Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial (Hong Kong Stock Code: 1337), a anunțat un nou parteneriat ce se va întinde pe mai mulți ani cu popularul grup de sporturi electronice și de divertisment digital, Envy Gaming. Astfel, Razer devine partenerul oficial de periferice al Envy Gaming, echipând jucătorii profesioniști și creatorii de conținut ai grupului cu tastaturi, mouse-uri, mouse mat-uri, căști și scaune de gaming. Acest parteneriat de amploare vizează mai multe echipe de sub egida Envy și OpTic Gaming, inclusiv OpTic Texas activ în Call of Duty League, OpTic Halo, OpTic Valorant, Envy Rocket League, Dallas Fuel activ în Overwatch League, dar și o listă extinsă de creatori de conținut afiliați grupului.
“Ambiția majoră a Team Razer este să contribuie la dezvoltarea comunităților de gaming pasionate de sporturile electronice și să contribuie la transformarea pasiunii în campionate câștigate,” a declarat Flo Gutierrez, Global Esports Director în cadrul Razer. “Suntem datori față de noi înșine, dar și față de întreaga comunitate, să ridicăm în mod constant ștacheta și să conducem sporturile electronice în următoarea lor etapă de evoluție. Împreună cu Envy și OpTic ajungem la zeci de milioane de fani noi, consolidând poziția de lider a Razer pe piața de sporturi electronice din America de Nord.”
Razer va fi integrat în întreaga structură a organizației, inclusiv tricourile oficiale OpTic și Envy folosite de echipele OpTic Texas, OpTic Halo, OpTic Valorant și Envy Rocket League. Planurile de viitor includ și alte acțiuni atât în spațiul digital, cât și cel fizic, inclusiv mai multe sponsorizări, streaming de evenimente precum turneele OpTic Warzone, noi game de produse exclusive, dar și apariții ale creatorilor de conținut în magazinele RazerStore.
Razer va fi prezent de asemenea la mai multe evenimente de esports organizate în Texasul de Nord, începând cu cel mai mare turneu de Call of Duty League găzduit de OpTic pe stadionul de esports Arlington în perioada 3-6 martie. Mii de fani sunt așteptați să participe la acest eveniment timp de 4 zile, 75% din bilete fiind vândute către fanii loiali Call of Duty League. Alături de experiențele incredibile de care fanii se pot bucura în spațiul fizic, jucătorii de Call of Duty din spațiul virtual se vor bucura de un alt beneficiu al acestui parteneriat exclusiv: Razer va fi singurul brand afișat pe skin-ul operatorului dedicat OpTic Texas din Call of Duty League, în timpul transmisiunilor live.
“Apropierea inovatorilor de liderii industriei este una dintre cele mai importante misiuni ale noastre și credem că aceasta va propulsa sporturile electronice și gamingul în cultura mainstream, alături de formele de divertisment deja consacrate,” a declarat Adam Rymer, CEO al Envy. “Sprijinul oferit de un lider de talie mondială cum este Razer pentru echipele și creatorii de conținut din cadrul Envy și OpTic, reprezintă un pas important pentru cultura și audiența pe care o cultivăm nu doar în prezent, ci și pentru viitor.”
Prin integrarea de sesiuni constante de feedback cu jucătorii profesioniști în procesul de design, Razer se asigură că dezvoltă cele mai avansate periferice de esports, care se ridică la cele mai înalte așteptări. Ca parte a noului parteneriat, Razer va beneficia de experiența jucătorilor profesioniști și a creatorilor de conținut din cadrul Envy și OpTic în importantul proces de R&D al următoarelor generații de periferice destinate sporturilor electronice.
“Jucătorii noștri de abia așteaptă să pună mâinile pe produsele Razer pentru a beneficia de un extra avantaj în cadrul competițiilor,” a declarat Shay Butler, vicepreședintele departamentului de vânzări și marketing din cadrul Envy. “Acest parteneriat este cea mai bună cale de a începe sezonul competițional din 2022.”
Pentru mai multe detalii despre Team Razer, vizitați pagina www.razer.com/esports.