GTC 2021 a pornit în această săptămână cu o serie de anunțuri, printre care și faptul că Unity va adăuga support nativ pentru NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) în celebrul motor de jocuri.

Dezvoltatorii care lucrează în Unity vor putea adăuga DLSS cu ușurință

Abilitatea dezvoltatorilor de a integra tehnologii găsite în cele mai populare și mari jocuri tocmai a devenit mai ușoară. Dezvoltatorii care folosesc Unity vor putea adăuga în curând NVIDIA DLSS în jocurile lor cu doar câteva click-uri. Până la finalul lui 2021, NVIDIA DLSS va fi disponibil nativ pentru High Definition Render Pipeline (HDPR) în Unity 2021.2.

La GTC 2021, Light Brick Studio a demonstrat cât de bine poate arăta un joc când ray tracing în timp real și DLSS sunt combinate. Puteți urmări întregul talk, gratuit, aici. De asemenea, puteți urmări interviul cu Mathieu Muller, senior product manager pentru high-end graphics la Unity, aici.

NVIDIA DLSS folosește randare avansată prin AI pentru a produce o calitate a imaginii comparabilă cu rezoluția nativă—și câteodată chiar mai bună – în timp ce randează doar o partre dintre pixeli. Cu ray tracing în timp real și NVIDIA DLSS, dezvoltatorii care folosesc Unity vor putea crea lumi cu ray tracing care vor putea fi experiementate la un număr mare de cadre pe secundă și o rezoluție înaltă pe plăcile video NVIDIA RTX. De asemenea, DLSS oferă o creștere semnificativă a performanței pentru grafica rasterizată traditional.

Acest anunț vine la foarte scurt timp după anunțul prin care DLSS a for integrat ca un plug-in în Unreal Engine al celor de la Epic.

NVIDIA prezintă o serie de noi kit-uri de dezvoltare software (SDK) anul acesta la GTC 2021 care ajută dezvoltatorii să facă jocuri mai bune și să câștige timp prețios și bani. Printre acestea se numără RTX Direct Illumination pentru adăugarea de milioane de lumini dinamice în mediul înconjurător cu ușurință, RTX Global Illumination pentru a calcula și adăuga cu ușurință lumină reflectată realistă și NVIDIA Omniverse, o platformă de simulare și colaborare, bazată pe RTX pentru creatori de conținut 3D, momentan disponibilă în varianta beta.

Gamerii GeForce sunt Game Ready pentru NVIDIA DLSS și Ray Tracing în Mortal Shell

Astăzi, NVIDIA lansează un nou Game Ready Driver care coincide cu noul update RTX pentru Mortal Shell, care adaugă NVIDIA DLSS și ray tracing în acest titlu single-player, action-RPG de la Cold Symmetry pe 15 aprilie.

Update-ul adaugă umbre ray traced în joc și support pentru NVIDIA DLSS, care aduce un boost de performanță de până la 130% la 4K (vezi imaginea articolului).

Jucătorii de Valorant primesc o îmbunătățire a timpului de răspuns cu upgrade de Reflex

Un alt aspect important al driverelor NVIDIA Game Ready este că sunt folosite pentru pe post de livrator pentru funcționalități menite pentru utilizatorii GeForce. Acest Game Ready driver îmbunătățește supportul NVDIA Reflex deja existent în Valorant, celebrul shooter free-to-play de la Riot Games. Acum, modul Boost din Reflex reduce și mai mult latența de sistem în anumite scenarii limitate de CPU. Aceste tipuri de scenarii unde procesorul este cel care limitează pot apărea atunci când există multe obiecte de randat pe ecran în același timp.

Mai multe „bunătăți” și upgrade-uri Game Ready

Printre alte funcționalități aduse de acest driver se numără:

  • Integrare nativă a NVIDIA Broadcast direct în Open Broadcaster Software (OBS), cel mai popular software folosit de streameri
  • Support pentru mai multe monitoare compatibile G-SYNC, printre care LG 27GP950, 2021 B1 4K Series, 2021 C1 4K Series, 2021 G1 4K Series și 2021 Z1 8K Series, împreună cu MSI MAG 301 RF
  • Optimal game settings pentru două jocuri, It Takes Two și Rogue Heroes: Ruins of Tasos
  • Adiția de GeForce Experience optimal settings pentru aplicații creative, cu 34 de aplicații de la Adobe Lightroom până la Blackmagic Davinci Resolve

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.