Ascultă acest articol


Fluxurile de lucru 3D pot fi foarte solicitante, iar artiștii pot ajunge să aștepte ca arta lor să fie randată, în loc să se concentreze asupra prcesului creativ. Află cum NVIDIA Studio schimbă jocul pentru artiștii 3D în ediția de săptămâna aceasta În NVIDIA Studio. Evidențiem acest lucru cu artistul Pablo Muñoz Gómez care a transformat un sketch 2D a unei creaturi mitice de pădure într-o capodoperă 3D, folosind benefiicile aduse de accelerarea NVIDIA RTX.

Atunci când a lucrat cu Abode Substance 3D Painter, Sampler și Marmoset Toolbag 4, Gómez a constatat că placa video potrivită îi permite să se concentreze pe crearea de conținut. „De când am trecut la GeForce RTX 3090, pur și simplu petrec mai mult timp în stadiile creative și testez diferite lucruri, astfel încât să-mi rafinez conceptul atunci când nu trebuie să aștept după randare sau după optimizarea unei scene, pe care acum o pot vedea în timp real.”

Folosind puterea plăcii video GeForce RTX 3090, Gómez a putut să folosească tehnologia NVIDIA Iray pentru a edita în timp real și ray-tracing baking pentru viteze mai mari de randare. Ray-tracing interactive, exclusiv pentru RTX î-a permis lui Gómez să aplice efecte realiste în timp real, și acestea fiind accelerate de GPU.

Citește mai multe despre Gómez și despre cum accelerăm procesul de lucru pentru artiști 3D în blogul NVIDIA Studio de săptămâna aceasta: https://blogs.nvidia.com/blog/2022/05/17/in-the-nvidia-studio-may-17/.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.