În NVIDIA Studio vine cu o doză dublă de creativitate în această săptămână, cu driverul NVIDIA Studio din iunie și o privire asupra modului în care Daniel Barnes, NVIDIA Senios Designer a creat Journey.

Driverul NVIDIA Studio din iunie va crește performanța și oferă suport pentru noi funcții cu update-urile pentru Blender, Sapphire și Denoise AI pentru creatori NVIDIA Studio. Cea mai nouă lansare Blender 3.2 include suport pentru platforma OpenVDB în NVIDIA Omniverse. Cu OpenVDB, artiștii 3D pot itera cu fișiere mari, grăbind fluxurile de lucru creative fără a avea nevoie să reducă sau să convertească fișiere și dimensiuni. De asemenea, Blender 3.2 adaugă o funcție numită Light Group, care permite artiștilor să modifice culoarea și intensitatea undei surse de lumină din compozitor, fără să randeze iar.

BorisFX Sapphire 2022.5 are acum suport pentru sisteme cu mai multe plăci video care aplică plugin-uri de efecte vizuale accelerate de placa video în DaVinci Resolve de la BlackMagic – scalând puterea plăcii video cu viteze de randare de până la 6 ori mai rapideTopaz Denoise AI 3.7.0 a adăugat suport pentru framework-ul NVIDIA TensorRT, ceea ce înseamnă că utilizatorii de NVIDIA Studio beneficiază de viteze de inferență semnificativ mai rapide. Atunci când se folosesc funcții de denoising RAW, inferența rulează de până la 6x mai rapid.

Artistul de săptămâna aceasta este Daniel Barnes – Senior Designer la NVIDIA care este specializat pe design vizual și conținut 3D. Acesta a venit alături de noi În NVIDIA Studio pentru a ne prezenta fluxul de lucru creativ pe care l-a avut atunci când a făcut scena 3D galactică, intitulată Journey.

Folosindu-se de laptopul său cu GeForce RTX 3060, Barnes a putut să facă Journey rapid și mai eficient datorită materialelor și luminilor deja găsite în Omniverse Create. NVIDIA Canvas a avut, de asemenea, un rol important în eficiență – utilizarea inteligenței artificiale i-a permis lui Barnes să genereze spațiul în doar câteva minute, transformând simple mișcări de pensulă într-un peisaj realist.

Prin faptul că a putut să folosească atât Adobe Substance 3D Painter Connector și librăria NVIDIA vMaterials din Omniverse, Barnes a putut să descopere, să creeze și să rafineze texture, aplicându-și propria schemă de culori în Create.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.