A 14-a ediție eMAG Black Friday, noi recorduri în comerțul online românesc: clienții au comandat de 896 milioane de lei într-o singură zi

Rezultate record pentru sellerii din Marketplace: vânzări cu 30% mai mari față de anul trecut generate de cei 13.200 de comercianți care au participat la eveniment

0
156
Ascultă acest articol


A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au  comandat 3,2 milioane de produse în valoare totală de 896 milioane de lei, în creștere de 22% față de anul trecut, cu mult peste estimările inițiale. Cei 13.200 de sellerii din Marketplace, care au avut oferte în eveniment, au înregistrat vânzări cu 30% mai mari față de ediția de anul trecut. În această zi a fost atins și un nou record al clienților care au activ un abonament Genius, cu livrări nelimitate gratuite și oferte exclusive, care a ajuns la un milion de utilizatori în România.

Diversitatea mare de oferte la cele mai mici prețuri din an a menținut interesul crescut al clienților pentru cumpărături pe parcursul întregii zile. Rezultatele acestei ediții confirmă tendințele identificate în studiile recente, care arată că tot mai mulți consumatori își pregătesc bugete mai mari și chiar amână unele achiziții pentru Black Friday pentru a beneficia de cele mai bune oferte din an atât pentru bunuri de folosință îndelungată, cât și pentru bunuri necesare zi cu zi. Mulți dintre clienți au profitat și de soluțiile flexibile de plată puse la dispoziție de eMAG, iar 24% din vânzări au fost realizat prin MyWallet și prin celelalte servicii de plată oferite de partenerii eMAG.

„Black Friday este un moment foarte așteptat de români, iar rezultatele din acest an confirmă acest lucru. Clienții se pregătesc din timp, își planifică cumpărăturile și aleg cele mai bune oferte în momentul în care iau decizia de achiziție. Implicarea activă a comercianților din Marketplace, care au adus un număr mai mare de oferte la cele mai bune prețuri din an și opțiunile flexibile de plată și livrare au răspuns nevoilor oamenilor și au menținut interesul la cote ridicate până târziu în noapte”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Concluziile Black Friday 2024 la eMAG

  • Clienții Genius, campioni de Black Friday: Peste 38% dintre clienții care au comandat de Black Friday au avut un abonament Genius, cu livrare gratuită și oferte exclusive. Ei au pus în coș, în medie, 6,3 produse din mai multe categorii, de la electrocasnice mici, produse pentru casă, mobilă, produse cosmetice la hrană pentru animale.
  • Majoritatea preferă plata cu cardul: 73,35% dintre comenzi au fost achitate cu cardul online, confirmând încă o dată preferința pentru metode de plată simple și sigure.
  • Plăți flexibile: aproape 24% dintre vânzări a fost achitate prin My Wallet sau prin multiplele soluții de creditare disponibile: plata în 4 sau 6 rate fără dobândă direct din contul eMAG sau în până la 40 de rate cu dobândă zero cu cardurile de credit ale băncilor partenere.
  • Metoda preferată de livrare este la locker: aproape 81% dintre comenzi au fost plasate la locker în localitățile în care serviciul este disponibil.
  • Achiziții speciale: Printre produsele speciale comandate anul acesta s-au numărat 2.500 de nopți de cazare, 4.000 vouchere de bilete de avion, 19 automobile, dar și 53 de tone de carne de porc și 2.300 de servicii de sănătate.

Top categorii de produse comandate

  • Produse cosmetice, suplimente și îngrijire personală: 615.000
  • Băuturi, băcănie, hrană pentru animale și curățenie: 706.000
  • Jucării și articole pentru copii: 399.000
  • Laptopuri, IT, birotică și papetărie: 144.000
  • TV, audio-video, gaming și cărți: 98.000
  • Electrocasnice mici: 162.000
  • Fashion și sport: 113.000
  • Mobilă și casă: 210.000

Clienții care au plasat cele mai mari comenzi ca valoare sunt din București, urmați de cei din Constanța, Dolj, Bihor și Giurgiu.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.