Top Goose – o animație scurtă creată cu Omniverse Machinima pe hardware NVIDIA Studio, și inspirată de unul dintre cei mai mari piloți fictive de pe marele ecran debutează In NVIDIA Studio.
Omniverse Machinima permite utilizatorilor să colaboreze în timp real, să animeze și să manipuleze atât personaje, cât și mediul înconjurător în cadrul lumilor virtuale. Creatorii care folosesc RTX pot remixa și pot anima personaje din Mount & Blade II: Bannerlord (așa cum se vede în Top Goose), Squad, Shadow Warrior 3, Post Scriptum, Beyond the Wire și Mechwarrior Mercenaries 5.
Și iată cum s-au întâmplat lucrurile: O echipă de la NVIDIA – Dane Johnston, Dave Tyner, Matthew Harwood și Terry Naas – au lucrat cu o gamă largă de aplicații, librării și bunuri: Adobe Photoshop, Autodesk 3ds Max, Autodesk Maya, Omniverse Audio2Face, Omniverse Cloud Simple Share Early Access, Omniverse Machinima, Omniverse Nucleus, iClone Character Creator de la Reallusion și TurboSquid by Shutterstock, fiind doar câteva dintre ele.
Prin intermediul colaborării de la distanță prin NVIDIA Omniverse, parte din suita software NVIDIA Studio, echipa a dus Top Goose de la concept la implementare în doar două săptămâni! Tyner a spus „Acesta este primul proiect major pe care l-am facut în care nu am fost niciodată blocat. Cu Omniverse, totul a funcționat și a fost foarte ușor de folosit.”
Află mai multe detalii despre animație și proiect din blogul NVIDIA Studio de săptămâna aceasta: https://blogs.nvidia.com/blog/2022/06/07/in-the-nvidia-studio-june-07/