Keerthan Sathya, un artist tehnic experimentat, specializat în 3D, vine săptămâna aceasta În NVIDIA Studio pentru a prezenta detaliata și incredibila animație, intitulată Tiny Mammoth. Sathya și-a adus lucrarea la viață prin intermediul NVIDIA Omniverse și a framework-ului Universal Scene Description (OpenUSD) care a fost ca o legătură între mai multe aplicații 3D, printre care și Adobe Substance 3D Modeler, Painter și Autodesk 3ds Max.
Curiozitatea lui Sathya despre animale dispărute l-a inspirat să creeze un design al mediului înconjurător care să spună această poveste 3D unică. Pentru a putea face modelele în 3D, a folosit Adobe Substance 3D Modeler și s-a bazat pe laptopul său NVIDIA Studio HP ZBook cu placă video NVIDIA RTX 5000, cu filtre accelerate de GPU pentru a putea grăbi creația materialelor.
Artistul a important „Tiny Mammoth” în NVIDIA Omniverse prin intermediul aplicației USD Composer pentru a pregăti mediul, iluminarea și randarea. Atunci când Sathya era în curs de finalizare, a exportat această scenă în Adobe After Effects pentru post procesare și VFX adițional, folosind peste 30 de funcții și efecte accelerate de placa video pentru a adăuga și mai mult detaliu.
Mai mult, avem noi informații despre Omniverse: Software-ul 3D, Marvelous Designer, utilizat pentru creare, editare și refolosire a hainelor 3D tocmai a lansat Conectorul Marvelous Designer NVIDIA Omniverse.
Utilizatorii pot importa acum fișiere USD direct din server-ul Omniverse Nucleus, unind și actualizând versiunile în același format de fișier OpenUSD pentru utilizarea în diferite aplicații 3D. Vezi acest tutorial pentru a afla mai multe despre Conectorul Marvelous Designer Omniverse și urmărește-le streamul live pe 14 iunie!
Pentru mai multe detalii intră pe pagina de blog În NVIDIA Studio.