Jim Carrey    …    Lloyd Christmas
Jeff Daniels    …     Harry Dunne
Rob Riggle    …     Travis
Laurie Holden    …     Adele
Rachel Melvin   …     Penny

Sumar: “La 20 de ani de la prima lor aventură, Lloyd şi Harry se îmbarcă într-o excursie ce are ca scop găsirea fiicei de-abia descoperite a lui Harry, care a fost dată spre adopţie.” IMDB

Despre: Au trecut 20 de ani de la succesul comediei Tăntălăul şi gogomanul, iar Jeff Daniels şi Jim Carrey sunt gata să reintre în pielea personajelor care le-au propulsat carierele. Acum în pragul vârstei a treia, Harry şi Lloyd sunt la fel de încurcă-lume, mai ales când au de-a face cu o provocare ce le dă existenţele peste cap: unul dintre ei are nevoie de un transplant de rinichi şi porneşte în căutarea unei progenituri de care nu avusese habar până atunci, în încercarea de a-şi salva viaţa. O premisă lacrimogenă tratată în stilul ireverenţios caracteristic fraţilor Farrelly.

Dumb and Dumber To / Mai Tăntălău, Mai Gogoman este distribuit în România de Freeman Entertainment și va fi lansat în cinematografele din țară din 12 decembrie 2014.

După 20 de ani de la prima lor aventură care s-a terminat într-un ceas rău, celebrii actori Jim Carrey (Lloyd Christmas) şi Jeff Daniels (Harry Dunne)  îşi reunesc „forţele” şi pornesc într-o nouă aventură. După dezamăgirea pe care i-a făcut-o Mary Swanson lui Lloyd Christmas, de refuzare a cererii în căsătorie, Lloyd se internează într-o clinică pentru nebuni. Cam 20 de ani a stat tontălăul de Lloyd în acea clinică, Harry vizitându-l aproape zilnic şi ajutându-l cu diferite chestii, gen schimbatul scutecului. Dar Harry are o problemă… are nevoie de un rinichi nou și atunci e momentul când Lloyd se trezeşte din această glumă de-a dreptul trăznită, tipic lui. Cei doi revizitează locul unde au stat împreună și unde stă în prezent Harry şi care are un nou coleg de cameră (un fel de Walter White, interpretat de Bill Murray). Un cameo genial! Scena o poţi vedea aici.

5701_D006_00138RV2Conştient de faptul că Harry ar putea muri, Lloyd se trezeşte la realitate (în sfârşit) şi îl ajută în găsirea unui potenţial donator care l-ar putea ajuta. Speranţa moare ultima! Prostănacii descoperă o  scrisoare care a fost trimisă acum vreo 20 de ani, de la o mare iubire a celor doi – Fraida Felcher (interpretată de Kathleen Turner) care l-a informat pe Harry că este însărcinată. Cu o determinare de invidiat, cei doi pleacă în căutarea posibilei salvatoare– Fanny Felcher (interpretată de Rachel Melvin). Iar peripeţiile lor nu se opresc. Vor face o grămadă de prostii şi îţi vor stâni râsul exact ca în prima parte.

Peter Farrelly şi Bobby Farrelly se întorc, din nou, în calitate de regizori pentru „Mai Tăntălău, Mai Gogoman”. Scenariul a fost scris de Mike Cerrone şi Bennet Yellin, amândoi colaborând şi pentru scenariul primei părţi. Se poate observa că scenariul este scris cu atenţie, exact cum se întâmplase și înainte. Era necesar un sequel? Părerea mea este că… DA. Cu aceiaşi actori, adică Carrey şi Daniels, aceiaşi scenarişti şi aceiaşi regizori, s-a creat un produs care va încânta cu siguranţă fanii prequel-ului. În ciuda comediilor care au apărut în acest an, aceasta este diferită și are glume în stilul primei părţi. Cei doi actori principali au interpretat chiar mai bine ca în prima parte, iar acest lucru s-a observat la fiecare scenă amuzantă pe care au avut-o. Rachel Melvin (Penny Pinchelow / Fanny Felcher) este suprinzător de plăcută şi îsi face personajul convingător cu naivitatea similară tatăl ei. O să revedem şi maşina „căţel” readusă pe ecrane, dar doar pentru puţin timp. Cum remarcam la început, glumele sunt previzibile dar plăcute. „Dumb and Dumber” a avut un succes imens în anul 1994 când cu un buget de numai 16 milioane de dolari a făcut încasări de 245 milioane de $. S-a făcut şi o animaţie TV – „Dumb and Dumber: The Animated Series” şi chiar un prequel prin 2003 – „Dumb and Dumberer: When Harry Met Lloyd” care nu a fost o dezamăgire pentru fani, încasând un total de 40 milioane de $.

Mai Tăntălău, Mai Gogoman” are momentele lui bune şi rele, dar este o comedie suprinzător de plăcută. Va mulţumi cu siguranţă aşteptările audienţei răsplătită cu gaguri satisfăcătoare si momente nostalgice.

Dumb_ro [1600x1200]

Instantanee:

Puteți să ne scrieți și voi pe mail sau la comentarii și dacă ne place iți publicăm review-ul.

Vă rugăm votați. Părerea voastră contează!

La 20 de ani de la prima lor aventură, Lloyd şi Harry se îmbarcă într-o excursie ce are ca scop găsirea fiicei de-abia descoperite a lui Harry, care a fost dată spre adopţie. Regizor : Bobby Farrelly, Peter Farrelly Scenariu : Sean Anders, John Morris Lansare : 12 decembrie 2014 Durata : 109 min Studio : New Line Cinema, Red …

Review Overview

Scenariu - 80%
Imagine - 75%