Bill Murray     …    Vincent
Melissa McCarthy    …     Maggie
Naomi Watts     …     Dake
Chris O’Dowd      …     Brother Geraghty
Terrence Howard     …     Zucko

Sumar: “Un tânăr băiat ai cărui părinţi au divorţat recent găseşte într-un mod neaşteptat un prieten în afemeiatul, mizantropul şi hedonistul veteran de război ce stă alături.”  IMDB

Despre: Originalul actor Bill Murray face echipă cu Ted Melfi (care este la debutul său drept regizor şi scenarist) pentru „Sf. Vincent” – povestea unui băieţel care dezvoltă o prietenie neobişnuită cu arţăgosul bătrân care locuieşte în casa de alături.

Maggie (Melissa McCarthy) este o mamă singură care se mută într-o nouă casă în Brooklyn cu fiul ei în vârstă de 12 ani, Oliver (Jaeden Lieberher). Fiind obligată să lucreze peste program, ea nu are de ales decât să-l lase pe Oliver în grija vecinului lor, Vincent (Bill Murray), un pensionar bădăran,cu o înclinaţie spre alcool şi jocuri de noroc. Astfel, se naşte o prietenie ciudată, în această pereche improbabilă. Împreună cu o dansatoare erotică gravidă numită Daka (Naomi Watts), Vincent îl ia pe Oliver cu el peste tot unde se opreşte de-a lungul unei zile – pista pentru curse, clubul de striptease, barul local. Vincent îl ajută pe Oliver să crească, în vreme ce Oliver începe să vadă în Vincent ceva ce nimeni altcineva nu poate vedea: un om neînţeles cu o inimă bună.

St. Vincent / Sf. Vincent este distribuit în România de ForumFilm și va fi lansat în cinematografele din țară din 5 decembrie 2014.

„Sf. Vincent”  îl prezintă pe Bill Murray într-o ipostază de neuitat. Regizorul şi scenaristul Teodore Melfi îşi face debutul într-un lungmetraj impresionant şi complex. Omul care ne-a făcut pur şi simplu să-l adorăm, la propriu, pentru rolurile din „Ghostbusters” şi „Groundhog Day”, se întoarce pentru un rol care te lasă să-l descoperi și mai mult.

Vincent (interpretat de Bill Murray), este un bătrân recalcitrant si sarcastic care se supără din orice. El este in relații cu o prostituată – Daka (interpretată de Naomi Watts) care are un accent rusesc nereuşit, se îmbracă în haine demodate, conduce o maşină decapotabilă veche şi deţine o pisică asemănătoare cu celebra Grumpy Cat. Vincent păcătuieşte în fiecare zi: fumează, bea şi pariază la cursele de cai. Este un alcoolic morocănos care ascunde un suflet bun. Într-o zi nu tocmai bună pentru Vincent, Maggie (Melissa McCarthy) împreună cu fiul ei de 12 ani – Oliver (Jaeden Lieberher) decide să se mute lângă el. Încă din primele minute de la sosire, cei doi fac cunoştinţă cu Vincent. Dialogul dintre cei doi nu a fost unul plăcut. Fiind obligată să îşi ia un loc de muncă, Maggie nu are cu cine să lase în grijă pe Oliver. Forțat de împrejurări, Vincent acceptă un post de dădacă contracost.  Se va naşte o prietenie ciudată între el şi micuţul Oliver, care va trăi şi anumite experienţe de neuitat (Vincent îl duce la curse de cai, îi dă să mănânce sardine la conservă spunându-i că e sushi, îl învăţa să boxeze).

Filmului lui Melfi arată mostre din talentul lui Bill Murray, jucând impecabil rolul chiar dacă la prima înfăţişare îţi dă impresia că este un familist şi că are un caracter predictibil. Scenariul presupune că filmul este doar o comedie, dar avem parte şi de drame emoționante. Lui Murray i s-a potrivit de minune rolul, rezultând un produs proaspăt într-o perioadă când astfel de mixuri sunt nereuşite. Melissa McCarthy oferă o performanţă unică, un rol în care e schimbată total, mult prea serioasă faţă de filmele în care ne-am obişnuit cu ea. Un alt punct forte al filmului ar fi coloana sonoră care este compusă de Theodore Shapiro şi alte piese celebre, care sunt poziţionate corect în scene. Finalul filmului are un impact emoţional puternic şi îţi lasă un mare semn de întrebare: oare există sfinţi printre noi?

Sf. Vincent” nu are o poveste complexă şi predictibilă, dar interpretarea lui Bill Murray este perfectă.

Sf.-Vincent_afis

Instantanee:

Puteți să ne scrieți și voi pe mail sau la comentarii și dacă ne place iți publicăm review-ul.

Vă rugăm votați. Părerea voastră contează!

Un tânăr băiat ai cărui părinţi au divorţat recent găseşte într-un mod neaşteptat un prieten în afemeiatul, mizantropul şi hedonistul veteran de război ce stă alături. Regizor : Theodore Melfi Scenariu : Theodore Melfi Durata : 102 min Lansare : 5 decembrie 2014 Studio : Chernin Entertainment, Crescendo Productions Clasificare : A.G Actori : Bill Murray     …    Vincent …

Review Overview

Scenariu - 80%
Imagine - 80%