Canon şi The Drum colaborează într-o campanie de comunicare pe toate canalele, pentru proiectul ”Creative Futures: the next chapter”

0
420
Ascultă acest articol


Canon anunţă paşii următori din proiectul „Creative Futures“, realizat în colaborare cu The Drum. Proiectul le oferă start-up-urilor din UK ocazia de a-şi îmbunătăţi semnificativ strategia de marketing prin materiale imprimate personalizate, dar şi cu ajutorul unei echipe de experţi în domeniu. În urma câştigării concursului, start-up-ul Bower Collective va fi beneficiarul unei campanii dedicate de promovare pe toate canalele, centrată pe consumator, realizată în colaborare cu o agenţie de renume, în care se va folosi atât comunicare digitală, cât şi imprimată. Echipa de experţi care susţin campania este formată din reprezentanţi ai Canon, The Drum, Nutshell Creative, The Strategic Mailing Partnership, Join the Dots, Herdify, Jicmail, Latcham, Royal Mail Marketreach şi Autlay.

Bower Collective, furnizor de produse de uz casnic naturale în ambalaje reutilizabile, a fost selectată să participe după o prezentare făcută în faţa reprezentanţilor companiilor Canon şi The Drum. Activitatea lor de bază o reprezintă serviciile de aprovizionare pe bază de abonament, aşadar eforturile de marketing s-au concentrat pe atragerea unui număr cât mai mare de abonaţi noi. Misiunea companiei de a reduce deşeurile de plastic prin ambalaje reutilizabile, dar şi campaniile de marketing anterioare şi abordarea centrată pe client au impresionat juriul.

Nick Torday, cofondator şi CEO, Bower Collective, a declarat: „Am fost extrem de încântaţi să câştigăm premiul „Creative Futures“. Acum avem oportunitatea să facem gratuit o campanie de prospectare a pieţei cu sprijinul unei agenţii de renume şi al partenerilor comerciali, dar şi să învăţăm foarte multe lucruri extrem de folositoare pentru un start-up care îşi doreşte să îşi extindă opţiunile de marketing şi expertiza. Cei de la Canon, The Drum şi celelalte companii au înţeles foarte bine compania Bower Collective şi misiunea noastră de a elimina deşeurile de plastic, lucrând împreună cu noi cu aceeaşi pasiune la planificarea şi realizarea campaniei.“

Campania de marketing prezentă pe toate canalele va fi lansată în luna mai 2024 şi va beneficia de o perioadă de testare în care se va folosi atât comunicare digitală, cât şi imprimată, rezultatele urmând să fie anunţate la sfârşitul verii 2024.

Cathy Bittner, Strategic Business Development Manager, Canon Europe, a declarat: „Acest proiect creează un precedent important pentru felul în care putem colabora pe viitor în această industrie. Am creat o echipă de experţi din domenii precum procesarea datelor, feedback, creativitate, producţie şi statistică pentru a construi o campanie de la zero, demonstrând că putem colabora ca industrie, folosind împreună cunoştinţele noastre şi tehnologia disponibilă. Am învăţat deja foarte multe din acest proiect şi de la partenerii noştri, atât despre sondarea publicului şi personalizare creativă, cât şi despre producţie integrată şi aşteptăm cu nerăbdare să vă împărtăşim şi alte detalii în curând.“

Proiectul „Creative Futures“ va fi documentat de The Drum şi de Canon, iar concluziile iniţiale şi mai multe detalii despre campanie şi derularea acesteia vor fi prezentate într-un afişaj dedicat în cadrul expoziţiei Printworks, de la standul Canon la drupa, Pavilion 8A.

Creative Futures este un proiect ce implică mai multe companii din industrie şi care a fost iniţiat de Canon pentru a regândi comunicarea şi colaborarea pentru întregul lanţ de materiale imprimate şi pentru a oferi companiilor rezultate tangibile. Canon şi The Drum au colaborat prima dată la proiectul „Class of 2021“, când au creat o platformă digitală pentru elevii şi studenţii care nu au putut participa la ceremonia de absolvire din cauza pandemiei COVID-19. Scopul a fost acela de a oferi elevilor şi studenţilor o platformă unde să îşi expună proiectele artistice şi să se conecteze cu o comunitate creativă globală. În 2022, această iniţiativă s-a transformat în proiectul „Creative Futures“, în care studenţii şi creatorii tineri de conţinut au fost invitaţi să creeze un plan pentru o campanie de marketing desfăşurată pe toate canalele de comunicare, pentru organizaţia umanitară pentru tineret YMCA.

Pentru mai multe informaţii despre „Creative Futures“, accesaţi: https://www.canon-europe.com/business/insights/articles/creative-futures-next-chapter/

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.