mai potrivit să îl denumească Aeroportul Internațional Isaac Marion  – ” după genialul nostru scriitor”,spune Levine.

Celelalte două locuri de filmare,  au fost cele care în film reprezentau Zona Verde și Zona Morții, care sunt separate în film de un zid imens construit de generalul Grigio pentru a-i tine pe zombie departe de oameni. Levine îi mulțumește pentru asta designerului de producție Martin Whist (Super 8, Monstruos), cel care a creat aceste două lumi atât de bine încât ai zice că filmul a avut un buget de două ori decât cel real.

”În spatele zidurilor se află o cu totul altă lume decât în afara lor”, spune Whist. ”Odată ce ai întrat în Zona Verde, care este amplasată în vechiul Montreal, lucrurile sunt mai curate și se vede că cei de acolo încearcă reziste. Sunt niște supraviețuitori.”

Există chiar și animale domestice în Zona Verde, vaci și capre – ceva ce este destul de neobișnuit pentru locuitori.

”Astea sunt lucruri la care trebuie să te gândești atunci când faci un film despre o lume postapocaliptică”, explică producătorul Nicolas Stern.  ”Cum supraviețuiesc oamenii ăștia? Cum își procură hrana, energia și apa? Acestea sunt lucrurile la care Jonathan și designerul de producței s-au gândit luni de-a rândul.”

Alte locuri importante din Zona Verde sunt frumosul localMount Stephen Club din centrul Montrealului, aflat ceva mai departe de vechiul oraș, și care servește în film drept casa generalului Grigio și o biserică ce a fost construită chiar pe locul unei vechi mânăstiri amplasate în afara Montrealului, în Munții Laurențian.

”Este un loc incredibil care a fost ales exclusiv datorită arhitecturii sale”, explică Stern. ”În film folosim multe spații mari, deschise. Punem grupuri mici de oameni acolo ca să simți cu adevărat că nu au mai rămas prea mulți oameni în lume.”

Pentru anumite secvențe, producătorii au avut nevoie să închidă zone întregi de oraș – zona din jurul vechiului port, zone din partea veche a orașului și străzi din zona fianciară. ”Vorbim despre zone destul de mari, dar autoritățile și oamenii au fost foarte înțelegători” spune Stern.

Pentru Zona Morții, zona din afara zidurilor orașului, acolo unde zombie umblă peste tot Whist și echipa sa au adus plante și moloz pentru a acoperi pământul, folosindu-le pentru a indica trecerea timpului, pe măsură ce natura acoperă rămășițele fostei civilizații. Există și semne ale revoltelor sociale ce au izbucnit în timpul epidemiei ce a distrus omenrirea – mai ales graffiti. Și cum pictarea pereților clădirior din vechiul Montreal nu era o opțiune, Whist și echipa lui au îmbrăcat zidurile într-un material incolor pentru a le proteja. ”Astfel, am putut să pictăm graffiti pe ziduri, dar fără să le murdărim de fapt. Și totul să pară cât se poate de authentic”, explică Whist

Echipa a recrutat artiști din Los Angeles și Montreal pentru a da acest aspect de lume post-apocaliptică și chiar l-au abordat pe cunoscutul artist graphic Shepard Fairey pentru a copia stilul uneia dintre cele mai cunoscute lucrări ale acestuia, “Andre Gigantul.” Fairey  și-a dat acordul și echipa a putut să modifice imaginea, înlcuindu-l pe Andre Gigantul cu un tip slăbănog și înlocuind cuvântul ”supunere” din mesajul original cu ”pradă”.

”Este fantastic să poți folosi o astfel de lucrare, un adevărat simbol în lumea artei de stradă”,  spune Whist. ”Asta face ca munca noastră să fie mai bine împământenită în lumea reală. Am creat o adevărată bibliotecă de artă de stradă pe care o folosim în diferite locuri”.

Cât despre zidul ce desparte cele două lumi, Dan Schrecker (Dincolo de limite, Requiem pentru un vis), șeful efectelor speciale și echipa lui au folosit tehnologia computerizată pentru a face zidul mai lung și mai înalt decât ar fi fost posibil să fie construit.

Levine îi acordă creditul directorului artistic Javier Aguirresarobe, ASC (Vicky Cristina Barcelona, Drumul, Ceilalți) pentru că a făcut WARM BODIES un film cu adevărat impresionant din punct de vedere vizual.

”Javier este un artist genial”, spune regizorul. ”În plus, el este un om cu suflet mare și care își pune tot sufletul în facerea unui film.”

Aguirresarobe  a reușit să facă atrăgătoare chiar și scenele în care zombie le mânâcă oamenilor creierul. ”Acesta este un aspect mai violent al filmului, când R îi sparge capul lui Perry, pentru a-i scoate creierul, dar este o scenă filmată foarte frumos”, spune Hoult. ”Felul in care Javier a încadrat și a luminat totul, face întreaga scenă să arate fantastic – în ciuda aspectelor grotești, există totuși un puternic aspect cinematic”.

Numeroasele amintiri pe care le trăiește R atunci când mănâncă mici bucăți din creierul lui Perry, dau filmului o tentă suprarealistă.

”De multe ori lucrurile se prezintă din perspectiva lui Perry”, spune Stephen Woolfenden (Harry Potter), care a filmat o parte din secvențele retrospective, respectând multe dintre indicațiile lui Levine, pe care acesta din urmă le-a introdus în scenariu, cum ar fi filmările făcute direct înspre razele soarelui, pentru un efect abstract

”Am încercat să obținem cât mai multe astfel de efecte”, spune Levine. ”Îmi place idea de a distorsiona un pic imaginea. Și poți obține un efect foarte frumos filmând direct razele soarelui”.

Pentru o parte din efectele vizuale ale filmului Aguirresarobe a creat o paletă specială de culori pentru filmările de noapte. ”Noapte este fantastică în acest film” spune Levine. ”Javier a creat o paletă de culori minunată: un pic de albastru, un pic de verde. Totul este foarte frumos. Îmi place foarte tare cum pălpâie luminile de pe aeroport, întunericul de la metrou sau de pe stadion și toate acele locuri imense și abandonate care sunt luminate într-un mod expressionist, ceea ce are sens, mai ales dacă te gândești la lumea în care se petrece totul”.

Trebuie să nu uităm totuși că într-un film cu monștri felul în care sunt realizate creaturile este foarte important. Cele mai înspăimântătoare creaturi din film, Scheletele, au fost create utilizând grafica computerizata  și casacadori în costume speciale. Levine spune că folosirea tehnologiei computerizate i-a dat o liberate pe care nu o mai experimentase până atunci.

”Cel mai mare avantaj al folosirii computerului este nu numai acela că poți crea aceste personaje, dar poți face și tot felul de modificări. Din păcate, eu cred că oamenii nu se folosesc de avantajele astea îndeajuns. De exemplu, atunci când intrăm în visele lui R, facem niște treceri suprarealiste. La începutul filmului, în primele 10 minute, sunt multe efecte computerizate folosite pentru a spune povestea întru-un mod nemaiîntâlnit. Nu am mai folosit astfel de tehnici până acum. Dar dacă le folosești cum trebuie, îți dai seama că procesul de editare al filmului poate fi la fel de creative ca cel de producție”.

Levine spune că atunci când au creat zombie, cei din echipă au evitat să le dea un aspect prea înfricoșător, inspirându-se mai degrabă din poze cu mineri și din poze de pe vremea marii crize din anii 1930, mai degrabă decât din filmele clasice ale genului.

”Am vrut să facem un film care să atragă spectatori de toate vârstele, deci nu prea am putut să prezentăm lucruri care apar în alte filme cu zombie”, spune Levine, adăugând că procesul de creație,atât pentru zombie cât și pentru schelete, a fost unul destul de lung și care a început încă din stadiul de pre-producție. ”Am făcut mai întâi schițe, am adus artiști care să îi ia poze de-ale lui Nick Hoult din “Skins” sau X-Men, pe care să le modifice”, spune Levine. ”Era un du-te-vino continuu, ne duceam în studio și făceam tot felul de teste”

Aceasta a fost doar una dintre provocările pe care le-au întâmpinat producătorii în timpul procesului de producție – una dintre ele fiind chiar vremea rea din Canada. Cum filmările s-au întins până la mijlocul lunii noiembrie, o parte din actorii din film s-au trezit aproape înghețați la filmări, mai ales în scenele care au loc în spații deschise sau pe aeroportul abandonat. Palmer își amintește una dintre scene, în care câțiva dintre actori se aflau într-o mașină pentru bagaje.

”Erau zero grade afară și aveam multe haine pe noi” își amintește actrița. ”Chiar înainte de filmare l-am întrebat pe Jonathan Levine, care e temperatura din film. Iar el a spus că ar trebui să fie o noapte caldă. Cum naiba să ne prefacem că e o noapte caldă?Era așa de frig încât nu puteam nici să vorbesc bine. ”

Scena cu Hoult și Palmer și fântâna a fost o experiență și mai friguroasă. La început apa era fierbinte, dar până la finalul zilei s-a răcit bocnă. ”Asta este o scenă importantă din film și noi eram înghețați până la oase” își amintește Palmer. ”Ne clănțăneau dinții, dar a fost distractiv.”

O altă provocare au fost scenele de luptă, care erau foarte solicitante din punct de vedere fizic și pentru care Palmer spune că nu era pregătită

”Când am citit prima dată scenariul, m-am concentrate pe partea emoțională a filmului , pe scenele de dialog”, spune actrița. ”A doua zi alergam de colo-ncoace pentru că nu eram pregătită fizic. Parcă aveam artrită. Mi-am dat seama că nu eram deloc în formă – a fost destul de jenant.”

Din fericire acesta este al doilea film de acțiune în care joacă, așa că Palmer nu era într-0 situație complet nouă și a avut parte și de o echipă de cascadori foarte bună. ”Nu prea am avut mult timp să repetăm anumite mișcări”, spune Palmer. ”Ajungeam pe platou cu 20 de minute înainte, împreună cu echipa de cascadori ca să imi arate ce trebuie să fac. Slavă Domnului că mă antrenasem puțin în arte marțiale pentru ultimul meu film”

Și antrenamentele de tras cu arma au intrat în lista de sarcini a unora dintre actori. ”În prima zi când am ajuns pe platou pe mine și pe Dave Franco ne-au trimis în poligonul de tragere” își amintește Tipton. ”Am învățat cum să tragem cu fiecare tip de armă din lumea asta. A fost destul de înspăimântător, pentru că mi-e teamă de zgomotele puternice, dar a fost și un sentiment de eliberare”

Franco spune că scena lui preferată este cea din farmacie, în care personajul interpretat de el, Perry, își găsește sfârșitul. Actorul însă nu joacă de fapt în această scenă. ”Este de fapt dublura mea, care este tras în jos de pe o masă” povestește Franco. ”Cade destul de rău. Deci…momentul meu favorit din film este când altcineva joacă în locul meu”

O provocare majoră pentru echipa de make-up a fost aceea de a crea machiajul perfect pentru zombie, care trebuiau să aiba un aspect cât mai cadaveric.  Ceea ce a făcut cu atât mai dificilă misiunea de a crea machiajul pentru R care trebuie să fie într-un fel sexy, un zombie arătos. Levine a dorit să creeze aceste efecte folosind numai machiaj, fără alte adăugiri, așa că a apelat la specialistul în machiaje speciale, Adrian Morot.

Morot spune că R trebuie să fie totuși atractiv, pentru a putea fi credibilă poveste de dragoste dintre el și Julie. ”În cazul acesta nu poți avea un zombie cu bucăți de carne atârnândă, sau cu oase la vedere;asta e într-adevăr scabros și este pentru alt fel de film. Eu mi-am imaginat că R ar trebui să arate ca un fel de James Dean înviat din morți”.

Morot povește că au existat patru etape ale transformării lui R din zombie înapoi în om. În prima etapă el este foarte palid și aduce cel mai mult cu un zombie. Pentru acea etapă Hoult a trebuit să poarte lentile de contact albastru-deschis, pentru a-i da un aer de mort-viu. Pielea lui a fost albită și acoperită cu vene desenate cu cerneală specială. Avea și puroi care îi curgea din urechi și din colțul gurii.

”Dar chiar și așa, vrei să fie în continuare puțin sexy, așa că nu exagerezi”, spune Morot.

Pentru acest film, pe măsură ce R își revine din ce în ce mai mult la starea sa umană, el trece în etapa a doua, care se caracterizează prin vene mai puțin pronunțate și o paloare mai puțin accentuată a feței. În cea de-a treia etapă, care este și mai aproape de cea umană, R arată ca și cum ar fi puțin bolnav. Etapa patra, este cea de la finalul filmului când R este transformat complet.

”Cicatricele dispar ca prin minune, iar tenul lui este imbujorat”, explică Morot. ”Acum este într-adevăru un tip chipeș, gata pentru  iubire, dar și pentru acțiune”.

Cea mai mare provocare, din perspectiva efectelor speciale a fost scena de luptă din finalul filmului, în care zombie și Scheletele se confruntă în lupta finală. A fost destul de greu pentru actori să lupte cu niște creature care, de fapt, nu se aflau în fața lor.

O provocare, din punct de vedere tehnic de această dată, a fost și secvența în care Scheletele vin la stadion, unde se urcă pe cupola de sticlă de deasupra locului unde stau zombie. Aceștia se uită în sus, la Scheletele care încearcă să spargă geamul, înainte de a cădea cu totul peste zombie, în scena finală. Schrecker  spune că, pe lângă potrivirea luminilor, au mai apărut și detalii neaștepate, ca atunci când M aruncă unul dintre monștri către soldați.

”Sunt multe cioburi de sticlă pe podea și pe măsură ce Scheletele înaintează, sticla aia trebuie să se disperseze”, explică Schrecker. ”Am luat o pernă de culoare gri și am aruncat-o pe podea și care a făcut ca cioburile să alunece în laterale, așa că atunci când am adaugat Scheletele, pe calculator, am urmat dâra făcută de pernă și am adaptat totul în funcție de asta”

O altă provocare, deși mai puțin dramatică, a fost cum să îi facă pe zombie să comunice între ei într-un mod cât mai interesant dar care să respecte ceea ce se știe despre zombie. Levine subliniază faptul că asta nu prea e o problemă în alte filme cu zombie, dar a fost pentru WARM BODIES pentru că mare parte din fillm este prezentată din punctul de vedere al zombilor și mai ales din punctul de vedere al lui R și M, care comunică între ei, pentru că sunt prieteni.

”Ei poartă conversații folosind propoziții formate dintr-un cuvând sau două și apoi interpretând gemetele celuilalt”, explică Levine, care mai spune că acest lucru a dus la multe situații amuzante pe platourile de filmare. ”Filmam o scenă, chiar de la începutul filmului, în care cei doi pur și simplu gem unul la celălalt. Băieții nu reușeau să rămână serioși și tot izbucneau în râs. Pănă la a cincea dublă ei chiar vorbeau gemând unul la altul”.

Hoult își amintește că ”au fost momente când amândoi ne pierdeam în ochii celuilalt. A fost foarte ciudat”

Corddry a preferat o abordare științifică pentru limba zombie: ”am vorbit ca și cum aș fi un paciet care avusese un atac cerebral”, spune actorul, a cărui soție este logoped. ”Am discutat despre cum unii pacienți au cuvântul în cap dar nu reușesc să își dea sema ce înseamnă sau le este greu să îl pronunțe. Așa că, și atunci când bombăn, încerc de fapt să spun un cuvânt”.

Gândurile lui R ies la iveala datorită vocii naratorului, care le spune spectatorilor ce încearcă el de fapt să spună prin gemetele lui. ”Uneori, cel care supraveghea scenariul citește cu voce tare discursul naratorului pentru ca eu să aud ce gândea de fapt personajul meu în acea scenă”, spune Hoult. ”Asta ajută a filmarea scenei respective și face ca totul să se lege”.

Muzica este și ea un mod de a exprima gândurile lui R. Levine, care a lucrat împreună cu Alexandra Patsavas (“Anatomia lui Grey,” Saga Amurg), la alegerea muzicii, spune că faptul că R folosește muzica pentru a comunica cu Julie este o trăsătură foarte ingenioasă a romanului lui Marion și unul dintre motivele pentru care a fost atras de acest proiect.

”Muzia ajută la crearea atmosferei”, spune Levine. ”Este un alt mod de a comunica cu publicul. Muzica face parte din modul în care eu accesez lumea din film și personajele acestuia. Faptul că ea era deja menționată în roman a fost un lucru bun.”

Echipa de actori și echipa de producție de la WARM BODIES cred că filmul este atrăgător pentru o gamă mare de public. Și nu doar datorită gradului de umor și de originalitate. ”Personajul lui R este foarte bine scris, este un personaj  aparte, iar călătoria lui este una cu totul neobișnuită”, spune  Malkovich. ”Știi ce mulți adolescenți se simt stingheri? Câți dintre ei se simt excluși, inumani aproape? Foarte mulți. Acest film explorează puțin și acest aspect, nu este doar un film cu monștri”.

WARM BODIES s-ar putea să reprezinte chiar o schimbare de paradigmă în filmele cu zombie, spune Morot. ”Acest film are ceva pentru toată lumea, chiar și pentru admiratorii genului, așa ca mine. Este genul acela de film cu zombie la care te poți duce cu prietena. Băieții se bucură de zombie și de scenele de acțiune, în timp ce fetele sunt atrase de povestea de dragoste și de un zombie chipeș”.

Deși Levine este conștient de faptul că unii iubitori ai filmelor cu zombie nu vor fi de accord cu felul în care filmul schimbă convențiile genului, el speră că aceștia vor merge la film cu mintea deschisă. ” Am văzut filme precum După 28 de zile, Lupta cu zombie, Day of the Dead și Întoarcerea morților vii. Dar ce este grozav atunci când faci filme este că poți folosi genul și mitologia pentru a spune tot felul de povești.

DESPRE ACTORI

NICHOLAS HOULT (R)  a demonstrat rapid că este un actor tânăr, talentat și versatil, atât pe marele cât și pe micul ecran. A primit o nominalizare la  premile BAFTA în 2012 la categoria Star în ascensiune care se acordă pentru actorii care demonstrează talent excepțional și care captează atenția publicului ca star în devenire.

Hoult a încheiat recent filmările la ecranizarea lui Brian Singer inspirată de ”Jack și vrejul de fasole”. Filmul, care îi are în distribuție și pe Ewan McGregor, Ian McShane și Stanley Tucci, este programat să fie lansat de către Warner Bros în martie 2013.

Hoult va juca rolul lui Nux în umătorul film din seira Mad Max: Fury Road, cel de-al patrulea din franciza Mad Max. În film joacă și Tom Hardy și Charlize Theron, iar acțiunea se petrece imediat după cea din filmul din 1985, Mad Max Cupola tunetului.

Recent, Hoult a jucat în X-Men:cei dintâi ca Hank McCoy, care se transformă în Beast. Filmul s-a bucurat de o distribuție de exepție, cu numa ca James McAvoy, Michael Fassbender și Kevin Bacon. In 2010 Hoult a apărut în rolul Eusebios în blockbusterul  Înfruntara titanilor, împreună  cu  Liam Neeson, Ralph Fiennes și Sam Worthington.

Hoult a fost aplaudat pentru rolul său din filmul lui Tom Ford’s Un om singur (2009). Bazat pe romanul cu același nume scris de Christopher Isherwood în 1964 filmul i-a adus lui Colin Firth o nominalizare la premiile Oscar la categoria Cel mai Bun Actor.

Hoult a debutat la vârsta de 12 ani în filmul lui Chris și Paul Weitz, Totul despre băieți (2002), unde joacă alături de Hugh Grant. Bazat pe romanul de succes al lui  Nick Hornby, filmul spune povestea unui tânăr cinic și imatur, Will (Grant) care este învățat cum să se poarte ca un om matur de către un băiețel pe nume Marcus (Hoult).

Pe lista filmelor în care a mai jucat se numără Meteorologul, Adolescenți bătrâni, Wah-Wah și Intimate Relations.

In 2007-2008 Hoult a jucat în drama britanică de televiziune ”Skins”, care a primit mai multe premii BAFTA. Serialul urmărește povestea unui grup de adolescenți din Bristol, Anglia, pe parcursul ultimilor ani de liceu. Hoult a mai avut roluri pasagere în seriale precum“Judge John Deed,” “Waking the Dead,” “Doctors,” “Holby City,” “Magic Grandad,” “Silent Witness” și “Casualty.”

Printre filmele de televiziune în care a jucat se numără și “Wallander” cu Kenneth Branagh, “Coming Down the Mountain,” “Keen Eddie,” “Star,” “Murder in Mind,” “World of Pub,” “The Bill,” “Ruth Rendell Mysteries” și “Mr. White Goes to Westminster.”

În prezent Hoult locuiește în Londra.

TERESA PALMER (Julie)ea fost numită în 2005 una dintre cele mai promițătoare actrițe din Australia, de către Screen International și a atras atenția publicului de pretutindeni cu rolul principal din  2:37, un film independent Australian care a fost vizionat la Festivalul de la Cannes, la sectiunea ‘Un Certain Regard’ și la Festivalul de film de la Toronto.  Institutul Australian de film a nominalizat-o pe Palmer la categoria Cea Mai Bună Actriță pentru rolul ei, acela al unei eleve de liceu care ascunde un secret adând.

Palmer va putea fi văzută în drama Dragoste și onoare, a cărei acțiune se petrece în anii 60, alături de Liam Hemsworth. Recent ea a jucat în thrillerul Australian Wish You Were Here împreună cu Joel Edgerton. De curând ea a încheiat filmările la filmul regizat de Terence Malick, Knight of Cups unde joacă alături de Christian Bale, precum și la Parts Per Billion unde joacă alături de Josh Hartnett și Rosario Dawson.

Actrița a juca și în filmul lui Michael Bay și Steven Spielberg’s  Numărul patru împreună cu Dianna Agron și Alex Pettyfer; în comedia Take Me Home Tonight alături de Topher Grace și Anna Faris; în filmul lui Jon Turteltaub Ucenicul vrăjitor  pentru Jerry Bruckheimer Films și Walt Disney Pictures  alături de Nicolas Cage și in comedia lui Adam Shankman, Povești de adormit copiii  alături de Adam Sandler. În repertorul ei se mai numără Băieții din decembrie unde joacă  alături de Daniel Radcliffe și Restraint  alături de Stephen Moyer.

Palmer a primti în 2011 premiul pentru Cea mai Bună Evoluție, ca o nouă dovadă a talentului său. În afară de actorie, ea a lucrat și ca regizor, scenarist și producător, lucrând atât la filme de ficțiune cât și documentare. Are și un blog de sănătate intitulat YOURZENLIFE.com pe care îl scrie împreună cu prietana ei, actrița Phoebe Tonkin. Palmer s-a născut în Adelaide, Australia și în prezent locuiște în Los Angeles, California.

ROB CORDDRY (M) a debutat în celevbra emisiune de televiziune “The Daily Show cu Jon Stewart” în primavera lui 2002 și a devenit rapid unul dintre cei mai populari corespondenți care au devenit cunoscuți cu ajutorul acelui talk show. A continuat să ”educe” audiența cu sketch-urile sale politice până în toamna lui 2006 și  de atunci a continuat să aibă aparații sporadice.

După aceea actorul s-a mutat în Los Angels și in 2007 Corddry a jucat în serialul de comedie “The Winner” creat de aceeași echipă care a lucrat și la  “Family Guy” scenaristul și producătroul Seth MacFarlane și Ricky Blitt. Deși a fost foarte bine primit de critici, serilul nu a rezistat decât șase episoade înainte de a fi scos din grila de programe.

O serie de întâmplări norocoase cauzate de nevoia de a găsi soluții ingenioase de a-și continua munca în timpul grevei scenariștilor de la Hollywood din 2007-2008, Corddry a fost unul dintre primii care au creat programe de televiziune pentru internet , atrăgând atenșia celor de la Warner Bros. TV . Serialul difuzat pe internet “Childrens Hospital,” un pamflet la adresa unor seriale TV cu doctori cum ar fi Spitalul de urgență sau Anatomia lui Grey, a fost lansat în decembrie 2008. Episoadele aveau 5 minte și îi aveau în distribuție pe Corddy  (care era și scenarist, creator și, de multe ori,regizor) pe Jason Sudeikis, Lake Bell, Megan Mullally, și Ed Helms (printre alții). Serialul a câștigat premiul Webby penru comedie și a primit și o  nominalizare la Cel Mai Bun Rol (pentru Corddry) .

Cel de-al doilea sezon al serialului a fost lansat pe Adult Swim un an mai târziu, fiind primul serial de acest gen care să treacă de pe Internet la televizor. În ciuda concurenței acerbe, Childrens Hospital a primit premiul pentru Cea mai Buna Comedie la prima ediție a Premiilor pentru Comedie. De asemenea, serialul a primit și prima nominalizare la Premiile Emmy, câștigând premiul pentru o nouă categorie, aceea de Serial Scurt.

Cel mai nou sezon al serialului s-a bucurat de prezențe importante,cum ar fi Malin Akerman, Nick Offerman, Jon Hamm (Nebunii de pe Madison Avenue), legenda de televiziune Henry Winkler, Rob Huebel, Ken Marino, Nick Kroll și Paul Scheer, Kate Walsh, și mulți alții. Sezonul cinci va fi difuzat în vara anului 2013.

Ultimii ani au fost foarte aglomerați pentru Corddry care, pe lângă serialul Childrens Hospital, a jucat și în multe producții cinematografice. În iunie anul trecut el a jucat împreună cu Steve Carell și Keira Knightley  în Caut prieten pentru sfârșitul lumii. În septembrie a jucat în comedia neagră Butter  alături de Jennifer Garner și Hugh Jackman pentru  The Weinstein Company.

La Festivalul de film Sundance din 2013 vor fi prezentate nu mai puțin de trei filme în care joacă Corddry, ceea ce îl face pe actor să fie unul dintre puținii actori din istoria festivalului care să joace în atâtea filme prezentate la o singură ediție a festivalului. Filmele sunt

Drumul de întoarcere de la scenariștii peliculei  Descendenții Nat Faxon și Jim Rashși; In a World, written, regizat de și în care joacă Lake Bell (împreună cu Demetri Martin); și Hell Baby, comedia horror scrisă  Thomas Lennon și Robert Ben Garant.

In Aprilie 2013, Corddry  va putea fi văzut în filmul lui Michael Bay Pain and Gain cu Mark Wahlberg. De asemenea, el își va împrumuta vocea unui personaj de anumiție pentru primul film de acest gen al companiei Weinstein, Escape From Planet Earth care va fi lansat anul acesta.

In 2010 Corddry a jucat în mai multe comedii, cum ar fi Teleportați în adolescență pentru MGM și regizat deSteve Pink.  Filmul spune povestea a trei adulți (Cord dry, Craig Robinson,și John Cusack) care descoperă ca Jacuzzi-ul în care obișnuiau să petreacă în tinerețe este o mașină a timplui. Ei călătoresc înapoi în zilele lor de glorie, la mijlocul anilor 80. Actorul a apărut și în Asiguratorul împreună cu Ed Helms și John C. Reilly.

Având mulți ani în lumea cinematografiei, Corddry a apărut de-a lungul timpului în zeci de filme de comedie printre care se numără Vechea gașcă, Semiprofesionist, Cât durează o căsnicie, și Tăișul gloriei. El a jucat și în comedia Mariaj de Vegas cu Ashton Kutcher și Cameron Diaz, în Harold & Kumar evadează din Guantanamo Bay, și în rolul dramatic Ari Fleischer in filmul regizat de Oliver Stone depsre viața și președinția lui George W. Bush, W. În televiziune Corddry a apărut în producții precum “Community,” “Curb Your Enthusiasm,” și “Situație de criză.”

În prezent Corddry locuiește  in Los Angeles cu soția și cele două fiice.

DAVE FRANCO (Perry)  a debutat în 2008 și încet-încet și-a format un renume de tânăr actor cu talent. Scriitor avid, Franco a început să scrie cu mult înainte de a se apuca de actorie. Comediile lui pot si citite pe funnyordie.com videos. Actorul a început să faca filme scurte acum mulți ani, împreună cu fratele său (cunosctul actor James Franco) pentru un serial făcut de ei, intitual ”Lecții de actorie cu James Franco”. Recent, filmul de pe net ‘You’re so Hot’ cu Christopher Mintz-Plasse a strâns peste1 million de vizitatori, așa cum a s-a întâmplat

‘Go F*ck Yourself’. Franco a jucat și cu Emma Roberts in videoclipul MTV “Go Outside” al celor de la  The Cults, care a avut mai mult de  500,000 de vizitatori online.

În decembrie 2009 Franco a jucat în cunoscutul serial de comedie Scrubs. În cel de-al nouălea sezon acțiunea serialului a fost mutate într-o facultate de medicină unde personajul interpretat de Franco, Cole, este principala sursă de nerv pentru personjul lui John C. McGinley’s “Dr. Cox”.  Printre celelelalte producții de televiziune în care a mai apărut se numără  “Do Not Disturb”, “Greek” și mai recent, “Privileged”.

Franco a putut fi văzut și în filmul lui  Noah Baumbach Greenberg cu  Ben Stiller în rolul principal , pelicul lansată în 2010 prin intermediulFocus Features.  Franco a jucat  alături de Zac Efron in Charlie St. Cloud lansat în 2010.  Alte filme în care a mai jucat tânărul Franco include Supe-răi, filmul lui Gus Van Sant Milk, The Shortcut și Noapte de groază  alături de Anton Yelchin și Christopher Mintz-Plasse. În martie 2012 Franco a impresionat cu adevărat în 21 Jump Street cu Jonah Hill, Channing Tatum, Ice Cube, și o apariție speciala a lui Johnny Depp. Filmul a avut înasări de mai mult de 200 de milioane de dolari în întreaga lume. În viitor Franco va putea fi văzut în thrillerul Now You See Me: jaful perfect, împreună cu a Woody Harrelson și Morgan Freeman. Filmul va fi lansat de către Summit Entertainment.

Pe lângă actorie Franco scrie în continuare și a terminat mai multe scenariu. În prezent locuiește în Los Angeles.

 Prima apariție importantă a lui ANALEIGH TIPTON (Nora) a fost filmul companiei Warner Bros. Pictures A naibii dragoste. (cu Steve Carell în rolul principal). Acecsta a fost lansat în America pe 29 iulie 2011. Rolul ei, acela al bonei Jessica a fost foarte apreciat de critici care a considerat-o un star în devenire. Revista NY Times a numit-o ”un chip ce trebuie ținut minte”, iar Peter Travers de la revista Rolling Stone a declarat că acest rol a făcut trecerea de la Analeigh Tipton al un star. Tipton a încheiat recent filmările la Two night Stand,  alături de Miles Teller și la One  Square Mile, cu Kim Basinger și Richard Jenkins. De curând ea a putut fi văzută în filmul lui Whit Stillman Damsels in Distress pentru Sony Pictures Classics, care a avut premiera la Festivalul de Film de la Veneția și în care joacă  alături de Adam Brody și Greta Gurwig. Tipton a jucat împreună cu Seth Rogen în filmul de acțiune Viespea verde. Tânăra actriță a participat și la emisiunea “America’s Next Top Model” în sezonul al 11-lea una a ocupat locul al treilea  și a putut fi urmărită și în mai multe episoade din producția HBO “Hung” pentru HBO, în toamna lui 2011.
Tipton este pasionată și de scrierea de scenarii. Actrița s-a născut în Minnesota dar a crescut în California și în prezent locuiește în Los Angeles.

 Deși CORY HARDRICT (Kevin) a cochetat cu actoria încă din anii adolescenței, el a dorit să ajungă jucător profesionist de baschet. Însă, din cauza unor accidentări la genunchi el s-a văzut nevoit să renunțe la sport. Hardrict s-a decis atunci să își urmeze celălalt talent, actoria.

Născut în Chicago, Illinois, Hardrict și-a început cariera cu un mic rol în filmul lui Oprah Winfrey film, There Are No Children Here.  În ciuda faptului că rolul a fost unul neînsemnat, lui Hardrict i-a plăcut atât de mult această experiență încât a continuat. După ce a jucat în mai multe piese de teatru, reclame și filme de televiziune difuzate în zona orașului său natal, el a considerat că este pregătit pentru a face carieră în cetatea filmului. I-a promis mamei lui că va ajunge cândva în top și a plecat spre Hollywood, cu numai 75 de dolari în buzunar. Din păcate mama lui a încetat din viață la numai câteva săptămâni după aceea.

Hardrict a început cu un rol în filmul  Un sărut adevărat, cu Drew Barrymore.  Succesul initial l-a făcut să își dorească mai mult, așa că de atunci a avut apariții în peste 40 de seriale și 14 filme de lung metraj. Aparitiile sale pe micul ecran include roluri în seriale precum Dispărut fără urmă, “CSI”, Cu sânge rece, Spitalul de urgentă și Lege si fărădelege.

Cariera actorului a continuat să înflorească pe măsură ce a a apărut în filme precum Gran Torino cu Clint Eastwood. Curând după aceea a jucat în  Despre barbați și nu numai, cu Justin Long, în filmul independent The Day, unde a jucat alături de Dominic Monaghan, și în Invadarea lumii: bătălia Los Angeles, cu Aaron Eckhart și Michelle Rodriguez.

În curând  Hardrict va putea fi văzut în mult aștepatul Lovelace, unde joacă alături de Amanda Seyfried și James Franco.

JOHN MALKOVICH (General Grigio) cu o activitate ce se întinde pe mai mult de douăzeci și cinci de ani, legenda industriei cinamatografice John Malkovich este unul dintre cei mai interesanți actori de la Hollywood. De-a lungul anilor performanțele sale actoricești au acoperit numeroase genuri și au variat de la roluri în filme independete de nișă la cele din francize de mare success. Pe lângă cariera de actor, Malkovich a lucrat și ca regizor, producător, designer și artist.

Recent a produs pelicula regizată de Stephen Chbosky The Perks of Being a Wallflower, împreună cu partenerii săi Lianne Halfon și Russell Smith.  Filmul a avut premiera la Festivalul de film de la Toronto și se bazează e romanul cu același nume și îi are în distribuție pe Logan Lerman și Emma Watson, fiind o poveste despre maturizare. Este un film cu și despre adolescenți care se confruntă cu iubirea, prietenia și suferința din dragoste.

Malkovich a putut fi văzut recent în cea de-a treia parte a seriei Transformers, regizată Michael Bay Transformers 3,  alături de Shia LaBeouf,.

În plus, Malkovich și-a reluat rolul fermierului austriac Jack Unterweger in The Infernal Comedy: Confessions of a Serial Killer, un monolog plin de arii de opera. Producția a avut parte de un turneu European în vara anului trecut și a avut o reprezentație și la cea de-a 29-a editie a Festivalului Next Wave organizat de Brooklyn Academy în luna noiembrie.

Pe lista celor mai recente roluri ale lui Malkovich se numără  cel al fostului agent CIA Marvin Boggs in producția celor de la Summit Entertainment, Greu De pensionat 2  alături de Bruce Willis, Mary-Louise Parker, și Helen Mirren; și rolul faimosului antrenor de cai Lucien Laurin in producția Disney Secretariat  alături de Diane Lane. Malkovich a putut fi văzut recent în comedia fraților Cohen, Citește și arde  alături de Brad Pitt, George Clooney, Frances McDormand, și Tilda Swinton. Actorul a făcut din nou echipă cu Clint Eastwood în filmul de success The Changeling, împreună cu Angelina Jolie și Amy Ryan, produs de Ron Howard și Brian Grazer pentru  Imagine Entertainment.

Lista filmelor în care a jucat actorul include și pelicula lui Sean McGinly Marele Buck Howard, care a avut premiera la ediția din  2008 a Sundance Film Festival; filmul lui Robert Zemeckis’ Beowulf  alături de Angelina Jolie; filmul lui Raoul Ruiz’s Klimt; Jocul domnului Ripley regizat de  Liliana Cavani’s; În pielea lui John Malkovich regizat de Spike Jonze; Portretul unei doamne regizat de Jane Campion’s; In bătiai puștii regizat de Wolfgang Petersen; Oameni I șaoreci regizat de Gary Sinise; Ceaiul în deșert regizat de Bernardo Bertolucci; Legături periculoase regizat de Stephen Frear; Imperiul soarelui regizat de Steven Spielberg; Menajeria de sticlă regizat de Paul Newman; Câmpiile morții regizat de Roland Joffé; și filmul lui Robert Benton  Locuri în inimă.

Malkovich a primit două nominalizări la premiile Oscar pentru Cel Mai Bun Actor în Rol Secundar, o data pentru filmul Locuri în inimă (1985) și apoi pentru Înn bătiai puștii (1994). Rolul său din Locuri în inimă i-a adus și un premiu pentru Cel mai Bun Actor in Rol secundar din partea National Society of Film Critics și  National Board of Review. In 1999,  a căștigat premiul oferit de New York Film Critics Circle Award  pentru Cel Mai Bun Actor în Rol Secundar pentru În pielea lui John Malkovich.

In 1998, Malkovich s-a alăturat lui Halfon și Smith pentru a înființa o companie de producție, Mr. Mudd, al cărei prim film a fost celebrul O lume de fantome, regizat de Terry Zwigoff. Malkovich a debutat ca regizor în 2003 cu pelicula intitulată În pași de dans, în care joacă câștigătorul premiului Oscar Javier Bardem. Pe lista de film produse sun egida companiei Mr. Mudd se numără și  The Libertine cu Johnny Depp și Samantha Morton și Școala secretă de artăl, regizat tot de Zwigoff și scris de scenarisul/autorul de benzi desenate Dan Clowes. In 2008, Mr. Mudd a produs unul dintre cele mai bine primate filme independete, atât de public cât și de către critici, Juno, unde joacă Ellen Page, Jennifer Garner și Jason Bateman. Filmul, distribuit prin intermediul Fox Searchlight, a primit un premiu Oscar pentru Cel Mai Bun Scenariu Original (Diablo Cody) și trei nominalizări la categoriie Cel mai bun film, Cea mai bună (Ellen Page) și Cel mai bun regizor (Jason Reitman). Filmul a câștigat premiul Independent Spirit Award pentru Cl mai bun film în 2008.

Malkovich a lucrat ca producător executive pentru documentarul How to Draw a Bunny,

o reprezenare cinematografică a artistului Ray Johnson, care câștigat PRemiul Juriului la ediția din 2002 a Festivalului de film Sundance și Premiul Publicului la Festivalul Rencontre din Paris.

Filmul a mai fost noinalizat și la Independent Spirit Award pentru cel mai bun documentar, in 2003. Malkovich și echipa de la  Mr. Mudd au produs pentru HBOdocumentarul Which Way Hom,în 2009. Regizat de Rebecca Camissa, filmul prezintă problema imigrației din perspectiva unor copii neînsoțiți care încearcă să reușească în SUA. Filmul a fost nominalizat la mai multe premii, inclusive la Premiile Oscar, la categoria Cel mai bun documentar, in 2010, la premiile Independent Spirit Award și la Premiile Emmy® la cateogriie Cinematografie, Editare, Cercetare.

Malkovich a jucat și în multe producții de televiziune primind un premiul Emmy pentru rolul său din Moartea unui comis voiajor, regizat de Volker Schlöndorff și unde joacă alături de Dustin Hoffman. Acest rol i-a adus și o nominalizare la Globurile de Aur. Malkovich a mai avut nominalizări la aceste premii pentru In the În bătaia puștii in 1994  la categoria cel mai bun actor in rol secundar într-un film de lung metraj; și pentru Heart of Darkness in 1995a categoria cel mai bun actor in rol secundar într-un film serial/film de televiziune. Pe listă se mai află și mini-seria

Napoleon și pelicula realizată de  HBO RKO 281, ambele aducându-I actorului nominalizări la Premiile Emmy la categoria Rol secundar.

Malkovich este membru al companiei de teatru  Steppenwolf din Chicago lăsându-și ampreta și în lumea teatrului, ca producător, regizor și actor. Între 1976 și 1982, John a jucat în, regizat și scenograf pentru mai mult de 50 de producții ale Companiei de teatru Steppenwolf. Debutul pe scena de teatru din New York în producția lui Sam Shepard, True West i-a adus lui Malkovich un premiu Obie . În repertoriul său teatral intră: Moartea unui comis voiajor, Slip of the Tongue; piesa lui Sam Shepard State of Shock; și cea a lui  Landford Wilson, Burn This in New York, Londra și Los Angeles. Malkovich a regizat un număr mare de piese pentru celebra companie de teatru, printre care Balm in Gilead in Chicago și Off-Broadway; The Caretaker in Chicago și pe Broadway; și Libra, pe care a adaptat-o după romanul lui Don LeLillo. Reprezentațiile pe scenele din Franța a producției Hysteria a primit cinci nominalizări la premiile Moliere, inclusive la categoria Cel mai bun regizor.

Pe lângă debutul regizoral cu The Dancer Upstairs, Malkovich a mai regizat și trei scurt-metraje de modă (Strap Hangings, Lady Behave, Hideous Man) pentru designerul londonz Belle Freud. De curând a primit un Premiu Moliere la categoria Cel mai bun regizor pentru producția piesei Good Canary in Paris.

Pe lângă multele premii primate pentru rolurile sale atat pe marele cât și pe micul ecran, dar și pe scenele de teatru și în spatele camerei de filmat, Malkovich are și propria linie de haine, intitulată  Technobohemian by John Malkovich.

Malkovich locuișete cu familia sa in Stalele Unite dar și în Franța.

 DESPRE ECHIPA DE PRODUCȚIE

JONATHAN LEVINE (Regizor și scenarist) este un star în devenire la Hollywood. Cel mai recent film regizat de Levine este 50/50, în care joacă Joseph Gordon Levitt, Seth Rogen, Bryce Dallas Howard și Anna Kendrick. Filmul este o comedie care urmărește povestea lui Adam Lerner, interpretat de Levitt, care la vârsta de 25 de ani este diagnosticat cu formă rară de cancer.

Levine mai are în proiect alte trei filme:Little Girl Lost, pentru Universal Pictures; Jamaica, pentru Mandiate Pictures; și Legend, pentru CBS Films.

Născut și crescut în New York City, Levine și-a dorit s fie regizor încă de când avea 12 ani. După ce a absolvit programul de artă și semiotică de la prestigioasă Universitate Brown, Levine a lucrat ca asistent al renumitului scenarist și regizor Paul Schrader. In 2002 Levine s-a mutat la Los Angeles pentru a urma cursurile Institutului American de Film, la secția regie. Acolo Levine l-a întâlnit pe scenaristul și producătorul filmului Totul pentru  Mandy Lane, care l-a angajat pe Levine pentru a regiza pelicula. La absolvirea Institutului de Film Levine a prezentat filmul al ediția din 2006 a Festivalului de Film de la Toronta, iar compania Weinstein l-a achiziționat imediat.

In 2008 Dragostea-i un drog, cel de-al doilea film de lung metraj al lui Levine pe care acesta l-a și scris, a câștigat premiul publicului la Festivalul de Film Sundance și la Festivalul de Film de la Los Angeles. Filmul îi are în distribuție pe Ben Kingsley și Josh Peck, și i-a adus lui Levine și un o nominalizare pentru scenariu din partea Independent Spirit Award.

ISAAC MARION (autor) s-a născut în statul Washington in 1981 și a locuit în Seattle întreaga viața. De-a lungul timpului a avut parte și de multe joburi ciudate cum ar fi cel de furnizor de paturi pentru spitale sau supraveghetor al asistenților sociali. Scriitorul nu este căsătorit, nu are copii, nu a urmat cursuri universitare și nu a câștigat niciun premiu. Warm Bodies este primul lui roman.

BRUNA PAPANDREA (Producător) conduce propria sa companie de producție, Make Movies, unde ea produce viitoarea producție australiană Not Suitable pentru Children, în care joacă Ryan Kwanten și Sarah Snook.

Împreună cu Caroline Kaplan, Papandrea lucrează în prezent la un film bazat pe romanul de succes Love the One You’re With, scris de autoarea Emily Giffin. Producătoarea lucrează de asemenea și la o ecranizare a romanului The Statistical Probability of Love at First Sight, al autoarei Jennifer E. Smith.

Înainte de a fi producător pentru compania lui Ashton Kutcher, Katalyst Films, Papandrea a fost președintele  companiei  Michael London’s Groundswell Productions în primii trei ani de la înființare. Acolo ea a produs filmul regizat de Andrew Jarecki, Un cuplu perfect, cu Ryan Gosling, Kirsten Dunst și Frank Langella; pelicula lui Noam Murro Smart People, cu Sarah Jessica Parker, Dennis Quaid și Ellen Page; și Povestea lui  Marc Pease egizat de  Todd Louiso, în care joacă Jason Schwartzman și Ben Stiller. Papandrea a fost producător executiv pentru filmul regizat de Rawson Marshall Thurber  Misterele din Pittsburgh, cu Sienna Miller, Peter Sarsgaard și Nick Nolte; și pentru mult premiatul  Milk, care i-a adus regizorului  Gus Van Sant o nominalizare la premiile Oscar la categoria Cel mai bun regizor și pentru care actorul Sean Penn a câștigat Oscarul pentru Cel Mai bun actor în rol principal. Filmul a câștigat Oscarul și pentru scenariu scris de Dustin Lance Black.

Papandrea s-a născut în Australia și și-a început cariera ca producător de film și spoturi comerciale. Ea a produs filmul Jonathan Teplitzky Better Than Sex, cu David Wenham și Susie Porter, film nominalizat la Premiile Industriei Australienei de film la nu mai puțin de opt catgorii, printre care și Cel mai bun film

Din 2000 până în 2004 Papandrea a lucrat ca producător pentru companie lui  Anthony Minghella și Sydney Pollack, Mirage Enterprise,s in Londra. Aici ea a supervizat producția la pelicula lui Phillip Noyce Un American liniștit, cu Michael Caine și Brendan Fraser. Producătoarea de origine australiană a mai lucrat la producții  Triage, bazat pe romanul lui  Scott Anderson și regizat de Danis Tanovic și în care joacă Colin Farrell și Paz Vega; precum și la  Detectiv în Africa ultimul film regizat de Anthony Minghella.

 DAVID HOBERMAN (Producător) este fondatorul companiei  Mandeville Films and Television și partener. El este unul dintre cei mai importanți producători din industria filmului de azi și are în palmares mai mult de 100 de filme.

De la înființare, din anul 1995, Mandville Films a produs filme cu încasări de peste un miliard de dolari, numai pe teritoriul Americii. Hoberman și partnerul său de la Mandville, Todd Lieberman, au produs mult apreciatul film Luptătorul, film nominalizat la Oscar și care îi are în distribuție pe Mark Wahlberg, Christian Bale, Melissa Leo și Amy Adams, fiind regizat de David O. Russell. Cu un cost de producție de25 millioane de dolari, filmul a avut încasări de peste 125 de milioane în întreaga lume și a primit mai multe premii Oscar,  două dintre ele pentru actorii Bale și Leo.

Mandville a reușit să reînvie legenda Muppets, cu un nou film în care joacă Jason Segel și Amy Adams. Regizat de James Bobin (doi trubaduri a New York) și scris de Segel și Nick Stoller, musical-ul a fost lansat de Disney in noimebrie 2011 și a fost unul dintre cele mai bune filmeale anului.

Mandville are în prezent în desfășurare mai mult de 20 de proiecte și intră în al zecelea an de colaborare cu Disney Printre proiectele viitoare se număr comedia 21 and Over, scrisă și regizată de aceeași echipă de la Marea Mahmureală,  Jon Lucas și Scott Moore, și care îi are în distribuție pe Miles Teller, Justin Chon, Skylar Astin și Sarah Wright; o versiune de film a binecunoscutei producții Disney Channel“Phineas și Ferb.”; Jungle Cruise, un lung metraj bazat pe caruselul din parcurile de distracție Disney, cu Tom Hanks și Tim Allen . Scenariul filmului va fi scris de Roger Schulman (Shrek) . Mandville mai pregătește și producții bazate pe benzile desenate “Crosshair,” “Alibi” și “The Darkness.” Un alt proiect al companiei este și  Earp: Saints pentru Sinners, care va fi regizat de Sam Raimi.

Acum câțiva ani Mandville a produs comedia romantică Vrei să te însori cu mine?, cu Sandra Bullock și Ryan Reynolds. Pe lângă faptul că acesta a fost prima comedie romantică fin 2009, cu încasări mai mari de 317 milioane de dolari în întreaga lume, filmul a primit și premiul People’s Choice Award pentru Cea mai bună comedie.

Pentru televiziune compania a produs serialul de succes Monk, care a avut opt sezoane, “Detroit 1-8-7,” cu Michael Imperioli; și“Kill Point,” în carejoacă John Leguizamo și Donnie Wahlberg.

Hoberman a înființat Mandville a produs filme precum  Negociatorul, George trăsnitul junglei, De craciun m-ntorc la tine, Experimentul simturilor, Puterea iubirii, Perechea nepotrivita  și Al sasealea jucator.

In 1999 Hoberman s-a folosit de capacitățile financiare ale Hyde Park Entertainment pentru a co-finanța și produce peliculele  Antitrust, Mai rau nu se poate și Bandiți, toate pentru  MGM. În paralel Hoberman a început să lucreze cu Todd Lieberman, care atunci era vicepreședinte al departamentului de producție de la Hyde Park.

In 2002 Hoberman și Lieberman au semnat un alt contract cu Disney pentru Mandville Doi ani mai târziu  Lieberman a devenit partner în companie. .

Mandville a produs hituri de box office precum Casa intoarsa pe dos, cu Steve Martin și Queen Latifah; Mamica de ocazie, cu Kate Hudson, regizat de Garry Marshall; Praf si pulbere, care îi are în distribuție pe Dwayne Johnson; Salonul de frumusete, cu Queen Latifah, Djimon Hounsou, Kevin Bacon și Alicia Silverstone; Minus 25 de grade, cu Paul Walker; Blanosul, cu Tim Allen, Robert Downey Jr. și Kristin Davis; Beverly Hills Chihuahua, regizat de Raja Gosnell , cu Piper Perabo și vocile lui  Drew Barrymore, Andy Garcia și George Lopez; Tradatorulr, cu Don Cheadle și Guy Pearce; și Surrogate, cu Bruce Willis.

Înainte de înființare  Mandville Films, Hoberman a fost președintșe  Motion Picture Group al Walt Disney Studios, unde a fost responsabil pentru supervizarea și dezvoltarea producției pentru toate filmele de lung metraj lansate de Walt Disney Pictures, Touchstone și Hollywood Pictures. În timpul mandatului lui Hoberman, Disney a fost studioul nr 1 la încasări 1990 Frumușica, supervizat de Hoberman, a fost filmul cu cele mai multe încasări ale anului, iar coloana sonoră a fost, la rândul ei, cea mai bine vândută.

Hoberman a fost omul din spatele altor filme de succes precum Tatăl miresei, Psihiatrul in vacanta,  Cercul poetilor disparuti, Valul ucigas, Cartea junglei,, Ed Wood, Minti periculoase, Noroc criminal, Prietenele, Omul racheta,  Doctorul, Sister Act, Supravietuitorii,  Eu, tina turner,, echipa de bob, Cei trei muschetari, Oameni de tinichea, La panda, Cand un barat iubeste o femeie, Trei barbati si un belelus și Dragă, am micșorat copii. Când era director la Disney, Hoberman a produs și primul film de animație stop-motion, The Nightmare Before Christmas regizat de Tim Burton.

Hoberman și-a început cariera în departamentul de corespondență al ABC, de unde s-a ridicat rapid în lumea diverstismentului. După ce a lucrat pentru compania lui Norman Lear Tandem/T.A.T. și a fost agent de talente la  ICM, in 1985 a intrat în echipa Disney.

În prezent Hoberman este profesor asociat la UCLA, în cadrul programului post-universitare pentru producători. Timp de mai bine de 10 ani  a fost membru în comitatul de conducere al Fundației pentru copii Starlight Starbright, precum și în cel al Clinicii gratuire din Los Angeles iar în prezent este membru în Anxiety Disorders Association.

Hoberman este membru al Academiei de Film și Academie de Televiziune.

TODD LIEBERMAN (Producător) este o personalitate respectată în industria filmului și partnere la Mandville Films and Television. De la înființare, în anul  1995 Mandville Films a produs filme cu încasări totale de peste un milard de doalri la box-office-ul american. În prezent compania este una dintre cele mai profitabile și mai respectate companii de producție din industrie de film americana.

Lieberman și partnerul său de la Mandville, David Hoberman, au produs mult apreciatul film Luptătorul, film nominalizat la Oscar și care îi are în distribuție pe Mark Wahlberg, Christian Bale, Melissa Leo și Amy Adams, fiind regizat de David O. Russell. Cu un cost de producție de25 millioane de dolari, filmul a avut încasări de peste 125 de milioane în întreaga lume și a primit mai multe premii Oscar,  două dintre ele pentru actorii Bale și Leo.

Mandville a reușit să reînvie legenda Muppets, cu un nou film în care joacă Jason Segel și Amy Adams. Regizat de James Bobin (Doi trubaduri la New York) și scris de Segel și Nick Stoller, musical-ul a fost lansat de Disney in noimebrie 2011 și a fost unul dintre cele mai bune filmeale anului.

Mandville are în prezent în desfășurare mai mult de 20 de proiecte și intră în al zecelea an de colaborare cu Disney Printre proiectele viitoare se număr comedia 21 and Over, scrisă și regizată de aceeași echipă de la Marea Mahmureală,  Jon Lucas și Scott Moore, și care îi are în distribuție pe Miles Teller, Justin Chon, Skylar Astin și Sarah Wright; o versiune de film a binecunoscutei producții Disney Channel“Phineas și Ferb.”; Jungle Cruise, un lung metraj bazat pe caruselul din parcurile de distracție Disney, cu Tom Hanks și Tim Allen . Scenariul filmului va fi scris de Roger Schulman (Shrek) . Mandville mai pregătește și producții bazate pe benzile desenate “Crosshair,” “Alibi” și “The Darkness.” Un alt proiect al companiei este și  Earp: Saints pentru Sinners, care va fi regizat de Sam Raimi.

Acum câțiva ani Mandville a produs comedia romantică Vrei să te însori cu mine?, cu Sandra Bullock și Ryan Reynolds. Pe lângă faptul că acesta a fost prima comedie romantică fin 2009, cu încasări mai mari de 317 milioane de dolari în întreaga lume, filmul a primit și premiul People’s Choice Award pentru Cea mai bună comedie.

Pentru televiziune compania a produs serialul de succes Monk, care a avut opt sezoane, “Detroit 1-8-7,” cu Michael Imperioli; și“Kill Point,” în carejoacă John Leguizamo și Donnie Wahlberg.

În palmaresul lui Lieberman se numpăr filme precum Wild Hogs, cu Tim Allen, John Travolta, Martin Lawrence și William H. Macy, care a avut încasări de peste 168 de milionae de dolari în America,  Surrogates, cu Bruce Willis; Traitor, cu Don Cheadle și Guy Pearce; și The Lazarus Project, cu Paul Walker.

Lieberman a fost producător executiv pentru filmul lui Brian Robbins The Shaggy Dog, cu Tim Allen, Robert Downey Jr. și Kristin Davis; Eight Below, cu Paul Walker, regizat de Frank Marshall; thrillerul politic regizat de Laurence Malkin Five Fingers, cu Laurence Fishburne și Ryan Phillippe; Beauty Shop, cu Queen Latifah, Djimon Hounsou, Kevin Bacon și Alicia Silverstone; și The Last Shot filmul de debut regizoral al lui Jeff Nathanson, cu Matthew Broderick și Alec Baldwin.

De asemenea el a fost co-producător pentru peliculele Casa intoarsa pe dos, cu Steve Martin și Queen Latifah, care a încasat 135 millioane de dolari in; și Mamica de ocazie, cu Kate Hudson, regizat de Garry Marshall.

Lieberman i s-a alăturat lui Hoberman la Mandville in 1999 și a devenit co-partner in 2004.  Înainte de venirea lui la Mandeviile Lieberman a fost vice președinte al departamentului de finanțe de la Hyde Park Entertainment, care a produs și coprodus filme precum  Antitrust, Bandits și Moonlight Mile. Lieberman a lucrat și pentru gigantul Summit Entertainment, unde a urcat repede în ierarhia companiei după ce a insista ca pelicula independentă Memento să intre în producție și a cumpărat drepturile pentru comdia Plăcinta americană, care a spart recordurile de încasări,

În 2001 Lieberman a fost pus de publicația The Hollywood Reporter pe lista celor mai importanti profesioniști din industrie. El a absolvit Universtiatea din Pennsylvania.

LAURIE WEBB (Producător executiv) a absolvit AMPTP Producer Training Plan și a lucrat ca asistent de regie înainte de face trecerea în domeniul producției, la Mirage Enterprises, unde a contribuit la filme de succes precum Traducatoarea, Cold Mountain și Michael Clayton.

Webb este proprietarea diamondintheroughdraft.com, o afacere în domeniul editării de filme care are clienți scenariști și scriitori, atât celebri cât și din noul val. Ea a fost consultant pentru mai multe companii de producție, studiouri de film, regizori și pentru comisiile Screen Australia și Screen New South Wales. Împreună cu producătoarea Cori Shepherd Stern, Webb este poducător executiv pentru adaptarea romanului lui Isaac Marion, The Inside, care nu a fost încă publicat.

Ca scenarist, Webb a adaptat pentru ecran best sellerul  Love the One You’re With de Emily Giffin pentru Bruna Papandrea, care va produce  filmul împreună cu Caroline Kaplan. Webb lucrează în prezent la un nou scenariu.

 CORI SHEPHERD STERN (producător executiv) și-a început cariera în industria divertismentului ca scenarist de piese de teatru în Austin, unde a înființat Texas Young Playwrights Festival, un festival care își dorește să descopere și să încurajeze tinerele talente. Apoi a plecat la Vancouver pentru a preda cursuri de scriere de comedii unde l-a cunoscut și încurajat pe un puști amuzant de 13 ani, pe nume Seth Rogen. Ulterior a lucrat în televiziune unde a creat serialul pentru adolescenți“Breaker High,” cu Ryan Gosling care avea pe atunci numai 16 ani.

Pe lista de filme la care a lucrat în calitate de producător executiv se numără The Arizona Project, scris  Sheldon Turner și bazat pe o serie de evenimente reale ce au avut loc in anii 70 în Arizona.

Ca parte a programului Sundance/Skoll Stories of Change Documentary Program, Stern produce un documentar bazat pe proiectele fundației de caritiate Partners in Health și a renumitului Dr. Paul Farmer. Filmul este regizat de Kief Davidson,foarte cunoscut în lumea documentarelor.

Pe lângă film și televiziune Stern este recunoscută și pentru munca ei în domeniul social, prin origanizația pe care a fondat-o denumită Strongheart.  Proiectele sale au fost prezentate pe canalele de televiziune BBC și NPR și in cadrul emisiunii “The Oprah Winfrey Show.” Ea a fost numită de ABC World News Persoana Săptămânii, iar rezizat O Magazine a numit-o Omul lunii. De-a lungul carierei a avut parte și de peripeții, cum ar fi că a leșinat filmând o operație de amutare, a fost prinsă în mijlocul unei revolte electorale și a rămas blocată pe acoperișul unui hotel timp de o săptămână din cauza unor revolte civile, neavând nimic altceva asupra ei decât popcorn și câteva gadgeturi.

NICOLAS STERN (producător executiv) este un producător în ascensiune.

Născut în Los Angeles, Stern a fost destinat să lucreze în industrie filmului. Fiul actriței de origine britanică Samantha Eggar (nominalizată la Oscar )  și și a producătorului american  Tom Stern, Nicolas Stern a lucrat mult pentru a promova de la poziția de coordonator de producție pentru filme precum Zi de instructie (2001), Starsky & Hutch și Nebunie curata (ambele în 2004) la cea de co-producător pentru pelicule precum  Obsesia (2009), Inmormantare cu peripetii (2010), Priest:razbunatorul și Prieteneie cu folos (ambele 2011).

În palmaresul său intră și filmul Fura si fugi (2010), unde a fost co-producător, Carantina (2008) unde a fost producător asociat și Ballul absolventilor (2008), Vacancy (2007), Vacanta (2006) și North Country (2005) la care a lucrat ca supervizor de producție.

Stern a absolvit Universitatea din Utah și, având în vedere că mai toată familia lui lucrează în domeniul cinematografiei, el a lucrat în acest domeniu până a terminat studiile. În 1996 Stern s-a căsătorit cu scenarista Mindy Stern. Cei doi locuiesc în Studio City, California, și au doi copii.

JAVIER AGUIRRESAROBE, ASC (Director artistic)  a lucrat la pelicule The Twilight Saga: Luna noua , O viata mai buna, The Five-Year Engagement, regizat de Nicholas Stoller, și Noapte de groaza regizat de Craig Gillespie.

El este o adevărată legensă a cinematografului spaniol și a devenit cunoscut pentru pelicula Secrets of the Heart, care a fost selectată de revista American Cinematographer  ca unul dintre cele mai bune filme din istoria cinematografica începând cu anul 1970.  Aguirresarobe a primit de –a lungul timpului 11 nominalizări la Premiile Goya câștind de șase ori.

Aguirresarobe a lucrat și la multe filme americane și internaționale precum Ceilalți și Marea dinlauntru, ale regizorului Alejandro Amenábar. La Vorbește cu ea, regizat de Pedro Almodóvar,  Drumul, nominalizat la Premiile BAFTA și regizat de  John Hillcoat, filmul lui Milos Forman Fantomele lui Goya  și pelicula nominalizată la Oscar și regizată de Woody ,Vicky Cristina Barcelona. Aguirresarobe a fost director artistic pentru filmul lui James Ivory ,The City of Your Final Destination.

MARTIN WHIST (Designer de producție) locuiește în Los Angeles. Whist a studiat arte plastice în Vancouver și Toronto, având o diploma în artă. El și-a încheiat programul de master în arte plastice a Claremont Graduate University. Și a avut expoziții internaționale de pictură și scupltură.

În ultimi 15 ani Whist a lucrat în industria filmului și ce publicitară, în cadrul departamentelor artistice, având poziții foarte diverse, de la simplu tâmplar, la designer de producție. În 2011 el a lucrat la Super 8, regizat de J.J. Abrams. Printre filmele recente la care a lucrat se numără Cabana din padure, Fabrica, Demon,  The Promotion, Monstruos,  Asii din maneca și Tenacious D-pana destinului .

El a lucrat ca director artistic la peliculele Insula, Surpriza vine Polly, Jos cu dragostea, Cabina telefonica și Lemony Snicket- o serie de evenimente nefericite

 NANCY RICHARDSON, A.C.E. (Editor) a lucrat la filme precum  Scufița Roșie, care a reprezentat cea de-a parte colaborare a acesteia cu Catherine Hardwicke după Twilight, treisperezce, și Lords of Dogtown.

Printre editările recente la care a lucrat Richardson se numără filmul lui Michael Sucsy Juramantul  cu Rachel McAdams și Channing Tatum; pelicula regizată de David Slade The Twilight Saga: Eclipsa cu Kristen Stewart și Robert Pattinson;  filmul regizat de Julie Anne Robinson Ultimul cantec, cu Miley Cyrus; și StepUp, regizat de Anne Fletcher.

Richarson a absolvit Universitatea Berkeley  și a urmat un master în film la  UCLA: primul film editat de ea a fost Stand and Deliver, în 1988 pentru regizorul Ramón Menéndez, urmat de comedia regizată deCharles Burnett To Sleep cu Anger. Mai tâziu a lucrat împreună cu  Burnett la filmul independent  The Annihilation of Fish și apoi a făcut din nou echipă cu Menéndez pentru Banii nu aduc fericirea.

Ea a editat trei filme pentru regizorul  Gregory Nava: Mi Familia; cu Jimmy Smits; Selena, care a reprezenta un început în film pentru Jennifer Lopez; și Trei neveste pentru un barbat cu Halle Berry.

Richardson a lucrat și la In Delta, debutul regizoar al  Maya Angelou; White Man’s Burden, cu John Travolta; și producțiile de televiziune “When Billie Beat Bobby” și “Hendrix,” pentru care a primit o nominalizare la premiile Emmy.

Richardson a fost membru în comitetul director al  Motion Picture Editors Guild timp de opt ani. Și este profesor în Cadrul Facultății de Film, televiziune și Media din cadrul UCLA.

GEORGE LITTLE (Designer Costume) a pornit de la postul de asistent costume în cadrul producției pentru filemel Bugsy, Pacificatorul și Puscasi marii unde a făcut dovada talentului său. Prima oportunitate de a lucra ca desgner de costume a fost pentru mini seria de televiziune Lincol, pentru care a primit o nominalizare la Premiile Emmy

Little a continuat prin a lucra la filme ca Valul ucigas regizat de Tony Scott și În spatele liniilor inamice regizat de John Moore. Tot cu Moore a lucrat și la, The Omen: profetia și Max Payne. Little a început apoi să lucreze cu regizoarea Kathryn Bigelow la Misiuni periculoase.

Rececnt Little a creat costumee pentru filmul regizat de Breck Eisner The Crazies, cu Timothy Olyphant, și  pentru cel mai nou film al lui Bigelow , Zero Dark Thirty.

ADRIEN MOROT (Makeup Special Effects) are peste 22 de ani de experiență în cinematografie și televiziune și și-a făcut un renume ca un specialist de marcă, ce lucrează de cele mai multe ori alături de echipa lui pe platoul, lucrând din greu la creațiile sale.

În 1998 Morot a înființat Maestro Studio FX in Montreal. Compania este specializată în crearea machiajeor pentru cinema și televiziune. Morot a creat de –a lungul timpului monștri, răni, efecte prostetice și multe altele pentru filme precum  Nemuritorii, 300, Noaptea la muzeu (partea 1 și 2), Mumia: Mormântul Regelui Dragon, Fantana, Cursa mortala, Justitiarul, Fereastra secreta și Identitati furate.

In 2011 Morot a primit o nominalizare la premiile Oscar (pentru cel mai bun machiaj) pentru filmul Barney si lumea lui , cu Paul Giamatti și Rosemund Pike.

El a primit și o nominalizare la Premiile Emmy pentru munca depusă în cadrul filmului de televiziune“Hiroshima” (1995), cu Lynne Adams. A câștigat un  Gemini Award in 2005 pentru filmul de televiziune  “Homo Sapiens” și un  Genie Award in 2009 pentru comedia canadiană Prin baruri 2. A fost nominalizat pentru un Jutra Award in 2006 pentru filmul Aurore.

Postere:

 

Instantanee:

WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES WARM BODIES

Trailere:

Voi ce părere aveți despre film?

Puteți să scrieți și voi pe forum sau la comentarii, alături de votul vostru și dacă ne place iți publicăm review-ul.

About Jimmy_X

"You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?"

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Scroll To Top