SkyShowtime anunță astăzi lansarea unui nou tip de abonament susținut de publicitate – Standard cu reclame – care va face parte din oferta platformei, alături de abonamentul existent, abonament ce va fi redenumit Standard Plus. Standard cu reclame va include publicitate, în timp ce Standard Plus rămâne fără reclame. Abonamentul Standard cu reclame va fi disponibil începând cu 23 aprilie.
Noul pachet de abonament oferă o opțiune de divertisment și mai accesibilă pentru întreaga familie. Standard cu reclame include toate filmele de succes ale SkyShowtime, seriale noi, în exclusivitate, precum și producții originale locale la un preț avantajos.
Noul abonament Standard cu reclame va fi lansat în toate cele peste 20 de piețe ale SkyShowtime, inclusiv Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Norvegia, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia.
Astfel, SkyShowtime este primul mare serviciu de streaming care a lansat un abonament susținut de reclame pe toate piețele sale.
Monty Sarhan, CEO-ul SkyShowtime a declarat: „SkyShowtime și-a propus să ofere, întotdeauna, divertisment de calitate la un preț avantajos. Continuăm să investim în a le oferi consumatorilor de pe piețele noastre cele mai bune producții de la Hollywood, precum și un conținut local interesant. Și odată cu lansarea noului nostru abonament susținut de reclame, SkyShowtime continuă să fie lider în ceea ce privește valoarea, oferindu-le consumatorilor opțiunea unui divertisment mai accesibil pentru întreaga familie. Abonamentul Standard cu reclame oferă același divertisment de succes regăsit în abonamentul nostru Standard Plus, la un preț atractiv. Ne bucurăm să le oferim consumatorilor de pe toate piețele noastre mai multe opțiuni și prețuri grozave.”
Fiind locul noilor lansări, atât de la Paramount Pictures cât și de la Universal Pictures, SkyShowtime va difuza în premieră și mai multe filme importante, găzduind cele mai importante titluri din box office-ul de la Hollywood. Dintre blockbusterele care au fost și vor fi lansate se numără: Asteroid City în regia lui Wes Anderson, Mission: Impossible – Dead Reckoning, câștigătorul premiului Golden Globe Oppenheimer, PAW Patrol: The Mighty Movie și Țestoasele Ninja Adolescente: Atacul mutanților.
În lista SkyShowtime de programe noi, originale și în exclusivitate care vor fi difuzate în 2024 se numără: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Sexy Beast, Star Trek: Discovery (S1-5), Ted, The Curse, The Family Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz și Veronika.
SkyShowtime continuă să investească în oferta sa de producții locale. În 2024, abonații vor avea acces la o listă și mai amplă de seriale și filme produse local, în Danemarca, Finlanda, Țările de Jos, Norvegia, Polonia, Spania, Suedia și România.
Dispunând de mii de ore de divertisment de calitate pentru întreaga familie, abonații SkyShowtime au acces la seriale noi și în exclusivitate, originale, filme premiate, conținut pentru copii și familie și o selecție de titluri emblematice, dar și serii complete de la Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios și Peacock – toate difuzate într-un singur loc.
Abonamentul SkyShowtime Standard cu reclame (3,99 € pe lună) și abonamentul Standard Plus (5,99 € pe lună) vor fi disponibile direct pentru clienți prin intermediul aplicației SkyShowtime pe Apple iOS, tvOS, dispozitive Android, Android TV, Google Chromecast, LG TV, Samsung și prin intermediul site-ului web, începând din 23 aprilie.