SUMMIT WEB 21: Huawei anunță viziunea ecosistemului HMS

Compania anunță rezultate bune cu privire la creșterea ecosistemului Huawei în Q3 și actualizări ale Petal Search, iar AppGallery a înregistrat peste 332,2 miliarde de aplicații la nivel mondial, o creștere anuală de 13%

0
596
Ascultă acest articol


HUAWEI Mobile Services (HMS), parte a companiei Huawei, a lansat astăzi, în cadrul Summit-ul Web 21, conferința emblematică Developer Conference (HDC.Europe). La reuniune au participat peste 300 de dezvoltatori și lideri de afaceri, care au discutat despre evoluția business-ului cu privire la HUAWEI Mobile Services, actualizări ale serviciilor și și-au exprimat sprijinul tot mai mare pentru inovații în industrie.

Ecosistemul lider în industrie

În sesiunea sa de deschidere, Huawei a anunțat cele mai recente rezultate privind creșterea ecosistemului în Q3, care confirmă faptul că dezvoltarea HMS este pe drumul cel bun, extinderea acestuia fiind realizată într-un ritm rapid. Compania a înregistrat o creștere a tuturor indicatorilor cheie, inclusiv la nivel de volum global de aplicații, dezvoltatori înregistrați și utilizatori activi lunar (MAU), reafirmându-și poziția de al treilea ecosistem global de servicii mobile.

Huawei sprijină, în prezent, 5,1 milioane de dezvoltatori înregistrați să se conecteze cu peste 730 de milioane de dispozitive MAU din întreaga lume; numărul aplicațiilor integrate cu nucleul HMS a crescut cu 81% pe an la 173.000 și în primele trei trimestre ale acestui an, AppGallery a înregistrat peste 332,2 miliarde de aplicații la nivel mondial, o creștere anuală de 13%.

De la lansarea sa globală în anul 2018, HUAWEI AppGallery a ajuns la peste 560 de milioane de utilizatori activi la nivel mondial, 42 de milioane dintre aceștia fiind în Europa. Huawei a înregistrat creșteri și în propria suită de aplicații HMS de bază cu HMS, HUAWEI Petal Maps, care acum a ajuns la 7 milioane de utilizatori lunari activi în Europa, și HUAWEI Petal Search cu 32 de milioane de utilizatori activi la nivel mondial și peste 3.000 de parteneri activi. Cota de venit a partenerilor a crescut, de asemenea, cu 62% față de anul trecut.

 Jervis Su, vicepreședinte al Huawei Consumer BG, a declarat: “Inovaţia este esenţială pentru construirea ecosistemelor viitorului, iar Huawei se angajează să aducă laolaltă mințile puternice ale dezvoltatorilor cu potențialul din industrie, pentru a accelera călătoria noastră către un viitor interconectat, în toate scenariile”.

Familia Petal evoluează pentru a atinge nevoile consumatorilor

Seria populară de aplicații Petal, inclusiv Petal Search, Petal Maps și Petal Assistant sunt în mod constant îmbunătățite prin parteneriate din industria travel, shopping și „nearby”. În cadrul conferinței, invitații au aflat mai multe informații despre Petal Search 2.0, următorul motor de căutare AI multi-modal de generație, care va oferi o experiență de căutare inovatoare în peste 20 de industrii diferite, inclusiv știri, videoclipuri, cumpărături, zboruri, întreprinderi locale și multe altele. Cu funcția de Search, Huawei va extinde capacitățile de căutare Petal prin SDK-uri pe partea dispozitivului și API-uri din partea cloud-ului, permițând partenerilor ecosistemului să ofere rapid experiența optimă de căutare a aplicațiilor mobile. Cu o medie de 8 miliarde de căutări pe zi, Petal Search permite partenerilor să distribuie eficient conținut utilizatorilor prin intermediul platformei UniBox, deținută de Huawei.

Din perspectiva călătoriilor, Petal Maps, care este disponibil în peste 166 de țări și regiuni, și care a fost, de asemenea, recent câștigătorul unui prestigios Red Dot Design Award, are acum un număr estimat de 20 milioane de utilizatori activi lunar la nivel mondial. Cea mai recentă actualizare a Petal Maps va conține o platformă echipată cu și mai multe capacități, inclusiv poziționare de înaltă precizie, afișare a hărții topografice, experiențe interactive diversificate ale hărții, căutare aprofundată a datelor, orientare de înaltă calitate la nivel de bandă și Map Studio.

 Huawei Ads, un program de parteneriat îndreptat către agenții la nivel european

HUAWEI Ads este o piață de publicitate în timp real, adaptată pentru dispozitivele HUAWEI. Acesta este acum deschis agențiilor de media și editorilor de aplicații din întreaga lume. Platforma include, de asemenea, servicii de editor HUAWEI Ads, care permit dezvoltatorilor să integreze kitul de Ads HUAWEI și să genereze venituri suplimentare din aplicațiile lor.

Noi kituri pentru a sprijini creativitatea dezvoltatorilor

În cadrul Summit-ului Web au fost lansate kituri de dezvoltator HMS Core 6 pentru a sprijini crearea de funcții mai competitive pentru aplicații – un total de 69 Kituri și API-uri 21.738. Gama completă de capacități HMS Core va împuternici dezvoltatorii să creeze aplicații de calitate cu inteligența, soluțiile contextuale și bazate pe scenarii pentru mai multe dispozitive inteligente, inclusiv smartphone-uri, tablete, televizoare inteligente, dispozitive portabile și produse audio. Acestea pot fi, de asemenea, utilizate pentru a crea aplicații care rulează pe Android, HarmonyOS și iOS.

 Noi parteneriate

În 2021, Huawei a dezvoltat parteneriate existente și noi cu branduri de top. La eveniment, aceștia au avut ocazia să-și prezinte viziunea într-o serie de ateliere care acoperă inovația aplicațiilor pe toate scenariile. Subiectele au acoperit gama în continuă evoluție de aplicații și servicii din cadrul ecosistemului Huawei Mobile Services, de la e-comerț și integrare de transport cu Petal Search și Maps (iTaxi, Awin, Dott), la plata mobilă (Curve, Lydia), sănătate (Runtastic, Cincizeci), AppGallery și HMS Core (Joom, Vimage, Goodgame) și cooperarea HUAWEI Ads (NYBA Media, App Samurai și HAVAS Portugalia).

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.