NVIDIA accelerează revoluția jocurilor pe PC cu grafică neurală la GDC cu noi jocuri și instrumente DLSS 3 pentru PC

NVIDIA DLSS 3 bazat pe AI vine în jocuri AAA, printre care și Diablo IV; DLSS Frame Generation disponibil public pentru dezvoltatori la GDC

0
433
Ascultă acest articol


Înaintea conferinței Game Developers Conference (GDC) de săptămâna viitoare, NVIDIA anunță o listă de noi jocuri și plugin-uri pentru dezvoltatori, ambele cu DLSS 3.

Cea mai nouă versiune a tehnologiei Deep Learning Super Sampling (DLSS) bazată pe AI este acum suportată într-o varietate de jocuri și francize, și este integrate în Unreal Engine, unul dintre cele mai populare motoare pentru jocuri video din lume. De asemenea, compania lansează plugin-ul DLSS 3 Frame Generation pentru a ușura modul în care dezvoltatorii pot adopta tehnologia. 

„Grafica neurală a revoluționat gaming-ul încă de la introducerea sa cu NVIDIA DLSS, și dorim să ducem acest lucru la următorul nivel,” a spus Matt Wuebbling, vice president of global GeForce marketing la NVIDIA. „Super-francize pentru PC precum Diablo, Forza Horizon și Redfall de la Bethesda ridică ștacheta pentru calitatea imaginii cu grafică incredibilă în timp ce folosesc DLSS pentru a menține gameplay-ul cât mai fluid.” 

Încă de la lansarea sa în 2018, NVIDIA DLSS a condus o revoluție a graficei neurale în jocurile pentru PC. Grafica neurală combină inteligența artificială și grafica pentru a crea un flux de randare accelerat care învață și se îmbunătățește constant. În loc să randeze nativ fiecare pixel dintr-un cadru, DLSS permite jocului să randeze 1/8 dintre pixeli, iar apoi folosește inteligența artificială și nuclee Tensor GeForce RTX™ pentru a reconstrui restul pixelilor, multiplicand numărul de cadre pe secundă semnificativ în timp ce livrează imagini de înaltă calitate care rivalizează cu rezoluția nativă. 

Diablo IV, Forza Horizon 5, Redfall – DLSS 3 este în cele mai mari jocuri și francize

Până acum, peste 270 de jocuri și aplicații folosesc NVIDIA DLSS ca accelerator de performanță bazat pe AI. DLSS 3, cea mai nouă versiune a tehnologiei este disponibilă în 28 de jocuri lansate și a fost adoptată de 7 ori mai rapid decât DLSS 2 în primele 6 luni de la lansare.

Printre mult anticipatele jocuri care vor primi DLSS se numără Forza Horizon 5, numit cel mai bun joc de curse open-world din toate timpurile de mai multe publicații și jocul cu cel mai mare rating dintre toate jocurile de curse din partea OpenCritic. Forza Horizon 5, care deja are ray tracing va primi update la DLSS 3 pe 28 martie. 

Redfall, mult anticipatul open-world, co-op first-person shooter de la Arkane Austin, echipa premiată din spatele titlurilor precum Prey și Dishnored se lansează pe 2 mai cu DLSS 3. 

Mai mult, Diablo IV, cel mai nou titlu din francize Diablo – multe dintre acestea fiind considerate printer cele mai bune din toate timpurile – se va lansa pe 6 iunie cu DLSS 3.

„O experiență fluidă de joc în Diablo IV este prioritară pentru Blizzard,” a spus Michael Bukowski, Diablo IV technical director la Blizzard Entertainment. „Suntem foarte încântați de numărul crescut de cadre pe secundă în Diablo IV rulat pe plăci video NVIDIA GeForce RTX seria 40 cu DLSS 3.”

Pe lângă acestea, printre jocurile de PC care anunță suport pentru NVIDIA DLSS la GDC se mai numără și Deceive Inc., Gripper, SMALLAND: Survive the Wilds și THE FINALS. Vezi lista completă a celor 270 de jocuri și aplicații care suportă DLSS

DLSS Frame Generation disponibil public pentru dezvoltatori la GDC

NVIDIA va face plugin-uri DLSS Frame Generation disponibil publice în cadrul GDC, permițând și mai multor dezvoltatori să integreze tehnologia de sporire a cadrelor pe secundă în jocurile și aplicațiile lor. 

DLSS Frame Generation va fi disponibil pentru accesat prin intermediul NVIDIA Streamline, un framework cross-vendor open-source care simplifică integrarea tehnologiei de super-resolution în jocuri 3D și aplicații. 

Tehnologia DLSS este îmbunătățită în permanență prin training constant pe un supercomputer AI al NVIDIA. Lansarea publică va încorpora cele mai noi îmbunătățiri DLSS din acest an, printre care și:

  • DLSS Frame Generation se folosește mai eficient de datele din motorul de jocuri, îmbunătățind stabilitatea interfeței pentru utilizator și calitatea imaginii în timpul mișcărilor rapide. 
  • DLSS Super Resolution îmbunătățește modul Ultra Performance cu stabilitate mai mare pentru detalii fine și o calitate a imaginii mai bună în general.
  • DLAA îmbunătățește calitatea imaginii, reduce efectul de ghosting și îmbunătățește marginile obiectelor în scenario cu contrast crescut

Integrarea în Unreal Engine 5.2 – Adăugarea DLSS 3 în jocurile Unreal Engine mai simplă ca niciodată

NVIDIA și Epic anunță integrarea lui NVIDIA DLSS 3 în popularul motor de jocuri Unreal Engine (UE). Unreal Engine este un tool avansat și open, de creare 3D în timp real, care oferă dezvoltatorilor de jocuri și creatorilor libertatea și controlul de a livra conținut 3D de ultimă generație în timp real, experiențe interactive și lumi virtuale imersive. Plugin-ul DLSS 3 va debuta în UE 5.2, oferind dezvoltatorilor posibilitatea să accelereze performanța jocurilor și aplicațiilor lor. 

„NVIDIA DLSS 3 introduce tehnologii impresionante de frame generation, iar plugin-ul din Unreal Engine 5.2 va oferi dezvoltatorilor o opțiune grozavă pentru calitate crescută și performanță în jocurile lor,” a spus Nick Penwarden, vice president of engineering la Epic Games.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.