SkyShowtime și Paramount Advertising International anunță semnarea unui parteneriat exclusiv privind vânzarea de publicitate

SkyShowtime continuă să fie un lider bazat pe valoare, lansând pe 23 aprilie un nou abonament susținut de reclame

0
252
Ascultă acest articol


SkyShowtime și Paramount Advertising International au anunțat astăzi un acord în exclusivitate, potrivit căruia Paramount va gestiona vânzările de publicitate ale SkyShowtime pe toate piețele pe care acesta este prezent. Prin acest parteneriat, SkyShowtime și divizia globală de vânzări de reclame a Paramount vor oferi celor mai importante agenții de publicitate din lume acces unitar la publicitate premium în peste 20 de piețe europene.

Noul abonament SkyShowtime, Standard cu reclame, va fi disponibil începând cu 23 aprilie, astfel că SkyShowtime devine primul serviciu important de streaming care lansează simultan un abonament susținut de reclame pe toate piețele sale.

Odată cu lansarea abonamentului Standard cu reclame, SkyShowtime le oferă consumatorilor două experiențe grozave, cu și fără publicitate, ambele la prețuri excelente. Oferind ambele tipuri de abonamente, opțiuni și flexibilitate tuturor clienților săi, SkyShowtime va continua să livreze conținut premium, fiind totodată lider în ce privește opțiunile și valoarea oferite consumatorilor.

Abonamentul Standard cu reclame va fi o experiență premium, având în medie între patru și cinci minute de reclame pe oră.

CEO-ul SkyShowtime, Monty Sarhan, a declarat: „Încă de la început, conceptul SkyShowtime a pornit de la a oferi valoare, dar și de la garanția unui divertisment de calitate la un preț excelent. Lansarea abonamentului susținut de reclame este următorul pas în evoluția serviciului nostru, într-un moment în care oamenii caută mai multe opțiuni și flexibilitate. Ne bucurăm să fim primul serviciu de streaming care le oferă consumatorilor de pe toate piețele noastre o opțiune susținută de reclame.”

Directorul de afaceri al SkyShowtime, Hristina Georgieva, a declarat: „Suntem încântați să colaborăm cu Paramount pentru acest contract exclusiv, înainte de lansarea noului nostru abonament susținut de reclame. Pe lângă faptul că oferim membrilor noștri posibilitatea de a alege, atragem o nouă sursă de venit pe toate piețele noastre.”

Lee Sears, Președintele diviziei de vânzări publicitare pe piețele internaționale din cadrul Paramount, a declarat: „Valorificând relațiile puternice pe care le avem cu unele dintre cele mai importante agenții de marketing din lume, beneficiind de oferte incredibile de produse și tehnologii inovatoare, Paramount Advertising este partenerul perfect pentru SkyShowtime. Vom crește valoarea pentru partenerii noștri, oferindu-le agenților de publicitate posibilitatea să cumpere francize globale, seriale și filme SkyShowtime, pe lângă bogăția de conținut video premium a Paramount, într-un mod cuprinzător și de impact.” 

SkyShowtime, casa exclusivistă a tuturor celor cinci sezoane din serialele blockbuster Yellowstone și derivatele sale 1883 și 1923, oferă unele dintre cele mai mari show-uri din lume, precum și o listă tot mai mare de programe originale locale, apreciate de public.

Ambele abonamente SkyShowtime includ aceleași filme de succes, seriale noi, în exclusivitate și programe originale locale la prețuri excelente, inclusiv: Un gentleman la Moscova, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Mayor of Kingstown (S3), Misiune Imposibilă: Răfuiala mortală, Oppenheimer, Paw Patrol: The Movie, Star Trek: Discovery (S1-5), The Envoys (Los Enviados) (S2), Familia Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz, Trolls Band Together și Veronika.

Noul abonament Standard cu reclame va fi lansat în toate cele peste 20 de piețe ale SkyShowtime, inclusiv Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Norvegia, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.