Annie – Recenzie

0
2755

Annie este o tânără, fericit copil adoptiv îndeajuns de puternic pentru a supravieţui pe străzile New York-ului în 2014. Părăsită iniţial de părinţii săi şi lăsată cu promisiunea că aceştia se vor întoarce după ea într-o bună zi, Annie a trăit o viaţă grea alături de groaznica sa mamă adoptivă Miss Hannigan. Însă totul e pe cale să se schimbe când pragmaticul magnat şi candidat la primăria New York-ului, Will Stacks, face o mişcare şireată pentru campania sa şi o primeşte în casa lui.

RegizorWill Gluck

ScenariuWill Gluck, Aline Brosh McKenna

Durata : 118 min

Lansare : 26 decembrie 2014

Studio : Village Roadshow Pictures, Overbrook Entertainment

Distribuitor : InterCom Film

Clasificare :  A.G

Jamie Foxx     …    Will Stacks
Quvenzhane Wallis   …     Annie
Rose Byrne    …     Grace
Bobby Cannavale     …     Guy
Adewale Akinnuoye-Agbaje     …     Nash

Sumar: “Annie este o tânără, fericit copil adoptiv îndeajuns de puternic pentru a supravieţui pe străzile New York-ului în 2014. Părăsită iniţial de părinţii săi şi lăsată cu promisiunea că aceştia se vor întoarce după ea într-o bună zi, Annie a trăit o viaţă grea alături de groaznica sa mamă adoptivă Miss Hannigan. Însă totul e pe cale să se schimbe când pragmaticul magnat şi candidat la primăria New York-ului, Will Stacks, face o mişcare şireată pentru campania sa şi o primeşte în casa lui.”  IMDB

Despre: Un clasic de pe Broadway se întoarce pe marile ecrane cu o nouă viziune. Quvenzhané Wallis, mica actriţă nominalizată la Oscar pentru Beasts of the Southern Wild, este Annie, o fetiţă orfană. Părinţii au părăsit-o cu mult timp în urmă, promiţându-i că se vor întoarce la un moment dat, dar nu au făcut-o. Acum Annie locuieşte cu domnişoara Hannigan (Cameron Diaz), reaua şi enervanta asistentă socială care o are în grijă. Totul pare să se schimbe când Annie îl întâlneşte pe pe magnatul Will Stacks (Jamie Foxx), candidat la primăria New York-ului, care, sfătuit de echipa sa de consilieri de imagine, o ia în grija lui pe fetiţă. Will are impresia că este îngerul păzitor al micii Annie, dar oare situaţia nu stă cu totul altfel?

RECENZIE BY DEEA:

Annie este o bucurie pentru suflet, un cadou minunat de Crăciun și nu numai. Mergeți cu familia sau prietenii și vă veți bucura de un film plin de muzică, comedie, actori buni și o actriță în rol principal nominalizată la Globurile de Aur.

Annie ne spune povestea ei, a lui Annie. Părăsită de părinți pe când avea 4 ani, puștoaica este în căutarea lor. Luată în grijă alături de alte 4 fete, tutorele (interpretat de Cameron Diaz) nu vrea decât banii care se virează lunar pentru fiecare copilă pe care o are în grijă. Annie e isteață, simpatică și descurcăreață. În fiecare zi de vineri urmează o anumită cale către casă, un drum ce te emoționează până la lacrimi, mai ales după ce îl înțelegi în întregime. Nu obișnuiesc să dau detalii despre acțiunea filmelor pe care le văd, pentru că îmi doresc să vă bucurați de ele așa cum trebuie, descoperind singuri fiecare detaliu deosebit.

În a doua zi de Crăciun, Annie ajunge în cinematografele din România și o să vă facă să cântați, să dansați, să plângeți și să râdeți! Recomand din toată inima!

Poster CC.indd