DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction este acum disponibil în NVIDIA Omniverse

0
410
Ascultă acest articol


NVIDIA a anunțat că mult anticipatul update DLSS 3.5 care include Ray Reconstruction pentru NVIDIA Omniverse este acum disponibil. DLSS 3.5 utilizează o rețea neurală AI față de denoiserele tradiționale manuale pentru a recunoaște o gamă mai largă de scene și pentru a produce preview de înaltă calitate pentru imagini, reducând semnificativ timpul petrecut în randarea scenelor.

De asemenea, RTX Video Super Resolution este disponibil de astăzi ca parte a lansării driverului NVIDIA Studio – gratuit pentru cei care dețin o placă video RTX. Acest update oferă fidelitate grafică, upscaling pentru videoclipuri native și suport pentru plăcile video GeForce RTX seria 20.

Mai mult, Sabour Amirazodi, NVIDIA Creative Director și producător de efecte vizuale vine În NVIDIA Studio pentru a ne arăta proiectul său cu tematică de Halloween: o înreagă proiecție de tip mapping a casei sale care conține melodii înfricoșătoare, animații terifiante și multe altele, întregul proiect fiind numit „Halloween Sanctuary.”

Prin utilizarea decorilor fizice și a unei serii de proiecții, Amirazodi a folosit software-ul MadMapper accelerat de placa video NVIDIA și funcția „structured light-scan” pentru a mapa grafică personalizată pe casa sa. A conectat o cameră DSLR cu placă video RTX A6000 la stația sa mobilă de lucru pentru a putea face acest lucru posibil.

Intrp pe pagina de blog În NVIDIA Studio pentru a afla mai multe despre știrile de săptămâna aceasta.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.