Știri gaming NVIDIA Computex: NVIDIA ACE pentru jocuri, Monitoare ULMB 2, jocuri cu Reflex și mai multe jocuri cu DLSS

0
383

Computex a început, iar NVIDIA are multe știri de gaming de anunțat. Fondatorul și CEO-ul NVIDIA, Jensen Huang a dat startul Computex 2023 cu un keynote.

  • Link-uri utile:

Computex 2023 Keynote cu fondatorul și CEO-ul NVIDIA, Jensen Huang:

https://www.nvidia.com/en-us/events/computex/

Iată un sumar al știrilor de la Computex:

NVIDIA ACE pentru jocuri aduce mai multă viață în personajele virtuale cu mai mult AI

Anunțat în keynote-ul Computer 2023, NVIDIA Avatar Cloud Engine (ACE) pentru jocuri este un model AI care are ca scop să transforme jocurile prin introducerea inteligenței artificiale în personaje virtuale, numite și non-playable character (NPC) prin intermediul interacțiunilor cu limbaj natural pe bază de AI. Dezvoltatorii de middleware, unelte și jocuri pot folosi ACE pentru jocuri pentru a construi și lansa limbaj, conversații și animații personalizate sub formă de modele AI în software-ul și jocurile lor.

Vezi demo-ul de la Computex aici.

  • Citate:

“Inteligența arficială are potențialul să revoluționeze interactivitatea pe care jucătorii o pot avea cu personajele virtuale și poate crește imesivitatea în jocuri. Contruind pe experiza noastră în AI și decenii de experiență de lucrat cu dezvoltatori de jocuri, NVIDIA conduce utilizarea inteligenței artificiale în jocuri.”

  • John Spitzer, vice president of developer and performance technology at NVIDIA.

“Cu NVIDIA ACE pentru jocuri, uneltele Convai pot atinge latența și calitatea necesară pentru a face personajele virtuale AI disponibile pentru aproape orice dezvoltator, într-o manieră eficientă financiar.”

  • Purnendu Mukherjee, Founder and CEO la Convai
  • Link-uri utile:

Comunicat de presă NVIDIA despre ACE pentru jocuri:

https://nvidianews.nvidia.com/news/nvidia-ace-for-games-sparks-life-into-virtual-characters-with-generative-ai

ACE pentru jocuri – articol pe GeForce.com (inclusive capture de ecran 4K):

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-ace-for-games-generative-ai-npcs

In NVIDIA Studio cu ACE pentru jocuri și demo-ul Kairos

https://blogs.nvidia.com/blog/2023/05/30/computex-studio-laptops-encoding-capcut

(Video) ACE pentru jocuri Computex demo, Kairos:

https://www.youtube.com/watch?v=5R8xZb6J3r0

Introducerea în era inteligenței artificiale generative

Inteligența artificială generativă – Precum ACE pentru jocuri, ChatGPT, Adobe Firefly și chiar DLSS 3 Frame Generation – este pretutindeni. Plăcile video GeForce RTX și NVIDIA RTX, cu a patra generație de nuclee Tensor sunt gata.

Curând, NVIDIA va prezenta noua inferență Max-Q cu consum redus de energie pentru sarcini de lucru bazate exclusiv pe inteligență artificială pe laptopurile RTX și stațiile de lucru mobile – inclusiv noile modele ultraportabile și ultraperformante de 14 inci. Optimizarea performanței nucleelor Tensor menținând în același timp consumul de energie al GPU-ului la un nivel cât mai scăzut posibil, va prelungi durata de viață a bateriei, menținând în același timp un sistem rece și silențios. Apoi, GPU-ul poate scala în mod dinamic pentru o performanță în AI maximă atunci când fluxurile de lucru necesită asta.

Iar partenerii de la Microsoft și Adobe, până la OEM-uri de top susțin NVIDIA.

  • Citate:

“Inteligența artificială va fi cel mai mare motor de inovare pentru clienții Windows în următorii ani. Lucrând împreună cu NVIDIA la optimizările hardware și software, dotăm dezvoltatorii cu o experiență transformatoare, de înaltă performanță și ușor de implementat.”

  • Pavan Davuluri, corporate vice president of Windows silicon and system integration at Microsoft

“Inteligența artificială, deep learning și machine learning alimentează toate aplicațiile Adobe și determină viitorul creativității. În colaborare cu NVIDIA, optimizăm în permanență performanța modelelor AI pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatorii noștri de Windows pe plăci video RTX..”

  • Ely Greenfield, CTO of digital media at Adobe

“PC-urile noastre cu plăci video NVIDIA RTX stau la baza acestui val transformativ al inteligenței artificiale generative pentru experiențe de utilizare zilnică mai bune în ceea ce privește economisirea timpului, crearea de conținut, munca, jocurile și multe altele.”

  • Daryl Cromer, vice president and chief technology officer of PCs and Smart Devices at Lenovo

“Inteligența artificială generativă este un factor de transformare și un catalizator pentru inovații viitoare în toate sectoarele. Împreună, HP și NVIDIA oferă dezvoltatorilor performanța incredibilă, mobilitatea și fiabilitatea necesare pentru a rula modele accelerate de inteligență artificială în prezent, alimentând în același timp o nouă eră a inteligenței artificiale generative.”

  • Jim Nottingham, senior vice president and general manager of Z by HP
  • Link-uri utile:

NVIDIA aduce noi capacități de inteligență artificială generativă și performanțe revoluționare pentru 100 de milioane de PC-uri și stații de lucru Windows RTX

https://blogs.nvidia.com/blog/2023/05/28/computex-generative-ai-rtx/

NVIDIA și Microsoft stimulează inovația pentru PC-urile Windows în noua eră a inteligenței artificiale generative https://blogs.nvidia.com/blog/2023/05/23/microsoft-build-nvidia-ai-windows-rtx/

G-SYNC Ultra Low Latency Motion Blur 2 disponibil acum

Încă din 2015, Ultra Low Motion Blur (ULMB) a livrat extra claritate în mișcare pentru gameri competitivi. La Computex, NVIDIA a lansat G-SYNC Ultra Low Motion Blur 2 (ULMB 2), cu o claritate efectivă a mișcării de peste 1000 Hz pentru cea mai bună reducere a efectului de blur al mișcării pentru gamerii competitivi. Comparativ cu originalul, ULMB 2 oferă o rată de reîmprospătare completă a luminii de fundal, o luminozitate de aproape 2 ori mai mare și are practic zero diafonie.

ULMB 2 este disponibil acum, gratuit, pentru monitoarele compatibile, cu un singur update de firmware!

  • Link-uri utile:

UMLB 2 – articol pe GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/g-sync-ultra-low-motion-blur-2/

(Video) ULMB 2 Explainer:

https://www.youtube.com/watch?v=gtTrxemjw3c

Adopția DLSS continuă cu și mai multe jocuri

Adopția DLSS este mai rapidă ca niciodată, iar după ce a trecut de 250 de jocuri și aplicații în ianuarie, adopția DLSS a trecut de 300, la doar 5 luni distanță!

Diablo IV se lansează official pe 6 iunie cu DLSS 3, desi cei care achiziționează Digital Deluxe sau Ultimate Edition pot începe să se joace cu 4 zile mai devreme. DLSS 3 ajută gamerii care se joacă pe plăci video GeForce RTX seria 40 să multiplice performanța, în medie, de 2,5X la 4K și să se joace la peste 170 de cadre pe secundă la 2450 x 1440 pe GeForce RTX 4070. Citește aici tot articolul de lansare pentru Diablo IV.

Jocurile cu DLSS care au fost anunțate săptămâna aceasta la Computex:

  • Diablo IV (6 iunie cu DLSS 3 și Reflex)
  • System Shock (disponibil astăzi cu DLSS 2)
  • Honor of Kings: World (DLSS 3 și ray tracing la lansare)
  • Ash Echoes (DLSS 3 și ray tracing la lansare)
  • Legend of Ymir (DLSS 3 și ray tracing la lansare)
  • Party Animals (DLSS 2 și Reflex la lansare)

Link-uri utile:

Update-uri cu DLSS pentru jocuri pe GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/computex-2023-new-dlss-3-dlss-2-games-announced-released

Diablo IV DLSS 3 articol de lansare:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-dlss-3-reflex-rtx

Diablo IV | Exclusive Gameplay cu  NVIDIA DLSS 3:

https://www.youtube.com/watch?v=jAwkwEe03EI

Honor of Kings: World – Exclusive 4K Gameplay Video:

https://youtu.be/2bJownDW_E0

Ash Echoes – Exclusive 4K RTX Gameplay Reveal:

https://youtu.be/J2ZGMkATfKg

Legend of Ymir – World Premiere 4K RTX Gameplay Reveal:

https://youtu.be/tv-6kLwt1MU

Party Animals: DLSS 2 Announcement Trailer:

https://youtu.be/l3qdyQD0Fog

Diablo IV & alte noi jocuri sunt mai fluide cu NVIDIA Reflex

NVIDIA Reflex este aproape necesar în jocuri, pentru că reduce latența sistemului astfel încât acțiunile să se întâmple mai repede, oferind gamerilor un avantaj competitiv în jocuri multiplayer, iar titlurile single player să fie mai jucabile.

Iată cele mai recente jocuri cu Reflex:

  • Redfall (disponibil acum cu Reflex & DLSS 3)
  • Returnal, (disponibil acum cu Reflex & DLSS 3) Reflex reduce latența cu până la 52%
  • The Lord of the Rings: Gollum™ (disponibil acum cu Reflex, DLSS 3 & DLAA). Reflex reduce latența cu până la 56%
  • Diablo IV (se lansează pe 6 iunie cu Reflex & DLSS 3) Reflex reduce latența cu până la 67%
  • Metal: Hellsinger (va primi un update curând cu Reflex) Reflex reduce latența cu până la 27%

Reflex este disponibil în multe jocuri single player, dar și în titluri populare multiplayer și esports, funcționează pe plăci video mai vechi înapoi până la seria 900, și este necesar un singur click pentru a fi activat. NVIDIA Reflex este folosit acum de peste 50 de milioane de jucători lunar și este disponibil în 9 dintre cele mai populare 10 jocuri de tip shooter competitiv, printre care și Counter-Strike 2 beta, și este activat de 90% dintre gamerii GeForce în cele peste 70 de titluri suportate.

  • Link-uri utile:

Computex Reflex anunțuri pe GeForce.com:

https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/computex-2023-reflex-game-hardware-updates

Lista complete de peste 70 de jocuri cu suport pentru NVIDIA Reflex:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/technologies/reflex/supported-products/

Nou driver Game Ready lansat pentru Diablo IV și System Shock

Astăzi NVIDIA lansează un nou GeForce Game Ready Driver pentru mul așteptatul Diablo IV, care se lansează pe 6 iunie cu suport din prima zi pentru NVIDIA DLSS 3 și NVIDIA Reflex.

De asemenea, suntem Game Ready pentru remake-ul System Shock îmbunătățit cu DLSS 2.

Despre driverele Game Ready

Driverele GeForce Game Ready livrează cea mai bună experiență în jocurile tale preferate pentru că sunt calibrate în colaborare cu dezvoltatori și testate extins pe mii de configurații hardware de desktop sau laptop pentru performanță și fiabilitate maxime.

Programul NVIDIA Game Ready Driver a fost create de la 0 drept metodă pentru a oferi cele mai bune experiențe de gaming posibile. Acest program crează o sinergie cu dezvoltatorii de jocuri, setând o cadență regulate pentru schimbul între build-uri de jocuri pre-lansare și drivere. Lucrăm împreună pentru a optimiza și rezolva probleme, și pentru a itera build-uri corespunzătoare, astfel încât atât jocul, cât și driverul Game Ready livrează cea mai bună calitate și performanță la lansare.

Link-uri utile:

Știre pe GeForce.com despre Diablo IV & System Shock Game Ready Driver: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/diablo-iv-game-ready-driver

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.