În urma cutremurului din Nepal, Warner Bros. o să-şi schimbe strategia de marketing în toată lumea pentru filmul despre dezastre ce urmează a fi lansat pe 29 mai – “San Andreas”
Repezentatul Warner Bros., Paul McGuire a spus că studioul vrea să fie solidar cu oamenii afectaţi de tragedie. Filmul “San Andreas” prezintă un cutremur devastator care loveşte California. Materialele promoţionale lansate arată oraşele Los Angeles şi San Francisco în pragul disperării, sute de mii de oameni fugind din preajma furiei naturii.
În materialele promoţionale ce vor fi publicate curând, studioul va include informaţii despre cum îi vom putea ajuta pe cei din Nepal şi cum să ne pregătim pentru dezastrele naturale.
Universal Pictures îşi vor schimba şi ei strategia de marketing pentru filmul “Everest” ce urmează a fi lansat în septembrie. Povestea filmului este bazată pe cartea non-ficţională – “Into Thin Air / În aerul rarefiat” a lui Jon Krakauer, care prezintă o tragedie dintr-o expediţie din anul 1996. Un grup de alpinişti este prins într-o furtună severă.