Epson și Usain Bolt reînnoiesc parteneriatul pentru a promova imprimarea fără cartușe în Europa. O campanie integrală de 12 luni se extinde la mai multe produse de pe mai multe piețe.

Epson și Usain Bolt își vor continua misiunea de a aduce imprimarea fără cartușe în casele utilizatorilor și în companiile mici din Europa, liderul global în tehnologie reînnoind parteneriatul cu cel mai mare sprinter din toate timpurile pentru încă 12 luni.

În urma campaniei de succes de anul trecut, Usain, cel mai rapid om din lume, va fi din nou imaginea Epson EcoTank într-o nouă campanie integrală de promovare a imprimantelor fără cartușe care economisesc bani. Noua campanie se va extinde, de asemenea, la mai multe produse Epson, inclusiv proiectoare home cinema, imprimante profesionale de format mare, scannere business și imprimante de etichete.

Peste 75 milioane de oameni din Europa l-au văzut deja pe Usain alături de Epson EcoTank în cadrul activității de anul trecut. Campania, care a inclus reclame TV, outdoor, online, POS, social media și PR, a ajutat Epson să își mențină poziția de lider mondial în domeniul imprimantelor cu rezervoare de cerneală. De fapt, peste 70 de milioane de imprimante EcoTank au fost vândute în întreaga lume de la lansarea lor în 2010, iar 8 din 10 imprimante cu rezervoare de cerneală din Europa sunt produse de Epson

Noua campanie, care va fi lansată la sfârșitul acestei luni în Europa și Africa, îl va avea ca protagonist pe Usain, de opt ori medaliat cu aur la Jocurile Olimpice, care va apărea într-un conținut mai vesel pe rețelele sociale și în magazinele de retail, în reclame online și outdoor. De asemenea, va face parte dintr-o nouă campanie TV de la începutul anului 2023, în anumite țări.

Usain va demonstra, în stilul său unic, sloganul „Just fill and chill”, care înseamnă că, prin intermediul imprimantelor EcoTank, puteți literalmente să imprimați până la trei ani fără cartușe și fără bătăi de cap și economisiți până la 90% din costurile de imprimare. Imprimantele nu mai au nevoie de cartușe, ci de recipiente de cerneală de mare capacitate. Un set de recipiente de cerneală este echivalentul a până la 66 de cartușe de cerneală, permițând locuințelor și birourilor mici să beneficieze de imprimare la un cost extrem de redus pe pagină.

Cu privire la acest parteneriat, Maria Eagling, director de marketing Epson Europe, a declarat: „S-ar putea ca oamenii să nu găsească imprimantele la fel de interesante ca alte produse tehnologice de consum, dar Usain ne ajută cu adevărat să aducem la viață soluțiile noastre de imprimare cu costuri reduse în moduri amuzante, memorabile și captivante. Feedbackul pe care l-am primit de la clienții noștri și rezultatele excelente pe care le-am avut până acum în urma activității confirmă faptul că Usain este cu adevărat partenerul perfect pentru noi, pe măsură ce din ce în ce mai mulți oameni își dau seama că imprimarea înseamnă mai mult decât cea cu cartușe

de cerneală. Abia așteptăm să împărtășim noul conținut pe care l-am creat și sunt convinsă că toată lumea se va bucura de vizionarea acestuia.” Usain Bolt a declarat: „Mi-au plăcut cu adevărat primele 12 luni de colaborare cu Epson. Campania din acest an a fost filmată în doar 4 zile în Londra și, deși a fost o muncă grea, am făcut tot felul de lucruri – am zburat pe un covor magic, am apărut de sub canapele, am făcut yoga, am gătit și am jonglat chiar și cu sticle! Toate acestea vor fi dezvăluite, dar pot spune cu sinceritate că imprimarea nu a fost niciodată atât de distractivă.”

Pentru a fi la curent cu noua campanie, urmăriți-ne pe Instagram @EpsonEurope sau vedeți cel mai recent conținut pe canalul nostru de YouTube la adresa https://www.youtube.com/user/EpsonEurop

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.