Cartoon Network lansează o nouă campanie pe teritoriul EMEA, care încurajează pe copii să întreprindă acțiuni pozitive pentru a aborda schimbările climatice

Cartoon Network Campionii Climei va începe azi în România și în alte 17 țări - inițiativă sprijinită de WWF

0
620
Ascultă acest articol


Cartoon Network a anunțat o nouă inițiativă multiteritorială și multilingvistică de conștientizare a schimbărilor climatice lansată astăzi în EMEA. Campania Cartoon Network Campionii Climei își propune să inspire copiii să facă față unor mici provocări care pot face o mare diferență pentru sănătatea planetei noastre și a fost dezvoltată în colaborare cu organizația globală de mediu WWF.

Lansată în 18 piețe, campania multiplatformă urmărește să educe publicul țintă al Cartoon Network, copii cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani, despre schimbările climatice. Aceasta își propune să îi încurajeze să se alăture unei comunități de tineri care fac pași concreți pentru a aborda una dintre cele mai mari provocări din vremurile noastre. Noul microsite Campionii Climei al Cartoon Network acționează ca hub central al campaniei și conține provocări, teste, jocuri și videoclipuri care susțin sustenabilitatea și este promovat și la Cartoon Network.

Provocările zilnice special concepute și testate de copii pentru copii sunt create pentru a-i inspira și a-i motiva pe cei mici să facă schimbări cu impact pozitiv asupra mediului acasă, la școală și în comunitățile lor locale. O hartă în timp real demonstrează modul în care Campionii Climei fac o diferență și oferă permanent informații și date despre nenumăratele moduri în care copiii se angajează în subiect din țară în țară.

Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA. „Schimbările climatice sunt o chestiune extrem de importantă pentru generația tânără, le consideră o problemă fundamentală pentru viața lor, dar poate fi greu să știi ce măsuri trebuie să iei pentru a face diferența. Suntem încântați să putem oferi publicului nostru instrumentele necesare pentru a se implica prin Campionii Climei, cea mai ambițioasă campanie Cartoon Network de activare a copiilor din EMEA. Vrem să îi împuternicim să acționeze și să le transmitem mesajul că oricine poate deveni campion al climei. Fiecare acțiune, oricât de mică, are un impact pozitiv.”

Inițiativa este susținută de WWF, una dintre cele mai importante organizații independente de conservare din lume. Cartoon Network s-a asociat cu WWF pentru a oferi videoclipuri explicative simple și accesibile despre problemele din spatele știrilor legate de climă, în moduri pe care copiii le pot înțelege.

Kate Norgrove, director executiv Advocacy & Campaigns, WWF UK: „Copiii au o sete imensă de cunoaștere și sunt unii dintre cei mai pasionați avocați ai planetei noastre. La WWF, suntem inspirați continuu de tinerii noștri susținători și de entuziasmul lor de a afla despre lumea naturală și despre cum să o protejăm. În calitate de viitori gardieni ai planetei noastre, este important ca tinerii nu doar să aibă grijă de natură, ci și să înțeleagă problemele și soluțiile majore de mediu, motiv pentru care suntem încântați să facem echipă cu Cartoon Network în noua sa campanie de conștientizare a climei. Sperăm că va inspira mulți copii și familiile lor să devină Campionii Climei și să ia măsuri pozitive pentru unica noastră casă comună.”

Ca parte a campaniei, Cartoon Network a colaborat, de asemenea, cu echipa Digital Video de la CNN pentru a produce o serie de articole video cu tineri din regiunea EMEA care contribuie la schimbare, pentru a inspira Campionii Climei și a-i motiva și pe ceilalți să se implice. Scenariile scurte pun în evidență unele dintre inițiativele în care tinerii fani ai Cartoon Network sunt deja implicați la nivel de bază și arată cum fac diferența.

Cartoon Network Climate Champions se lansează astăzi în EMEA și va continua să fie o prioritate pentru Cartoon Network pe tot parcursul anului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.