Xiaomi Corporation (“Xiaomi” sau “Grupul”; cod de stoc:1810), o companie de internet, telefoane inteligente și hardware inteligent, conectate printr-o platformă Internet of Things (“IoT”), a anunțat rezultatele auditate consolidate până la data de 31 decembrie 2020.

În 2020, veniturile totale anuale Xiaomi au fost în valoare de 245.9 miliarde RMB, reprezentând o creștere anuală de 19.4%; profitul ajustat net pentru întregul an a fost de 13.0 miliarde RMB și reprezintă o creștere anuală de 12.8%, depășind așteptările de piață. În T4 2020, veniturile Grupului au fost de 70.5 miliarde RMB, în creștere anuală de 24.8%; profitul ajustat net a fost de 3.2 miliarde RMB, reprezentând o creștere anuală de 36.7%.

Cele mai importante rezultate financiare din 2020:

  • Cifra de afaceri a fost de aproximativ 245.9 miliarde RMB, în creștere anuală de 19.4%;
  • Profitul brut a fost de aproximativ 36.8 miliarde RMB, creșterea anuală de 28.7%;
  • Profitul ajustat net non-IFRS a fost de 13.0 miliarde RMB, în creștere anuală de 12.8%, depășind așteptările pieței;
  • Câștigurile per acțiune au fost de 0.8494RMB.

Cele mai importante rezultate financiare din T4 2020:

  • Cifra de afaceri a atins o cota trimestrială istorică de aproximativ 70.5 miliarde RMB, în creștere anuală de 24.8%;
  • Profitul brut a fost de aproximativ 11.3 miliarde RMB, în creștere anuală de 44.4%;
  • Profitul net ajustat non-IFRS a fost de 3.2 miliarde RMB, o creștere anuală de 36.7%.

Consolidarea canalelor de vânzare din piețele externe a continuat

 În 2020, veniturile Xiaomi de pe piețele externe au înregistrat o creștere anuală de 34.1%, ajungând la 122.4 miliarde RMB, adică 49.7% din cifra totală de afaceri. În trimestrul 4 din 2020, veniturile de pe piețele externe au crescut cu 27.6%, 33.8 miliarde RMB, semnificând 47.9% din cifra totală de afaceri. Până la data de 31 decembrie 2020, produsele Grupului s-au vândut în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. Potrivit Canalys, Xiaomi s-a clasat între primii cinci producători în ceea ce privește livrările din 54 de țări și regiuni globale, în trimestrul 4 din 2020.

Xiaomi a continuat să crească în piețele majore din lume pe întreg parcursul anului. Potrivit Canalys, în T4 2020, Xiaomi s-a clasat în top 3 pentru al 3-lea trimestru consecutiv în Europa, din punct de vedere al livărilor de telefoane inteligente, cu o cotă de piață de 15.3%. Grupul a fost numărul 1 în Europa Centrală și de Est pentru prima dată, după ce livrările de telefoane inteligente au înregistrat o creștere anuală de 17.5% și au atins o cotă de piață de 24.7%. În vestul Europei, Xiaomi s-a menținut între primii trei producători de telefoane inteligente, cu o creștere anuală a livrărilor de smartphone-uri de 57.3% și o cotă de piață de 10.9%. Xiaomi a fost pe primul loc la livrări de telefoane în Spania pentru al patrulea trimestru consecutiv, cu o cotă de piață de 27%. În plus, livrările de telefoane inteligente ale Grupului au crescut cu 86.2% în Franța, cu 61.6% în Italia și cu 139.8% în Germania, toate de la un an la altul în al patrulea trimestru din 2020.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.