Cel mai nou GeForce Game Ready driver livrează suport pentru tehnologii RTX în multe titluri de top, oferind jucătorilor grafică de înaltă calitate, performanță mai rapidă și latență scăzută a sistemului.

LEGO Builder’s Journey se lansează pe 22 iunie cu DLSS și mult ray tracing. Pe 29 iunie, DOOM Eternal primește un update care include DLSS și ray tracing. Rust este cel mai recent joc care anunță adiția DLSS, iar asta se întâmplă pe 1 iulie.

LEGO Builder’s Journey se lansează pe PC cu ray tracing și NVIDIA DLSS astăzi

Astăzi, LEGO Builder’s Journey vine la viață pe PC, îmbunătățit de ocluzie ambientală, iluminare globală, reflexii și umbre, toate ray-traced, dar și accelerat de NVIDIA DLSS, oferind o experiență LEGO incomparabilă pentru gamerii GeForce.

LEGO Builder’s Journey este primul joc Unity din lume cu ray tracing. LEGO Builder’s Journey este un joc puzzle atmosferic și estetic, cu acțiunea într-o lume compusă complet din piese de LEGO. DLSS crește performanța cu până la 92% în joc.

„Piesele de LEGO sunt ceva ce toată lumea cunoaște și iubește. Ray tracing și NVIDIA DLSS care au la bază GeForce RTX aduc lumea LEGO la viață, cu grafică incredibilă și performanță fluidă.” – Mikkel Fredborg, Tech Lead, Light Brick Studio

Gamerii GeForce care joacă DOOM Eternal primesc o îmbunătățire a calității imaginii și performanței cu ray tracing și NVIDIA DLSS pe 29 iunie

Id Software, Bethesda Softworks și NVIDIA au lucrat împreună pentru a aduce NVIDIA DLSS și ray tracing în DOOM Eternal. Update-ul cu cele doua tehnologii va sosi pe 29 iunie.

DOOM este o franciză de success, iar DOOM Eternal s-a lansat anul trecut spre fericirea și bucuria fanilor și a criticilor. Cu idTech la bază, motorul de jocuri foarte rapid, DOOM Eternal impinge granițele vizuale și maim ult prin adăugarea de reflexii ray-traced și NVIDIA DLSS care crește performanța. DOOM Eternal este un AAA de succes care s-a îndreptat spre tehnologiile de gaming ale NVIDIA pentru a duce performanța și imaginea la următorul nivel.

„DOOM Eternal a fost construit pentru a livra cel mai bun gameplay first-person-shooter cu grafică incredibilă și performanță fără compromis. Prin adiția ray tracing în iDTech și suport pentru NVIDIA DLSS, împingem motorul în moduri noi și abia așteptăm ca gamerii GeForce RTX să experimenteze asta.” – Marty Stratton, Studio Director of id Software

Gamerii GeForce care joacă RUST primesc performanță crescută cu NVIDIA DLSS pe 1 iulie

Facepunch Studios aduce NVIDIA DLSS în Rust pe 1 iulie, crescând performanța pentru gamerii GeForce RTX. Acest lucru vine ca o adiție la adăugarea suportului pentru  NVIDIA Reflex în mai, care a redus latența sistemului cu până la 38%, făcând gameplay-ul mai rapid și mai fluid, iar jucătorii mai competitivi.

Cu NVIDIA DLSS și NVIDIA Reflex, jucătorii GeForce RTX vor primi experiența definitivă în Rust, cu cel mai rapid nivel de performanță și cea mai bună experiență de gameplay. Mai multe detalii vor veni pe 1 iulie.

„Mă bucur să anunț că pe 1 iulie NVIDIA DLSS va fi disponibil în Rust. În Rust, reacțiile de o fracțiune de secundă pot face diferența dintre viață și moarte, iar cu NVIDIA DLSS care oferă jucătorilor o creștere a performanței fără a sacrifice calitatea imaginii, toată lumea câștigă.” – Helk, Project Lead, Designer & Programmer la Rust.

Mai multe update-uri Game Ready

Driverul Game Ready pentru DOOM Eternal și LEGO Builder’s Journey, care va fi disponibil de pe 22 iunie adaugă și următoarele:

  • Îmbunătățiri la GeForce Experience, precum:
    • Capturi de ecran HDR cu un singur click pentru toate jocurile care au suport GeForce Experience: GeForce Experience a extins suportul pentru caputuri de ecran HDR de la 300+ jocuri compatibile cu Ansel la peste 1000+ jocuri cu suport GeForce Experience. Pentru a face o captura de ecran HDR în format JXR, folosiți combinația de taste [Alt+F1] pe monitorul HDR. Pentru a vedea capturile de ecran, încercați HDR+WCG Image Viewer ce poate fi găsit pe Microsoft Store.
    • Filtru pentru sharpness pe Freestyle: Adăugarea unui noi filtru de Sharpen+ pentru Freestyle care folosește profunzime pentru a îmbunătăți calitatea
    • Contor pentru FPS: În baza feedback-ului, NVIDIA a făcut ajustări contorului de FPS pentru a nu mai arăta N/A atunci când FPS nu este disponibil
    • Tuning pentru GPU cu un click: Îmbunătățirea experienței utilizatorilor prin adăugarea de mesaje de status în timpul procesului de tuning
  • Adăugarea de setări optime pentru noi jocuri în GeForce Experience:
    • Blade & Soul
    • Crossfire HD
    • Phantasy Star Online 2 New Genesis
    • The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV
  • Cea mai bună experiență pentru F1 2021.
  • NVIDIA DLSS suport pentru jocurile Vulkan API sunt acum disponibile pe Protonpermițând gamerilor Linux să folosească nucleele AI Tensor dedicate de pe plăcile video GeForce RTX pentru a accelera numărul de cadre pe secundă în DOOM Eternal, No Man’s Sky și Wolfenstein: Youngblood. Suport pentru titluri DirectX îmbunătățite cu DLSS va veni în această toamnă.
  • Suport pentru 4 noi ecrane compatibile G-SYNC: AOC AG274US4R6B, AOC AG254FWG8R4, ASUS VG28UQL1A, LG 32GN650/32GN63T  (detalii complete pe GeForce.com).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.