Ascultă acest articol


Samsung Electronics a anunțat noua sa serie de provocări #BespokeMyHome, invitând participanții să exploreze modul în care Bespoke inspiră experiențele de acasă. Primele două provocări ale seriei, cu debutul în această vară, vor aborda teme de design și gastronomie.

Campania a fost anunțată ca parte a Bespoke Home 2021, noua platformă virtuală și concept al evenimentului global din cadrul Samsung Digital Appliances, care prezintă cele mai noi inovații ale companiei în domeniul electrocasnicelor. Fiecare provocare a fost introdusă prin intermediul unor influenceri renumiți, care au discutat despre modul în care panourile frontale unice și personalizabile, precum și designul modular al frigiderelor Samsung Bespoke i-au inspirat în munca lor creativă de designeri sau bucătari.

„Viziunea Samsung Bespoke este determinată, în cele din urmă, de preferințele utilizatorilor și de nevoile fiecărui stil de viață. Conversațiile noastre cu utilizatorii sunt esențiale pentru filozofia Bespoke. Această nouă serie de campanii sociale va fi o modalitate interesantă de a interacționa cu utilizatorii noștri și de a afla modul în care Bespoke reușește să-i inspire. Începem seria de provocări cu subiecte, precum design și alimentație, două pasiuni importante ale utilizatorilor noștri, intenționând extinderea ei și către alte topicuri de interes”, a declarat Kanghyup Lee, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing Team, Digital Appliances, Samsung Electronics.

#BespokeDesignedByYou Challenge în Europa

Provocarea #BespokeDesignedByYou, care va debuta în această vară, îndeamnă participanții să-și proiecteze propriul design de frigidere Bespoke și să le publice ulterior pe rețelele sociale, folosind hashtagul campaniei. La final, se vor desemna trei câștigători care vor fi recompensați cu câte un frigider Samsung Bespoke, creat special după design-ul inspirat de aceștia .

Provocarea a fost lansată de doi designeri britanici, renumiți pentru conceptele creative din domeniile design-ului interior și de produs – Kelly Hoppen CBE și Yinka Ilori. Fiecare și-a conceput propriul model de design al panoului Bespoke, în așa fel încât acesta să reflecte propriul stil de viață, apoi și-au încurajat urmăritorii să împărtășească cu aceștia propriile creații.

#BespokeDinnerParty Challenge în S.U.A.

În Statele Unite, #BespokeDinnerParty îi provoacă pe participanți să exploreze modul în care culorile Bespoke îi pot inspira, pregătind o masă de seară în tematica Bespoke. Ideile pot include toate elementele care constituie cina, precum băuturi, aranjamente florale, mâncare și farfurii. Câștigătorul provocării va primi un frigider Bespoke .

În videoclip sunt prezenți bucătarii Sophia Roe și Flynn McGarry. Cei doi chefi bucătari vorbesc despre modul de viață personalizat, în timp ce alcătuiesc meniul pentru cina inspirată din culorile Bespoke, precum cocktail inspirat de nuanța Bespoke’s Champagne Rose Steel, și decid aranjamentul mesei, folosind cromatica Bespoke.

Participanții la provocarea #BespokeMyHome își pot publica creațiile pe platforma de socializare Instagram, folosind hashtagurile #BespokeDesignedByYou și #BespokeDinnerParty. Pentru mai multe detalii despre seria de provocări, vizitați Samsung.com sau urmați @SamsungHomeAppliances pe Instagram.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.