Cascadoriile din episodul 7 al seriei “Fast and Furious” au inspirat distribuitorii din Romania ai filmului, Ro Image 2000, sa accepte o provocare inedita.

Agentia de creatie digitala Concept Factory a ales o tehnologie noua care le-a permis sa arunce din cer o masina care sparge podeaua a doua dintre cele mai importante mall-uri din Bucuresti. Masina pe care fanii seriei “Furios si Iute” o pot vedea cazand, chiar in mijocul coridoarelor de cumparaturi, este un Dodge Charger 68 custom made, automobilul folosit de catre actorul Vin Diesel in film.

Trecatorii se pot opri pentru 2 minute in fata unor stand-uri create special pentru a trai experienta“Fast and Furious 7” cu ajutorul tehnologiei Augmented Reality. Totodata, acestia vad si cele mai interesante momente ale fimului intr-un trailer special de 40 de secunde.

Aceasta modalitate inedita de promovare a fost folosita pentru prima data in Romania si ea presupune imbinarea realitatii fizice cu o realitate digitala. Dezvoltarea proiectului a durat mai bine de o luna, timp in care s-au facut zeci de probe cu masini aruncate din cer, sute de cadre filmate si mii de cioburi virtuale.

[pull_quote_center]“Am incercat sa aducem trecatorii in mijlocul filmului. Am vrut sa cream pentru fanii adevarati o experinta de neuitat”. Am adus masinile si efectele speciale in lumea reala dintr-un mall!“,[/pull_quote_center]

a declarat Adrian C. Posteuca, directorul Creativ al companiei Concept Factory, cea care a pus scenariul la punct dupa brieful distribuitorului Ro Image 2000.

Experienta digitala in Augmented Reality mai poate fi urmarita pana pe 5 aprilie in Baneasa Shopping City sau in Afi Palace Cotroceni.

Agentia concept Factory a mai creat scenarii ce folosesc tehnologia Augmented Reality pentru coperta revistei Viva!, Baneasa Shopping City, Vans si Apa Nova.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.