Televiziunea Boomerang a realizat un studiu în privinţa impactului pe care îl au animalele în programele TV

1
2441
Ascultă acest articol


Boomerang EMEA, locul unde personaje de renume mondial precum: Tom și Jerry, Scooby-Doo și Bugs Bunny sunt acasă, a lansat rezultatele unui nou studiu privind rolul animalelor în viața de familie. Indiferent dacă sunt prezente pe ecran în desenele animate preferate sau în emisiunile TV sau sunt parte a vieţii de familie, atât copiii, cât și părinții se bucură de o porţie bună de umor datorită prietenilor blânzi ai planetei.

Realizat în șase țări (Franța, Italia, Africa de Sud, Suedia, Turcia și Marea Britanie), studiul a arătat că 62% dintre copii și părinți râd cel puțin o dată pe zi datorită unui gest făcut de animalul lor. În plus, o treime dintre părinți a susținut că animalul lor de companie a adus familia împreună, 31% au spus că animalul lor de companie reduce stresul și 25% dintre părinţi simt că animalul lor de companie a făcut membrii familiei mai grijulii și mai atenți.

 Prezenţa animalelor în sfera digitală a devenit incredibil de obișnuită, 82% dintre părinți și copii recunoscând că fac fotografii sau clipuri video animalelor de companie cel puțin o dată pe săptămână.

Întrebaţi ce animal de companie şi-ar dori, câinii și pisicile au fost cele mai populare alegeri pentru copii, iar caii au intrat în top trei din patru în preferinţele copiilor din cele șase țări, în timp ce micuţii din Turcia au spus că ar alege o pasăre, iar copiii suedezi şi-ar dori o girafă ca animal de companie! Pe de altă parte, cele mai comune animale de companie s-au dovedit a fi câinii, pisicile și peștii, în toate cele șase țări, mai mult de un sfert (27%) dintre copii și părinți luând decizia de a-și numi animalul iubit după un personaj dintr-un desen animat sau film.

Privind în mod special la impactul animalelor care apar în producţii TV, o proporție semnificativă de părinți (59%) a spus că își lasă copiii să urmărească emisiuni TV și videoclipuri cu animale pentru caracterul educativ, aproape jumătate spunând, de asemenea, că animalele îi fac pe copii să râdă şi să zâmbească. Printre argumente s-au mai numărat: educaţia în privinţa emoțiilor (41%) și faptul că programele în care animalele sunt prezente tind să se refere la teme mai sigure (21%).

În cele din urmă, studiul a arătat că Scooby-Doo, Tom și Jerry, Garfield, Mickey și Minnie Mouse și Bugs Bunny sunt printre primele cinci personaje preferate ale animalelor din toate timpurile.

Lesley Bailey, VP, Channel Marketing & Brand Management, Kids, Turner EMEA a spus: “Pe lângă intensificare iubirii faţă de naimale și incredibilul nivel de umor pe care îl invocă, acest studiu ne reaminteşte valoarea lucrurilor simple care pot aduce familii împreună. Suntem mândri că Boomerang aduce exact aceste valori, fiind locul unde copiii și familiile se pot întâlni să râdă, să zâmbească și să se distreze. Mai mult, animalele din desenele animate evidențiate în studiu arată că personajele clasice pot să treacă testul timpului și suntem încântați să introducem şi mai multe astfel de personaje.”

1 COMENTARIU

  1. Bagati niste desene oribile cu parere de rau va spun speriati copiii , in primul rand programul dvs de desene animate nu mai e cum a fost odata aveti niste desene foarte urate si foarte agresive si cretine pe deasupra cele cu Mr. Bean st oribile cele cu Scooby nu mai sunt care erau odata st niste desene groaznice care sperie foarte tare copiii mai schimbati banda ca ati bagat panica in copii alta data erau niste desene frumoase , nu ca acum doar cu agresivitate sau cu personaje ingrozitoare…cu parere de rau va spun sincer ca postul dvs nu mai e ce a fost odata !!!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.